|
کدخبر: 277780

معرفی باغ فردوس + عکس و آدرس

دقیقا در یک محله دنج و خوش‌آب‌وهوا، درختان زیبای سر به فلک کشیده‌ای از باغ فردوس جای خوش کرده‌اند و یک منظره جذاب و دیدنی به نمایش گذاشته‌اند.

سبک زندگی معرفی باغ فردوس + عکس و آدرس

یکی از شگفت‌انگیزترین بنا‌های تاریخی تهران باغ فردوس است که حس و حال زندگی در آن موج می‌زند.

اگر برای یک سفر هیجان‌انگیز مهمان شهر زیبای تهران شده‌اید، رزرو سوئیت تهران در صفحات وب‌سایت اسنپ روم با تنوع بسیار بالا، شما را برای یک اسکان مطمئن و آرام یاری می‌کند.

انواع مختلفی از سوئیت در نقطه‌به‌نقطه شهر برای اقامت وجود دارد که می‌توانید تنها با چند کلیک ساده و به‌سرعت آن را رزرو کنید.

 اجاره خانه مبله در تهران که از لحاظ امنیت و امکانات بهداشتی تکمیل باشد، خیال شما را از سفرتان بسیار راحت‌تر خواهد کرد. اگر به تهران سفر کردید حتما یک سر به باغ فردوس بزنید تا روح تازه‌ای از زندگی را تجربه کنید.

چرا باغ فردوس تهران معروف است؟

باغ فردوس، یکی از عمارت‌های خوش‌رنگ و لعاب زمان قاجاریه در خیابان ولیعصر تهران است. خیابان شگفت‌انگیز ولیعصر که معروف‌ترین خیابان تهران بوده و درختان سر به فلک کشیده‌اش همدیگر را در آغوش کشیده‌اند، برای یک پیاده‌روی رویایی جان می‌دهد.

این خیابان جاذبه‌های گردشگری و زیبایی‌های بسیاری دارد که باغ فردوس یک نمونه از این تفرجگاه‌های هنری و فرهنگی است.

معماران ماهر بنا‌ها در زمان قاجار محیط این عمارت را به صورتی ساخته‌اند که آرامش محض در آنجا احساس می‌شود.

 سبک این عمارت به‌صورت گوش فیل بنا شده که شبیه به قصر محمدیه قاجاری است؛ به همین دلیل بسیار معروف است.

موزه سینمای ایران در دل باغ بهشتی

باغ فردوس که یکی از جاذبه‌های بسیار زیبای شمال پایتخت است، سه سالن سینمایی بزرگ در خود جای‌داده که بسیار معروف است. اجتماع سینما تمدن، سینما فردوس و سینماتوگراف به همراه کافه‌های دنج و آرام، یک روز سرشار از آرامش و زیبایی را برای شما رقم می‌زند.

 معماری امروزی و مدرن سینما‌های تمدن و سینماتوگراف برای اکران فیلم‌های زنده دنیا آماده هستند و شما را میهمان جرعه‌ای از فیلم‌های جذاب می‌کند.

 این باغ مجلل به همت و تلاش عزت‌الله انتظامی و عباس کیارستمی ساخته شده که مجسمه انتظامی نیز در آنجا مشهود است.

  • برای یک گردشگری در تهران بدون دغدغه و با خیال راحت، رزرو سوئیت تهران که از لحاظ دسترسی به نقاط مختلف شهر تأمین باشد، بسیار حائز اهمیت است.

باغ-فردوس-۱

جرعه‌ای از طعم طبیعت در کافی‌شاپ و رستوران باغ فردوس

در ورودی این باغ مجلل و پرنقش‌ونگار که در خوش‌آب‌وهواترین قسمت شمالی شهر قرار دارد، دو رستوران تعبیه شده که عطر و بوی غذای اصیل ایرانی همیشه در هوای آنجا پراکنده است.

فست‌فودی‌های مختلفی در بیرون باغ هستند که پاتوق جوانان ایرانی خوش‌ذوق هستند و طعم بسیار لذیذی دارند که در آن هوا و با فضای جذاب سرسبز، بسیار می‌چسبد. البته در داخل خود محوطه باغ، کافه‌های متنوعی نیز وجود دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید.

کافه سینما و ویونا در وسط بهشتی بی‌نظیر

برای آسودگی از پیاده‌روی در خیابان جذاب ولیعصر، حالا می‌توانید در کافه سینما یا ویونا باغ فردوس لحظاتی را بنشینید و خود را میهمان جرعه‌ای از قهوه گرم و لذیذ کنید.

محوطه پالت مانند و آفتاب مهتاب که به دو صورت فضای باز و بسته هستند، یک معماری جذاب و هنری دارند که تماشای آن خستگی را از تنتان در می‌آورد.

اگر به دنبال فضای دنج‌تری هستید، کافه ویونا در وسط باغ، کنار جوی آب یک حسی سرشار از طراوت و تازگی به شما می‌بخشد.

البته چندان مهم نیست در کدام کافه نشسته باشید؛ نوشیدن جرعه‌ای از چای لب‌سوز، خاطرات و زیبایی‌های عمارت را برای شما مرور خواهد کرد.

  • اگر قصد سفر به تهران را دارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن جامع اسنپ روم، نسبت به اجاره خانه مبله در تهران در سریع‌ترین زمان ممکن با تمامی امکانات اقدام کنید.

چه ساعتی از روز به باغ فردوس برویم؟

شما می‌توانید از صبح تا شب پا به این بهشت لایتناهی بگذارید. اما اگر می‌خواهید از حال و هوای شهر در یک محیط جذاب و زیبا لذت ببرید عصر و شب‌هنگام بهترین فرصت خواهد بود.

جدا از آب‌وهوای دلچسب منطقه، استراحت و یک‌نفسی تازه برای دوری از دغدغه‌های روزمره، لازم است. جوی آبی که در وسط عمارت قرار دارد روح شما را نوازش کرده و تسلی می‌بخشد.

تلفیق سبک‌های معماری ایرانی، رومی و یونانی، کاشی‌کاری‌های هنری و زیبا، تمام هنر دست و باستان ایرانیان را به رخ می‌کشد.

در محله تجریش می‌توانید با اجاره سوئیت در نزدیکی باغ فردوس، دسترسی خود را به این عمارت آسان‌تر کنید.

باغ-فردوس-۲

سخن آخر

یکی از دغدغه‌های اصلی برای اسکان و گرفتن سوئیت، اطمینان از امن بودن و بودجه اقتصادی است. اسنپ روم این مشکل را برطرف کرده و با تیم قوی که بر روی اقامتگاه‌ها نظارت دارند، در صفحه سوئیت تهران لیستی از جامع‌ترین اقامتگاه‌ها را با امکانات عالی و کاملا به‌صرفه در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

اجاره خانه مبله در تهران از این سایت یا اپلیکیشن، به شما این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن خانه دلخواه خود را رزرو کرده و توسط خدمات خودرویی که تخفیفات متنوعی هم دارند به سرتاسر شهر دسترسی داشته باشید. تجربه یک سفر رویایی و لذت‌بخش برای گردشگران در هر نقطه از کشور، تخصص تیم باتجربه اسنپ روم است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها