|
کدخبر: 257832

اجاره سوئیت نزدیک دریا در انزلی

بندر انزلی از مناطق بندری و ساحلی شمال ایران در استان گیلان است که بعد از مرکز استان گیلان یعنی رشت دومین شهر پرجمعیت و مسافر خیز استان های شمالی ایران است که از دیرباز به دلیل وجود اسکله ها و راه های ارتباطی آبی در این شهر به دروازه اروپا معروف بوده است.

این شهر علاوه بر این ها یکی از 5 شهر شمالی است که از تعداد مسافران بسیار بالایی در هر وقعط از سال برخوردار است و در امر رضایتمندی گردشگران و مسافران به خوبی عمل کرده و دلیل همین محبوبیتش در بین مسافران همین رضایتمندی است.

حال اگر شما هم مانند بسیاری از مردم سفردوست قصد سفر و دیدن کردن از جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر هستید یکی از مسائل پیش روی شما اقامت در اقامتگاهی مناسب و با کیفیت است که هم سفر راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد و هم از لحاظ سفر اقتصادی به نتیجه دلخواهتان برساند که سوئیت ها و سوئیت آپارتمان های نزدیک دریا در انزلی این امکان را برای شما فراهم می آورد.

بندر انزلی- اجاره سوئیت در بندر انزلی

نزدیک ترین سوئیت ها به دریا در انزلی

در ادامه به چند مورد از سوئیت انزلی که نزدیک به دریا است را معرفی می کنیم.

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده در انزلی

اگر می خواهید در فضایی زیبا در کنار خانواده و یا دوستان از طبیعت و آب و هوای انزلی نهایت لذت را ببرید و خاطره ای بیادماندنی از سفر به انزلی در ذهنتان باقی بماند ویلا با استخر سرپوشیده یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شماست.

این ویلا با متراژ کلی 200 متر و مسکونی 80 متر مربعی دارای دو تخت دو نفره و یک کف خواب تا ظرفیت حداکثر 5 نفر را به میهمانان ارائه می کند که علاوه بر این ها از بسیاری ویژگی های مسافر پسند مانند حیاط اختصاصی، باربیکیو، فوتبال دستی، تردمیل و دوچرخه در آب، آب درمانی و آب گرم استخر و نزدیکی به انواع جاذببه ها و دریا و فروشگاه ها برخوردار است.

این ویلا این امکان را به میهمانان و مسافران شهر انزلی می دهد تا این ویلا را بدون نیاز به حضوری رفتن از سایت سپنجا رزرو کنند.

اجاره باغ ویلا در منطقه آزاد بندر انزلی

از بهترین باغ ویلا هایی که می توانید در بندر انزلی با محیطی روستایی از زیبایی ها و آب و هوای بی نظیر آن لذت ببرید باغ ویلا در منطقه آزاد بندر انزلی است که آرامش سکوت و طبیعت بکر کنار ساحل را برای شما فراهم می آورد. این باغ ویلا با متراژ 60 متر دارای یک اتاق خواب با یک تخت دو نفره و یک کف خواب از ظرفیت حداکثر 3 نفره برخوردار است که از حیاط و امکانات بهداشتی بالایی برخوردار است که در بین مسافران از محبویت بالایی برخوردار است.

اجاره ویلا دربستی دو خوابه

از نزدیک ترین ویلا ها به دریا و جاده انزلی-رشت در نزدیکی دریای بندر انزلی ویلای دربستی دو خوابه است که با چشم انداز زیبا و فراهم آوردن اقامتی دنج و راحت در کنار خانواده در بین مسافران و میهمانان از محبوبیت و تعداد مسافران بالایی برخوردار است.

این ویلای دربستی با متراژ 85 متر دارای دو اتاق خواب با دارا بودن یک تخت دو نفره و 4 کف خواب تا حداکثر ظرفیت 6 نفر میهمانان پذیرائی می کند که علاوه بر این ها ویژگی های بسیاری مانند فاصله 5 دقیقه ای به دریا و رعایت اصول بهداشتی به بهترین نحو و نزدیکی به فروشگاه ها، نانوایی و مراکز خرید و امکان رزرو این ویلا از سایت سپنجا را فراهم آورده است تا سفری دنج و راحت را تجربه کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در بندرانزلی از 120 هزار تومان | شب

اجاره سوئیت ساحلی دروازه ماهی بندر انزلی

از ساحلی ترین و نزدیک ترین سوئیت های نزدیک به ساحل دریای انزلی سوئیت ساحلی دروازه ماهی بندر انزلی است که با متراژ 55 در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه است که چشم انداز زیبایی را به میهمانان ارائه می کند.

این سوئیت ساحلی با ظرفیت حداکثری 4 نفر از امکانات بهداشتی، نزدیکی به دری و فروشگا ها در بین مسافران از مراجعان بسیاری در هر موقع از سال پذیرائی می کند.

اجاره ویلای شیک در بندر انزلی

از ویلای شیک در بندر انزلی نزدیک تر به دریا دیگر نمی تواند در بندر انزلی بیابید زیرا این ویلا در ساحل دریای انزلی با چشم انداز و دوزنمایی زیبا به دریا و افق سفر و اقامتی بی نظیر را برای میهمانان این ویلا به ارمغان می آورد.

این ویلا با متراژ 90 متر مربعی دارای دو تخت دو خوابه و دو کفر خواب است که این امکان را با مسافران می دهد تا از ظرفیت حداکثری تا 6 نفر از این ویلا بهره مند شوند. از دیگر ویژگی های شاخص این ویلا رعایت اصول بهداشتی، پارکینگ، حیاط و امکان رزرو حضوری و آنلاین از سایت معتبر و مطمئن سپنجا می باشد.

اجاره منزل ویلایی در ساحل قو بندر انزلی

اگر بدنبال ویلایی در بستی حیاط دار دنج و راحت در نزدیکی بندر انزلی هستید منزل ویلایی در ساحل قو بندر انزلی این خواسته را برای شما فراهم کرده است که از ویژگی های متمایز این منزل ویلایی ی توان به حیاط دربستی و دسترسی به دریا در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.

این منزل ویلایی با متراژ 120 متر از امکاناتی مانند حیاط، تراس، باربیکیو، دارا بودن دو تخت دونفره و دو کف خواب و ظرفیت حداکثری تا 6 نفر، نزدیکی به انواع تفریحات ساحلی و آبی ساحل قو و... برخوردار است که می توانید در صورت سفر ببه بندر انزلی این منزل ویلایی را هم حضوریو هم آنلاین از سایت سپنجا رزرو کنید.

اینها تنها سوئیت ها، سوئیت آپارتمان ها و ویلاهای نزدیک دریا در بندر انزلی نبودند بلکه اقامتگاه هایی مانند ویلای خیابان پاسداران، منزل مبله در بندر انزلی، ویلای دربستی در بندر انزلی و ویلای ساحلی در بندر انزلی با قیمت مناسب نیز هستند که تعداد مسافران و میهمانان بالایی در هر موقع از سال برخوردار هستند که در بین سوئیت ها و اقامتگاه ها دارای محبوبیت بالایی هستند.

اجاره منزل ویلایی بندر انزلی سایت سپنجا

کلام آخر

مناطق شمالی ایران از جاذبه های طبیعی و آبی بسیاری برخوردار هستند و سفر و گردش در این جاذبه ها خالی از لطف نیست و هر مسافری را با هر سلیقه ای مجذوب خود می کند و درنهایت اینکه اگر قصد سفر به شمال و شهر های این منطقه را داشتید حتما دیدن کردن از زیبایی های بندر انزلی را در برنامه سفر خود قرار دهید و با داشتن این مطلب می توانید بهترین سوئیت های نزدیک به دریا در بندر انزلی را بیابید چرا که ما در این مطلب به ارائه لیستی از بهترین سوئیت ها و اقامتگاه ها در بندر انزلی پرداخته و راه های مطمئن رزرو این اقامتگاه ها را مانند سایت سپنجا معرفی کردیم.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها