|
کدخبر: 277134

فریمورک لاراول و کاربرد آن

آموزش برنامه نویسی همواره یک چالش بسیار مهم است، اما شما می توانید با جاب آموزش پروژه محور و کاربردی آموزش لاراول ، آموزش انگولار و آموزش سئو تکنیکال را تهیه کنید.

اگر در حوزه برنامه نویسی فعالیت می‌کنید قطعا می‌دانید که جهت طراحی سایت در پروژه‌های کوچک و بزرگ با استفاده از برنامه‌ نویسی نیاز به کد نویسی دارید. امروزه برنامه‌هایی طراحی شده‌اند که با کمک آنها دیگر نیازی به کدنویسی اضافه نخواهید داشت. فریم ورک ها مجموعه ای از  ابزارها هستند که برنامه نویسی را راحت‌تر و لذت‌بخش تر می‌کنند. در واقع برنامه نویس ها  با کمک فریم ورک ها لازم نیست برای راه‌اندازی هر برنامه، دوباره از اول شروع به کدنویسی تکراری و اضافه کنند. فریم ورک ها انواع مختلفی دارند که یکی از محبوب‌ترین آنها در سطح بین المللی، فریمورک لاراول است. شما با کمک لاراول می‌توان در کوتاه ترین زمان و ساده‌ترین روش، کاربردی ترین برنامه‌های وب را ایجاد کرد. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با فریم ورک لاراول و کاربرد آن آشنا کنیم.

جاب تیم پلتفرم آموزش و ورود به بازار کار

کاربرد فریمورک لاراول

فریمورک لاراول جهت ساخت برنامه‌های وب سفارشی با استفاده از PHP کاربرد دارد. برنامه‌نویس ها با کمک این نرم‌افزار می‌توانند بسیاری از مواردی که در ساخت برنامه‌ها برایشان سخت است را مدیریت و آسان کنند. از جمله کاربردهای لاراول در توسعه اپلیکیشن‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کسب و کارهایی که به برنامه سطحی سازمانی نیاز دارند ازجمله تجارت الکترونیک، مراقبت‌های بهداشتی، رسانه ها و بسیاری از کسب و کارها که وبسایت آنها ترافیک سنگینی دارد.
  • برای مشاغل در حال رشد که از معماری میکرو سرویس پشتیبانی می‌کنند استفاده از فریمورک لاراول بهترین گزینه است. به کسب و کارهای نوپا که ساخت وب‌سایت آنها نیاز به تغییرات زیادی دارد استفاده از این لاراول را پیشنهاد می‌کنیم.
  • برای مبتدیان در حوزه برنامه نویسی، لاراول یک فریمورک قدرتمند و آسان و در دسترس است. همچنین دارای مجموعه‌ای از منابع آموزشی و ابزارهای مفید از جمله vapor، Lumem, spark و غیره است.
  • امروزه بسیاری از شرکت‌های توسعه نرم‌افزار، پروژه‌های خود را به صورت برون سپاری طراحی می‌کنند. با توجه به اینکه بازار جهانی به سمت برون سپاری حرکت می‌کند؛ فریمورک لاراول با داشتن امکانات خاص برای اینکار مناسب است.
  • لاراول دارای مجموعه‌ای از برنامه‌های پیش ساخته است؛ از این‌رو برنامه نویس ها جهت ساخت برنامه‌ای با بودجه کم‌ و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند از قالب‌های آماده در وبسایت لاراول استفاده کنند.

معرفی فریمورک لاراول

اولین نسخه فریمورک لاراول درسال ۲۰۱۱ توسط Teylor otwell منتشر شد. قبل از پیدایش لاراول، برنامه نویسان از  فریمورک codeigniter استفاده می‌کردند که به دلیل نداشتن امکانات زیاد و هم چنین عدم پشتیبانی از سیستم احراز هویت، teylor otwell با هدف روشی پیشرفته‌تر جهت توسعه وب، نسخه لاراول را عرضه کرد. نسخه اول لاراول که در اختیار برنامه نویسان قرار گرفت شامل مکانیسم‌های Session, view, Model و Navigation بود ولی به خاطر نبود Controller  از  معماری MVC پشتیبانی‌های نمی‌کرد و از این رو‌ مورد استقبال برنامه نویسان قرار نگرفت. به همین دلیل نسخه دوم فریمورک لاراول در همان سال منتشر شد. این نسخه مشکلات نسخه قدیمی را نداشت و یکی از تغییرات که در این نسخه اعمال شد پشتیبانی از Controller بود. موتور رند قالب blade  با هدف افزایش سرعت توسعه قالب‌ها و  کاهش میزان کدنویسی، دومین ویژگی بود که به این نسخه اضافه شد.  نسخه‌های مختلفی از لاراول در طی این سالها منتشر شده که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

آموزش لاراول برای طراحی سایت

آموزش  لاراول

لاراول به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پر استفاده ترین فریمورک ها توسط شرکت‌ها و برنامه‌نویسان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  این برنامه کمک می‌کند که در عرض مدت زمان کوتاهی وب سایت خود را توسعه دهید. از این‌رو آموزش فریمورک لاراول بسیار مفید خواهد بود. در ادامه به مزیت‌های یادگیری لاراول نسبت به سایر فریمورک ها می‌پردازیم.

  • یکی از مزایای آموزش لاراول بروزرسانی و آپدیت آسان آن است.
  • لاراول نسبت به سایر فریمورک ها دارای سرعت توسعه و سرعت سیستمی بالاتری است و از این رو آموزش آن برای برنامه نویسان مفید خواهد بود.
  • یکی از مزیت‌های لاراول قابلیت ماژولار است که با کمک آن می توانید پکیج‌های مورد نظر خود را به پروژه‌های برنامه‌نویسی خود اضافه کنید.
  • استفاده مجددا از کدها یکی دیگر از مزیت‌های آموزش فریمورک لاراول است.
  • برنامه نویسی های پیچیده باعث بروز اشتباه در کدنویسی می‌شوند ولی با آموزش لاراول می‌توانید این مشکل را برطرف کنید‌.
  • لاراول به خاطر داشتن کلاس او-ار-ام می‌تواند به آسانی و در عرض مدت زمان کوتاهی پایگاه داده را ایجاد کند. هم چنین به سرعت می‌تواند با دیتا بیس ارتباط برقرار نماید.
  • امکان تست برنامه‌ها با کمک این ابزار وجود دارد.
  • یکی از ویژگی‌های این ابزار که باعث مزیت‌های آموزش لاراول نسبت به سایر فریمورک ها شده قابلیت بارگذاری خودکار است. این قابلیت امکان بارگذاری خودکار کلاس‌ها و کامپوننت را در صورت نیاز فراهم کرده است.
  • فریمورک لاراول از سطح امنیت بالایی برخوردار است که همین ویژگی یکی از مزیت‌های مهم انتخاب این ابزار به شمار می‌رود.

آموزش سئو تکنیکال برای پیشرفت سایت

لاراول برای تکنیکال سایت بهتر است

مزایای فریمورک لاراول برای تکنیکال سایت در مقایسه با سایر برنامه‌ها باعث استفاده روز افزون از این ابزار شده است. در ادامه می‌خواهیم به مزیت‌های استفاده از لاراول برای تکنیکال سایت اشاره کنیم.

امنیت بالا

 به دلیل امکان برنامه نویسی ماژولار در لاراول در کنار قابلیت‌هایی از جمله هش کردن داده‌ها و رمزنگاری، تأمین امنیت سایت آسانتر خواهد شد.

توسعه پذیری

یکی از ویژگی‌های لاراول که باعث شده جهت تکنیکال سایت مورد استفاده قرار بگیرد، توسعه پذیری است. هماهنگ بودن فریمورک لاراول با فریمورک جاوا و پشتیبانی از دیتابیس از مزیت‌های این ابزار محسوب می‌شود. این قابلیت‌ها باعث می‌شود که توسعه وب‌سایت‌ها راحت تر انجام شود.

سرعت و کارایی

سرعت و کارایی فریمورک لاراول کمک می‌کند که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان یک وبسایت را طراحی کنید.

سئو و بهینه‌سازی سایت

همانطور که می‌دانید یکی از نکات مهم در  سئو تکنیکال سایت این است که کدنویسی ها ساختارمند باشند. استفاده از لاراول کمک می‌کند که شما بتوانید در همان ابتدا سئو تکنیکال سایت را اجرا کنید و‌ در کوتاه‌ترین زمان در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. جاب تیم یک دوره کامل آموزش سئو تکنیکال سایت را ارائه می دهد.

شخصی سازی

با استفاده از فریمورک لاراول می‌توانید یک وبسایت منحصربفرد و کاملا شخصی طراحی کنید. قطعا داشتن یک سایت خاص باعث بیشتر دیده شدن و تمایز شما از سایر رقبایتان می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله شما را با لاراول یکی از بهترین و پرطرفدارترین فریمورک در تمام دنیا آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید فریمورک لاراول می‌تواند به توسعه راحت و آسان برنامه‌های وب کمک کند. قطعا با استفاده از این ابزار، برنامه‌نویسی لذت بخش تر خواهد شد. جهت آموزش لاراول یا آموزش های دیگر مثل آموزش انگولار حتما به سایت‌های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید به صورت کامل و دقیق با روش کار این ابزار آشنا شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها