|
کدخبر: 276503

مزایا و معایب شیرآلات توکار

به عبارتی مزایا و معایب شیرآلات توکار چه مواردی هستند؟ در ادامه مطلب با بررسی جوانب گوناگون به پاسخ این سؤالات خواهیم رسید.

سبک زندگی مزایا و معایب شیرآلات توکار

زمانی که بحث به ایجاد دکوراسیونی تازه و منظم در سرویس بهداشتی و حمام می‌رسد، با شیرآلات روکار و معمولی تغییر چشمگیری نمی‌توان ایجاد کرد، پس بهترین گزینه شیرآلات توکار خواهند بود. اما چه چیزی باعث محبوبیت این محصولات نه‌تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها شده است؟ به عبارتی مزایا و معایب شیرآلات توکار چه مواردی هستند؟ در ادامه مطلب با بررسی جوانب گوناگون به پاسخ این سؤالات خواهیم رسید.

شیرآلات توکار

به طور کلی شیرآلات توکار نوعی از شیرهای بهداشتی و ساختمانی هستند که تفاوت آن‌ها با سایر مدل‌های معمولی در نحوه نصب است. قطعات این محصولات مدرن به غیر از اهرم و قسمت اصلی شیر، در درون دیوار جای‌گذاری می‌شوند و از این جهت مزایا و معایب خاصی را خلق می‌کنند. این مدل‌ها بیشترین استفاده را برای شیر روشویی، شیر توالت و شیر حمام دارند. همچنین در اغلب موارد به دلیل نیاز به چرخش برای شستشوی سینک و ظروف، برای شیر ظرفشویی پیشنهاد نمی‌شوند.

مزایای شیرآلات توکار

ایجاد ظاهری شیک، استفاده آسان، صرفه‌جویی در مصرف آب، ایجاد فضای بیشتر و میزان نیاز به نظافت مداوم، تماماً عواملی هستند که به اندازه زیادی به نوع شیرآلات ساختمانی بستگی دارند. بررسی مزایای استفاده از شیرآلات توکار نشان می‌دهد که این عوامل را به‌خوبی اجرا می‌کنند و حتی می‌توان برای مصرف طولانی مدت به آن‌ها اعتماد کرد.

زیبایی ظاهری

شیرآلات-توکار2

شاید اولین مورد در لیست طراحان دکوراسیون و افراد باسلیقه هنگام انتخاب و خرید شیرآلات زیبا، انواع شیرآلات توکار باشد. این محصولات با حذف تمام اقلام و موارد اضافی، باعث ایجاد فضایی زیبا می‌شوند. حتی این موضوع به فضای منظم و مدرنی منتهی می‌شود که بسیاری از اشخاص و خانه‌داران همواره به دنبال به دست آوردن آن بوده‌اند. به عبارتی داشتن زیبایی در حین سادگی موجب حفظ جذابیت در مرور زمان خواهد شد و در سال‌های آینده نه‌تنها از ارزش ظاهری آن‌ها کاسته نمی‌شود، بلکه مثل همیشه جلوه‌ای منحصر به فرد خواهند داشت.

استفاده بهینه از فضا

در بیشتر خانه‌های امروزی فضای کوچک و ناکافی یکی از بزرگترین مشکلات است. برای مثال فضای کوچک حمام و دست‌وپاگیر بودن شیر آن باعث دردسر و سختی برای اعضای خانواده شده است. با این حال حذف قطعات اضافی شیرآلات توکار و یا به عبارتی دیگر تعبیه آن‌ها در درون دیوار باعث ایجاد فضای بیشتری برای حمام کردن می‌شود. پس می‌توان گفت از فضای موجود به بهینه‌ترین شکل ممکن استفاده شده است تا این مشکلات کاهش یابند.

تمیز کردن آسانتر

تمیز کردن شیرآلات به‌خصوص نمونه‌های بی‌کیفیت که حتی با نظافت مداوم بازهم پر از لکه و جای اثر انگشت هستند، می‌تواند به کاری طاقت فرسا تبدیل شود. داشتن شیرهای بهداشتی براقی که همیشه ظاهر تازه خود را حفظ می‌کنند، برای بسیاری از افراد یک اولویت اصلی در انتخاب مدل است. به همین دلیل شیرآلات توکار به‌ویژه نمونه‌هایی با آبکاری مرغوب، بهترین مورد خواهد بود. از آنجایی که نظافت آن‌ها محدود به یک اهرم و روی شیر است، در زمان بسیار کوتاهی می‌توان این کار را به انجام رساند.

دوام و ماندگاری بیشتر

به طور کلی نوع آبکاری از عواملی است که بیشترین تأثیر را در ماندگاری محصولات می‌گذارد اما از جانبی دیگر نوع نصب شیرآلات توکار هم به نحوی باعث دوام و ماندگاری بیشتر آن‌ها شده است. با توجه به اینکه اکثر قسمت‌های این شیرهای بهداشتی در درون دیوار قرار می‌گیرد، از مشکلاتی مثل ضربه و آسیب دیدن به دور هستند. همچنین رسوب پذیری آن‌ها به میزان چشمگیری کاهش یافته و در نتیجه سال‌های بیشتری سالم باقی می‌مانند.

در نظر گرفتن این نکات و مقایسه آن‌ها با ویژگی‌های انواع شیرآلات منجر شده که بسیاری از مصرف کنندگان خرید شیرآلات توکار را ترجیح دهند. اگر شما هم ترجیح می‌دهد از شیرآلات توکار در خانه خود استفاده نمایید، حتما مقاله برای خرید شیرآلات توکار باید به چه نکاتی توجه نماییم، مطالعه کنید.

معایب شیرآلات توکار

شیرآلات-توکار-3

برای کسانی که به زیبایی، ماندگاری، نظافت و اشغال فضای محدود اهمیت می‌دهند، معایب شیرآلات توکار مسئله چشمگیری نخواهد بود اما در مجموع اطلاع از آن‌ها شرط عقل است.

نصب سخت

با وجود اینکه نصب اتصالات در درون دیوار مزایای مهمی از جمله اشغال فضای کمتر را حادث شده است، مشکل نصب سخت را به دنبال می‌آورد. این محصولات نیازمند به نصب توسط افراد کاربلد این زمینه هستند و باید زیرساخت لازم ایجاد شود.

هزینه بالاتر

بسیاری از افراد هنگام خرید شیرآلات توکار دغدغه هزینه بالاتر را دارند، در صورتی که قیمت این شیرهای ساختمانی در مقایسه با مدل‌های روکار و معمولی دارای تفاوت چندانی نیست. حتی اگر مزایای مهم و به صرفه آن را در نظر بگیریم، این تفاوت قیمت بسیار ناچیز خواهد بود. البته تمامی این مسائل مشروط به خرید از برندی معتبر با قیمت‌های منصفانه است.

عدم نصب بر روی بعضی دیوارها

ایده خرید شیرآلات توکار به دلیل ویژگی‌های پراهمیت برای اکثر افراد یک مورد وسوسه کننده است اما در حال حاضر همه آن‌ها امکان خرید و بهره‌مندی از این شیرها را ندارند. نوع نصب علاوه بر وجود فضای کافی در درون دیوار، به عوامل خاصی در این زمینه وابسته است و از این رو امکان استفاده برای تمامی متقاضیان وجود ندارد.

در نهایت، معایب شیرآلات توکار محدود هستند و حتی در اغلب اوقات در انتخاب و استفاده مصرف کننده تأثیری نمی‌‌گذارند، تنها باید به برندی با تولیدات باکیفیت مراجعه کرد.

بهترین برند شیرآلات توکار در ایران

انواع شیرآلات KWC محصولاتی هستند که با بهره‌گیری از درجه کیفی بالا و متریال مرغوب برای ساخت، به عنوان بهترین شیرآلات ایرانی شناخته می‌شوند. این محصولات در بسیاری از خانه‌ها و اماکن عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کارایی مفیدی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند. از این رو می‌توان با اطمینان گفت بهترین برند شیرآلات توکار در ایران متعلق به این سازنده است و ویژگی‌های برتر آن‌ها در چنین عواملی ملاحظه می‌شوند:

  • برخورداری از تنوع بالا در مدل، طرح و رنگ
  • ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش
  • متریال ساخت باکیفیت
  • جنس بدنه از آلیاژ برنج
  • بهره‌مندی از مغزی شیر یا کارتریج سرامیکی
  • روش‌های آبکاری با مقاومت بالا مثل آبکاری PVD و نیکل-کروم
  • پرلاتور مؤثر در صرفه‌جویی بدون کاهش فشار آب
  • داشتن قیمت‌های مناسب و به صرفه

در نهایت، در صورت تمایل برای مطرح کردن سؤالات در خصوص شیرآلات توکار یا یافتن نمایندگی معتبر KWC می‌توانید به‌آسانی با مراجعه به سایت رسمی این برند به اطلاعات تماس کارشناسان دسترسی پیدا کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها