|
کدخبر: 274499

پارتیشن شیشه ای طرح دار و مات

انواع مختلفی از پارتیشن های شیشه ای اداری در بازار وجود دارد که تشخیص و انتخاب پارتیشن مناسب در بین آن ها ممکن است برای شما دشوار باشد.

معمولاً شیشه سکوریت شفاف برای پارتیشن شیشه ای انتخاب می شود، اما این نوع شیشه دارای معایبی است به طور مثال حریم خصوصی افراد حفظ نمی شود؛ بنابراین در این مقاله کارایی پارتیشن شیشه ای طرح دار و مات را بررسی کرده ایم که در ادامه خواهید خواند.

پارتیشن شیشه ای مات تترافرم 1

پارتیشن شیشه ای مات چیست؟

پارتیشن شیشه ای مات گاهی اوقات به عنوان پارتیشن شیشه ای حریم خصوصی نیز شناخته می شود، این نوع از شیشه مانند شیشه معمولی شفاف نیست. در عوض، ظاهری مات یا «شیری‌رنگ» دارد و بافت آن در یک طرف کمی زبر وحفره‌دار است و اصطلاحا با تکنیک سندبلاست یا اسیدشور مات می شود.

ساخت شیشه مات از راه های مختلفی امکان پذیر است. راه اول اسید شور «etching» است که از یک پوشش اسیدی برای ایجاد یک اثر تار و ناهموار در یک طرف استفاده می کند. راه دوم سندبلاست یا سیلیس پاشی است که از ماسه بادی ریز در حد میکرون  برای مات کردن سطح شیشه و رسیدن به یک بافت خشن و مات استفاده می‌کند و اما راه سوم ساده ترین و ارزان ترین گزینه است یعنی استفاده از یک روکش مات یا طرح دار به صورت برچسپ یا استیکر شیشه ای روی پارتیشن شیشه ای.است این روکش ها معمولا از وینیل یا پی وی سی ساخته می شوند. از مات کن شیشه در حمام شیشه ای و اجرای کابین دوش شیشه ای حمام هم میتوان استفاده کرد.

از آنجایی که شیشه مات دید را محدود و در عین حال نور را منتقل می کند، بسیاری از مردم ترجیح برای جداسازی مکان هایی که به حفظ بیشتر حریم خصوصی نیاز است، از آن استفاده کنند؛ مانند کابین دوش شیشه ای. پارتیشن شیشه ای مات و طرح دار به ویژه برای افزودن آراستگی به اتاق های جلسات اداری مفید هستند.

مزایای پارتیشن شیشه ای طرح دار و مات

 

بیایید نگاهی به مزایای پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای طرح دار و مات بیندازیم.

 زیبایی شناسی حرفه ای

اگر همه مزایایی را که پارتیشن‌های شیشه‌ای شفاف ارائه می‌دهند دوست دارید، اما آرزو می‌کنید که از نظر بصری جالب‌تر باشند، اجرای پارتیشن شیشه ای طرح دار جایگزین فوق‌العاده‌ای است. پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی نیز با افزودن یک رنگ تزئینی، بدون مسدود کردن جریان نور، به شما این امکان را می‌دهند که دفتر خود را با نور طبیعی، روشن نگاه دارید و طرحی به سبک پلان باز داشته باشید.شیشه رنگی را از شزکت تترافرم تهیه فرمایید که بزرگ ترین تولید کننده شیشه لاکوبل رنگی در ایران می باشد.

پارتیشن شیشه ای طرح دار یک راه منحصر به فرد برای نمایش لوگو یا الگوهای سفارشی برند شما ارائه می دهد که فضای کاری شما را شخصی می کند. این به ایجاد یک محیط مثبت و خوشایند برای کارمندان و همچنین مراجعین شما کمک می‌کند، روحیه کارکنان را تقویت می‌بخشد و مشتریان را با یک دفتر کار زیبا و در عین حال کاربردی تحت تأثیر قرار می‌دهد. این پارتیشن های شیشه ای بسیار کارآمد به نظر می رسند.

Figure 1پارتیشن شیشه ای طرح دار تترافرم

 

دوام بیشتر

همان‌طور که شیشه های شفاف به راحتی نمی شکنند، شیشه های طرح دار و مات نیز به راحتی نمی شکنند. پارتیشن‌های شیشه‌ای را با شیشه رنگی هم می توان اجرا کرد که به ان پارتیشن شیشه ای رنگی می گویند و به صورت هدفمند برای جذاب شدن فضا و القای انرژی و ارامش تولید می‌شوند. اگر از پارتیشن شیشه ای مات یا رنگی استفاده کنید، از یک لایه عایق استیکری  یا برچسپی نیز بهره مند می شوید که به تنظیم دما و مقاومت در برابر رطوبت و صدا کمک می کند. همچنین اگر شیشه پارتیشن شما ترک خورد،این لایه برچسپی می تواند قطعات شیشه را به صورت منسجم در جای خود نگه دارد.

شما از پرداخت هزینه کمتر برای گرمایش، تهویه مطبوع و نور مصنوعی در کنار استحکام طولانی مدت، ایمنی و زیبایی بهره مند خواهید شد. در برخی موارد، شیشه مات می‌تواند خاصیت فیلتر UV ارائه دهد و در نتیجه از فضای داخلی شما در برابر تشعشعات خورشید محافظت کند. همچنین باعث می شود نور خورشید کمتر به دکوراسیون و مبلمان شما آسیب بزند، چرا که نور مستقیم خورشید می‌تواند باعث تغییر رنگ تدریجی آن ها شود. برای اجرای پارتیشن شیشه ای به صورت مات،شفاف،طرح دار با شرکتت تترافرم تماس بگیرید یا در واتساپ یا اینستاگرام با ما همراه باشید و از وبسایت ما دیدین فرمایید.

نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد

شیشه شفاف می تواند لکه ها و سایر علائم را راحت تر نشان دهد، بنابراین حداقل یک روز در میان نیاز به پاک کردن دارد؛ اما بافت پارتیشن شیشه ای مات می‌تواند هرگونه لکه‌ای را برای چشم کمتر آشکار کند. این به شما این امکان را می دهد که مدت زمان کمتری را صرف تمیز کردن پارتیشن شیشه ای خود کنید، زیرا پارتیشن های شما برای مدت طولانی تری خوب به نظر می رسند.

پارتیشن شیشه ای مات 2 1

تطبیق پذیری بالا

از آنجایی که شیشه مات کمی ته رنگ سفید دارد، تقریباً برای هر طراحی مناسب است. چه دیزاین مدرن داشته باشید و چه سبک سنتی.

نه تنها از نظر اندازه، شکل و موقعیت همه کاره هستند، بلکه پارتیشن های شیشه ای مات به شما امکان خلاقیت در طراحی می دهد. از لوگو مات گرفته تا طرح‌های حکاکی شده در شیشه‌های مات، راه‌های زیادی برای تبدیل یک پارتیشن شیشه‌ای معمولی به یک پارتیشن ارزشمند برای فضای کاری شما وجود دارد. آن ها براق و مستحکم هستند و در عین حال نصب، جداسازی و جابجایی آن ها در صورت لزوم ساده است.

افزایش حریم خصوصی

بیشتر کسب و کارها می‌خواهند یک محیط مشارکتی و یک حس اجتماعی را در میان تیم خود تقویت کنند، به همین دلیل است که دفتر طرح باز در محیط های کاری مدرن بسیار محبوب است. با این حال، داشتن شیشه شفاف در همه جا همیشه ایده آل نیست به خصوص اگر نیاز به برگزاری جلسات محرمانه در یک منطقه خصوصی دارید. اینجاست که اثر تاری پارتیشن ها و دیوارهای شیشه ای مات می تواند مفید باشد.

محیط باز

اکثر مردم نمی خواهند در یک اتاقک تیره یا یک اتاق بزرگ زیر نورهای مصنوعی بی روح بنشینند. اگر دفتری هماهنگ می‌خواهید که شرایط کاری را به روشی مقرون ‌به ‌صرفه بهینه کند، پارتیشن‌های شیشه‌ای مات بهترین گزینه هستند و تأثیر مثبت بسیاری خواهند داشت - از بهبود سلامت کارکنان گرفته تا کاهش صورت‌حساب‌های انرژی کسب‌وکارتان.

سخن آخر

راه های زیادی برای استفاده از پارتیشن های شیشه ای مات در طراحی داخلی وجود دارد، بنابراین وقتی که زمان بازسازی منزل یا دفتر کار فرا می رسد، خرید آن ها باید در صدر لیست شما قرار گیرند. تترافرم طیف گسترده ای از پارتیشن های شیشه ای را در طرح های مختلف ارائه می دهد. همچنین به لطف خدمات سفارشی تترافرم، امکان ساخت پارتیشن شیشه ای با طرح و رنگ مورد نظر شما وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای طرح دار و مات با تیم مجرب شرکت تترا فرم تماس بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها