|
کدخبر: 273943

قبل از خرید مرطوب کننده دست و صورت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از راه‌های ساده برای داشتن پوستی درخشان و جذاب، استفاده از یک روتین پوستی مشخص و ثابت، یا متغیر نسبت به نیاز و موقعیت ما است. در همه روتین‌های پوستی، یک الزام وجود دارد: پوستت را مرطوب کن!

سبک زندگی قبل از خرید مرطوب کننده دست و صورت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بله! مصرف مرطوب کننده برای تمامی افراد الزامی است و در هر صورتی باید انجام شود.کرم مرطوب‌ کننده‌ نقش مهمی در حفظ سلامت پوست شما بازی می‌کند. حفظ رطوبت پوست و رطوبت‌رسانی به آن از وظایف عمده آن است. استفاده روزانه از مرطوب‌کننده برای پوست سالم بسیار حیاتی است اما برخی همچنان استفاده از آن را در راستای تمایل به زیبایی می‌دانند. در حالی‌که هر روش مراقبت از پوست در صورت بی‌توجهی به روال رطوبت‌رسانی،کامل نخواهد بود.

اگر به دنبال بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت هستید و تمایل به خرید مرطوب کننده دست و صورت دارید ، میتوانید از مشاوران فروشگاه اینترنتی آیریک تجهیز کسب اطلاعات کنید و بهترین محصول را پس از بررسی دقیق انتخاب نمایید.

مرطوب-کننده1

 

فواید استفاده از مرطوب‌ کننده‌ پوست

  • حفاظت از پوست در برابر عوامل مضر محیطی

  • کمک به بهبود ظاهر لک های پوستی

  • افزایش سرعت بازسازی پوست

  • بهبود سلامتی و ظاهر پوست

  • تسکین پوست های حساس

  • کمک به جوان ماندن پوست

  • جلوگیری از خشکی پوست

  • کاهش علائم التهاب

  • کمک به آرایش بهتر

بهترین زمان استفاده از کرم مرطوب‌ کننده‌

  • پس از حمام کردن بلافاصله بعد از خشک کردن پوست‌تان، روی آن مرطوب‌کننده بمالید. از آنجا که هنوز پوست رطوبت دارد، مرطوب‌کننده کاملا در سطح پوست نفوذ می‌کند.

  • هر بار که دست‌های خود را می‌شویید، مرطوب‌کننده را روی دستان خود بمالید.

  • بعد از تمیز کردن صورت با پاک‌کننده مناسب پوست‌تان، بلافاصله باید مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. اگر به مدت طولانی از مرطوب کننده استفاده نکنید، رطوبت کرم می‌تواند همراه با رطوبت طبیعی پوست شما تبخیر شود.

  • حتی می‌توانید از مرطوب‌ کننده‌ به عنوان زیرساز آرایش استفاده کنید. یک مرطوب‌کننده سبک، آرایش را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارد.

مرطوب-کننده2

 

قبل از خرید مرطوب کننده چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

1. خرید محصول نسبت به نوع پوست خود

زمانی که به دنبال یک مرطوب کننده هستید، نوع پوست شما باید شما را راهنمایی کند. اگر پوست خشکی دارید، به سراغ کرم های غنی با نرم کننده ها و مرطوب کننده ها بروید تا رطوبت را حفظ کنید. اما اگر پوست چربی دارید، از روغن ها دوری کنید و محلول های حاوی هیالورونیک اسید و اوره را امتحان کنید. شما باید نیازهای پوست خود را با مرطوب کننده ای که به طور موثر این نیازها را برآورده کند، تطبیق دهید.

2. نیاز محصول به مکمل

برند محصول انتخاب شده را بیشتر بررسی کنید .چرا که ممکن است در کنار مرطوب کننده، استفاده از محصول دیگری را نیز توصیه کرده باشد.در این حالت شما باید محصول مکمل را تهیه کنید و یا کلا برند دیگری را انتخاب کنید.

3. برطرف کردن نیاز شما

این فراتر از نوع پوست است و به آلرژی ها و علایق شما کشیده می شود. به عطرها حساسیت دارید؟ بنابراین مرطوب کننده شما باید بدون عطر باشد. آیا الکل پوست شما را تحریک می کند؟ فقط بدون الکل انتخاب کنید. هرچه بیشتر در مورد واکنش پوست خود به ترکیبات بدانید، منجر به انتخاب مرطوب کننده مناسب تری می شود. با این حال، به جای تمرین آزمون و خطا روی صورت خود، حتما ابتدا آن را در قسمت داخلی آرنج خود امتحان کنید و واکنش را بررسی کنید.

4. پیدا کردن دلیل انتخاب این مرطوب کننده نسبت به بقیه

شما بهترین ها را می خواهید و لایق آن هستید. مرطوب کننده ای پیدا کنید که با شما صحبت کند و بگوید: «من بهترم. در واقع، من بهترین هستم.» چه چیزی برای شما مهم است؟ آیا PH متعادل است؟ آیا کرم صورت شما دلیلی واقعی دارد که فکر می کنید بهترین مرطوب کننده ای است که می توانید بخرید؟ پس واقع بین باشید و بدون تعصب داوری کنید.

5. اعتماد نکردن به تبلیغات

مرطوب کننده شما باید به دلیل واقعیت ها بهترین باشد ، نه تبلیغات. به مواد تشکیل دهنده، مطالعات موردی، بررسی های علمی نگاه کنید. بله، تبلیغات اغوا کننده هستند، اما روی پوست خود قمار نکنید. آیا کرم صورت شما مبتنی بر شواهد علمی است؟ آیا ثابت شده است که آنچه را که می گوید انجام می دهد؟

6. مطالعه و مشاهده برچسب و لیبل های محصول

همه ترکیبات موجود در آن را بخوانید تا مطمئن شوید. اگر مواد شیمیایی خطرناکی در این لیست پیدا کردید ، مانند سدیم لوریل سولفات (SLS) آن را برای همیشه کنار بگذارید.

7. مقرون به صرفه بودن محصول

حتی اگر مرطوب کننده شما در یک بطری بزرگ عرضه شود، اگر با هر بار استفاده به یک مشت نیاز داشته باشید، ممکن است خرید مقرون به صرفه ای نباشد. یک مرطوب کننده با کیفیت بالا با هر بار استفاده فقط مقدار کمی به اندازه نخود نیاز دارد. در این صورت، حتی یک شیشه کوچک می تواند مقرون به صرفه باشد. دریابید که به ازای هر استفاده چقدر نیاز دارید و سپس محاسبه کنید که آیا این کار در درازمدت از نظر مالی برای شما مفید است یا خیر. زیرا زمانی که پوست شما به مرطوب‌کننده‌ای عادت کرد، تغییر آن دلچسب و منطقی نیست. همچنین به دنبال مرطوب کننده های چند منظوره باشید. برخی از آن ها را می توان هم برای صورت و دست ها، هم برای صورت و بدن و غیره استفاده کرد. این می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود.

8. قرار گرفتن محصول در روتین مراقبت از پوست

کدام راه حل های مراقبت از پوست برای شما اصلی هستند؟ آیا از قبل یک ضد آفتاب همواره استفاده می کنید؟ پس برنامه ریزی روتین روزانه پوست مهم است. بنابراین برای استفاده از محصول انتخابی خود برنامه ریزی کنید تا بهترین اثربخشی را داشته باشد و در واقع مزایای استفاده روزانه از آن را تجربه کنید.

9. مواد تشکیل دهنده مرطوب کننده

وقتی چیزی را روی پوست خود می‌زنید، عمیقاً روی آن تأثیر می‌گذارد. مواد تشکیل دهنده بسیار مهم هستند و حتی اگر نتوانید همه آنها را تلفظ کنید، باید درک اولیه ای از عملکرد هر ترکیب، داشته باشید.

چکیده کلام:

در انتخاب خرید نرم کننده دست ، 9 نکته اساسی بالا را رعایت کنید. قبل از خرید یک محصول مراقبت از پوست، از اثربخشی و کارایی آن مطمئن شوید. شاخص های کیفی محصولات را در تبلیغات کاملا باور نکنید و حتما تحقیق کنید. شواهد علمی متصل به ترکیبات کلیدی هر محصول را بررسی کنید.خلاصه کلام اینکه هر محصولی را نخرید و به راهنمای خرید مرطوب کننده وفادار باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها