|
کدخبر: 254990

ایمپلنت دندان چیست و چه مزایایی دارد؟

داشتن چهره ای زیبا و جذاب خواسته اکثر مردم با هر سن و جنسیتی است. یکی از مهم ترین اجزای چهره، لبخند زیبا و دندان هایی مرتب و سفید است. دندان ها نه تنها در زیبایی چهره افراد نقش دارند، بلکه در فرایند تکلم و غذا خوردن آن ها نیز تاثیر گذار هستند. در صورتی که بر اثر نبود دندان ها فرایند جویدن و بلع غذا با مشکل روبرو شود، فرد ممکن است در ادامه زندگی خود با مشکلات گوارشی نیز دست و پنجه نرم کند. همه این مسائل در اعتماد به نفس او نیز تاثیر گذار است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با روشی برای جایگزینی جای خالی دندان های از دست رفته، یعنی استفاده از کاشت ایمپلنت دندان آشنا شوید و دریابید بهترین متخصص ایمپلنت تهران چه ویژگی هایی دارد.

معرفی کلی فرایند کاشت ایمپلنت

کاشت ایمپلنت دندان یکی از روش های پر کاربرد برای پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته است که در آن از یک پایه پیچ شکل درون استخوان فک برای نگهداری تاج مصنوعی دندان استفاده می شود. این تاج مصنوعی ظاهری کاملا شبیه به دندان های طبیعی دارد و از نظر عملکرد نیز برای بیمار مشکل ساز نخواهد بود. همه این عوامل موجب شده در بیشتر شهرهای کوچک و بزرگ در سرتاسر دنیا مردم به دنبال یافتن بهترین متخصص کاشت ایمپلنت جهت درمان خود باشند. یافتن یک متخصص کاشت ایمپلنت با تجربه در تهران به دلیل زیاد بودن کلینیک های دندانپزشکی کار ساده ای نیست، با این وجود دکتر عباس گشاده رو متخصص با تجربه و دارای مدرک و بورد تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت و جراحی لثه در تهران جزو بهترین متخصصین کاشت ایمپلنت در تهران محسوب می شود. لازم به ذکر است این پایه توسط برشی در لثه درون استخوان فک قرار می ‌گیرد و به همین دلیل تبحر بالای متخصص ایمپلنت در زمینه جراحی لثه و کاشت ایمپلنت بسیار حائز اهمیت است. سپس یک تاج مصنوعی از جنس سرامیک روی این پایه فلزی قرار می گیرد تا با ظاهری مانند دندان ‌های طبیعی نقش دندان را برای بیمار ایفا کند. استفاده از ایمپلنت دندان برای افرادی که در اثر عوامل مختلف مانند ژنتیک، بیماری های مادر مانند دیابت یا حادثه یک یا تعدادی از دندان های خود را از دست داده ‌اند بسیار مفید است.

با استفاده از ایمپلنت می توان فضای خالی بین دندان ها را پر کرد و همچنین با این کار اعتماد به نفس افراد افزایش می‌ یابد و دیگر نگرانی برای حضور در اجتماع نخواهند داشت. شهروندان تهران می‌ توانند با خیال راحت برای قرار گرفتن تحت درمان ایمپلنت به سراغ بهترین انتخاب یعنی دکتر عباس گشاده رو بروند و جای خالی دندان های خود را با کاشت ایمپلنت پر کنند. دکتر عباس گشاده رو به دلیل دارا بودن بورد و مدرک تخصصی و روحیه و توانایی بالا در ارتباط گیری با بیمار جزو بهترین انتخاب ها برای مراجعه جهت کاشت ایمپلنت در تهران به شمار می ‌روند. علاوه بر این، موقعیت مکانی و فضای کلینیک کاشت ایمپلنت ایشان به گونه ای است که به راحتی در دسترس همگان قرار داشته و بیماران می ‌توانند با آرامش خاطر اقدام به درمان و کاشت ایمپلنت تحت نظر ایشان نمایند. در ادامه هر یک از این موارد به اختصار معرفی می ‌شوند.

نقش مدرک و بورد تخصصی پزشک

تخصص و دانش متخصص ایمپلنت در انجام هر چه بهتر فرایند کاشت تاثیر چشمگیری دارد. علاوه بر این دارا بودن بورد تخصصی برای هر پزشک، نشان دهنده درجه بالای او از نظر دانش و سواد در زمینه کاری خویش است. دکتر عباس گشاده رو نه تنها مدرک تخصص جراحی لثه و کاشت ایمپلنت را دارد، بلکه سابقه بیش از ۵ هزار عمل جراحی موفق در این زمینه را داشته است.

نقش توانایی دکتر متخصص ایمپلنت در برقراری ارتباط با بیمار و روحیه دادن به او

بسیاری از افراد از دوران کودکی خود از مراجعه به دندانپزشک واهمه دارند. داشتن یک متخصص توانا، قدرتمند و با روحیه از این نظر بسیار حائز اهمیت است، زیرا می ‌تواند استرس و اضطراب بیمار را کاهش داده و کاری کند که او در جلسات بعدی با خیال راحت ‌تری برای درمان اقدام کند. احساس همدلی و همدردی با بیمار یکی از توانمندی ‌های متخصص ایمپلنت است که کاملاً وابسته به رفتار و اخلاق خود و کادر درمانی مشغول به ارائه خدمات در کلینیک درمانی است. کلینیک دندانپزشکی باید با فضای آرامش ‌بخش و کادر درمانی با اخلاق و حرفه ‌ای همه این شرایط را برای بیماران فراهم  ‌کند تا بیماران با خیال راحت بتوانند اقدام به جایگزینی جای خالی دندان های از دست رفته خود کنند و نگرانی و اضطرابی نداشته باشند.

نقش موقعیت مکانی کلینیک دندانپزشکی

تهران یک شهر شلوغ و پرجمعیت است و همواره بیشتر ساکنان این شهرها با مشکل ترافیک درگیر هستند. به همین دلیل دسترسی آسان و سریع به کلینیک دندانپزشکی از هر نظر مسئله مهمی برای کاشت ایمپلنت محسوب می شود، زیرا مسیر رسیدن به کلینیک دندانپزشکی بهتر است خلوت و کم تردد باشد تا مراجعه جهت انجام فرآیند کاشت ایمپلنت سریع و راحت صورت بگیرد.

نقش آرامش فضای کلینیک دندانپزشکی

همانطور که پیش از این نیز به این نکته اشاره شد، فضای کلینیک دندانپزشکی برای داشتن یک فرآیند کاشت موفقیت آمیز بسیار مهم و حائز اهمیت است، زیرا بیشتر بیماران هنگام رفت و آمد به کلینیک دندانپزشکی دچار درد، اضطراب و ناراحتی هستند و به همین دلیل داشتن یک فضای آرامش ‌بخش و کادر درمان همدرد و با روحیه و خوش رو می ‌تواند یکی از جنبه‌ های مثبت هر کلینیک دندانپزشکی مناسب برای کاشت ایمپلنت در نظر گرفته شود. خوشبختانه دکتر عباس گشاده رو در کلینیک دندانپزشکی خود از کاردرمانی حرفه ‌ای و خوش برخورد بهره گرفته و در آن با استفاده از تخصص و دانش خود کاشت ایمپلنت را به بهترین نحو برای بیماران خود انجام می ‌دهد. شما می‌توانید با خیال راحت جهت دریافت خدمات مختلف دندان پزشکی و خصوصاً جراحی لثه و کاشت ایمپلنت به این کلینیک مراجعه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها