|
کدخبر: 169235

ایمپلنت دندان قیمت

ایمپلنت دندان یکی از بهترین درمان ها برای افرادی است که یک یا بخشی از دندان های خود را از دست داده اند. درمان ایمپلنت دندان دارای بالاترین طول عمر ، استحکام و شباهت به دندان طبیعی در بین درمان های مشابه است.

سبک زندگی ایمپلنت دندان قیمت

ساختار کار ایمپلنت های دندانی به این صورت است ، که پایه کاملا سازگار با بدن از جنس تیتانیوم را درون فک قرار می دهند و مدتی زمان می دهند تا این پایه به استخوان فک جوش بخورد.

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان به عوامل متفاوتی اعم از کیفیت پایه ایمپلنت ، نوع روکش و تعداد ایمپلنت بستگی دارد. در مرکز ایمپلنت تلاش شده است با همکاری بهترین متخصص ایمپلنت ، به زور ترین تکنولوژی و استفاده از بهترین برند ها به شما خدمات رسانی نماید.

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان ،  می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت توسط کارخانه های گوناگون و در کشور های متفاوت تولید می شود که یکی از محبوب ترین آن ایمپلنت های کره ای می باشد. این ایمپلنت ها می توان گفت محبوب ترین ایمپلنت در کشور ما می باشد.

علت این محبوبیت قیمت های به صرفه است و در کنار قیمت اقتصادی آن ، دارای کیفیت های قابل قبولی می باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع برند های معتبر کره ای و قیمت آن می توانید از لینک زیر دیدن فرمایید.

قیمت ایمپلنت کره ای

مراحل ایمپلنت دندان چگونه است ؟

یکی از سوالات متداولی که ممکن است برای هر فردی قبل از انجام درمان به ذهنش خطور کند این است که ایمپلنت دندان چگونه انجام می شود ؟

ایمپلنت-دندان-2

برای شروع درمان ایمپلنت ، اولین و یکی مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید، پیدا کردن یک متخصص ایمپلنت است. متخصص ایمپلنت یکی از مهمترین عوامل موثر بر کیفیت و طول عمر ایمپلنت شما دارد و می تواند با تجربه و تبهری که دارد از بروز بسیار از عوارض جلوگیری کند.

بعد از مراجعه به متخصص ایمپلنت ، دکتر به انجام معاینه و بررسی عکس های مخصوص ایمپلنت شما می پردازد و وضعیت فک و استخوان شما را بررسی و به شما اعلام میکند.

دکتر با استفاده از بررسی های بالا ، بهترین طرح درمان را وابسته به بودجه شما طرح می کند و به شما اعلام می کند و درمان شما آغاز می شود و تاریخ جلسه جراحی را با شما فیکس می کند.

در شروع جلسه جراحی ، دندانپزشک ابتدا منطقه که قرار است ایمپلنت انجام شود را بی حس می کند. پس از مطمئن شدن از بی حسی شما ، برشی کوچکی بر روی لثه شما ایجاد می کند تا به استخوان فک شما دسترسی پیدا کند.

سپس سوراخ  کوچکی بر روی استخوان شما ایجاد میکند تا بتواند پایه را درون آن قرار دهد. بعد از قرار دادن پایه ، لثه شما را بخیه می کند و مدتی زمان لازم است تا این پایه به استخوان جوش بخورد.

پس از گذشت حدود چند هفته ، دکتر پس بررسی جوش خوردن یا نخوردن پایه ادامه درمان را آغاز می کند. در این مرحله از درمان از دندان شما قالبگیری انجام می شود و به لابراتور ارسال می شود .

پس از ادامه شدن روکش توسط لابراتور شما به پیش دندانپزشک مراجعه می کنید و روکش به همراه اباتمنت بر روی پایه قرار داده می شود و دکتر مراقبت های لازم برای نگهداری خوب از ایمپلنت را به شما می دهد.

مزایا و معایب ایمپلنت دندان

همانطور که در ابتدای مقاله مشاهده کردید ، ایمپلنت به عنوان بهترین درمان بی دندانی شناخته می شود اما لزوما به این معنای نیست که هیچ معایبی ندارد اما در مقایسه با بقیه درمان ها دارای بیشترین مزایا را دارد.

مزایای ایمپلنت دندان

مهمترین مزایای ایمپلنت دندان ، طول عمر بسیار بالای آن است. ایمپلنت دندان به علت اینکه شباهت بسیار زیادی به دندان طبیعی دارد و پایه آن سازگاری بالایی با بدن دارد ، طول عمری بسیار بالا دارد که با مراقبت های مناسب می توان این طول عمر را به صورت مادام العمر بسط داد.

یکی دیگر از مزایای ایمپلنت دندان استحکام بالا آن است که به علت جوش خوردن به استخوان به سختی دچار لقی می شود.

یکی از بزرگترین مزایای ایمپلنت دندان نسبت به سایر درمان ها ، عدم آسیب به دندان های مجاور می شود. در بریج های دندانی برای قرار دادن این بریج بر روی دندان ها ، باید دندان های مجاور کمی تراش بخورند اما در ایمپلنت دندان این موضوع وجود ندارد.

از مزایای آینده نگری ایمپلنت جلوگیری از تحلیل استخوان و لثه می باشد.

معایب ایمپلنت

ایمپلنت نیز مانند هر درمانی می تواند دارای معایبی نیز باشد. از مهمترین معایبی از ایمپلنت یاد میشود ، طول درمان آن است که تمامی مراحل درمان ایمپلنت می تواند بین 2 تا چند هفته به طول بیانجامد. البته اگر طول درمان برای شما مهم است می توانید از ایمپلنت های فوری استفاده کنید که مستلزم هزینه بیشتر است.

ایمپلنت-دندان-3

یکی دیگر از آن ها که نمی توان به عنوان معایب یاد کرد ، هزینه ایمپلنت بیشتر از سایر درمان های بی دندانی است. ایمپلنت به علت حساسیت و پیچیدگی درمان از هزینه بیشتری نسبت به بریج دندان دارد که در کنار مزایای بسیار بالایی که دارد واقعا ارزشش را دارد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها