|
کدخبر: 237184

خبر خوب سامسونگ برای گیمرها + فیلم

سامسونگ چند وقت پیش از اگزینوس ۲۲۰۰، اولین تراشه‌اش با پردازشگر گرافیکی AMD رونمایی کرد. حالا کره‌ای‌ها با انتشار ویدیویی، قابلیت‌های این چیپ پرچمدار را به تصویر کشیده‌اند.

فناوری

سامسونگ با انتشار این ویدیو، روی قابلیت‌های گیمینگ چیپ خود تاکید کرده و همچنین مدعی شده اگزینوس ۲۲۰۰، همان تراشه‌ای است که گیمرها به دنبالش بوده‌اند. با وجود چنین موضوعی، سامسونگ اطلاعاتی درباره عملکرد این چیپ منتشر نکرده و تنها از بهبود ۲ برابری عملکرد واحد پردازش عصبی (NPU) خبر داده است.

قابلیت‌های تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ

برخی قابلیت‌های گیمینگ که سامسونگ در ویدیوی اخیر به تصویر کشیده، VRS و فناوری AMIGO نام دارند. VRS مخفف نرخ سایه‌زنی متغیر است و اجازه می‌دهد که صحنه‌های پویا با فریم‌ریت پایدارتری به تصویر کشیده شوند. فناوری AMIGO هم روی مدیریت مصرف انرژی تمرکز دارد و اجازه می‌دهد با یکبار شارژ، بیشتر با دستگاه بازی کنید.

از بازی که بگذریم، جدیدترین تراشه سامسونگ از پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) بهبودیافته‌ای هم بهره می‌برد که می‌تواند عکاسی بدون لگ در رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل را در اختیار کاربران قرار دهد. اگزینوس ۲۲۰۰ همچنین به اولین مودم اگزینوس مجهز شده که برای ارتباط پایدارتر و سریع‌تر، از ۳GPP Release ۱۶ پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ از این تراشه در سری گلکسی S۲۲ استفاده خواهد کرد؛ پرچمدارهایی که در تاریخ ۲۰ بهمن به صورت رسمی معرفی می‌شوند. البته در کنار اگزینوس ۲۲۰۰، باید منتظر استفاده از چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هم در این محصولات باشیم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها