|
کدخبر: 233169

تختخواب چوبی و جاکفشی چوبی عاج

عاج-چوبی

 

گروه تولیدی عاج

وسایل چوبی با احساس آرامش و صمیمیت همراه هستند، بافت و رنگ چوب ما را به حال و هوای پر از آرامش طبیعت می برد. باید در نظر داشت علاوه بر زیبایی و جذابیتی که وسایل چوبی به دکوراسیون داخلی می بخشند، عمر طولانی و کیفیتی عالی آن ها غیر قابل انکار است. همین دلایل ساده باعث شده که از گذشته تا کنون استفاده از چوب برای تولید لوازم منزل طرفدار داشته باشد و افراد وسایل چوبی را به متریال دیگرترجیح دهند. 

وب سایت فروشگاهی عاج، گروه قدرتمند فروش لوازم چوبی درجه یک است که به شما کمک می کند از میان محصولات متنوع این وب سایت بهترین انتخاب را داشته باشید! متریال به کار رفته در کلیه محصولات چوبی عاج مرغوب و با کیفیت هستند و همگی به همراه ضمانت نامه سلامت کالا ارسال می گردند.

این مجموعه برای سهولت خرید محصولات چوبی توسط شما مشتریان عزیز امکان ارسال کالا را به سراسر ایران ایجاد کرده تا شما بتوانید در هرکجای کشور که هستید محصول خریداری شده را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید! در ادامه شما را با دو محصول پرطرفدار چوبی که در وب سایت عاج به فروش می رسند معرفی می کنیم:

https: //ajgroup۱.com

جاکفشی چوبی

جاکفشی اولین چیزی است که در لحظه بدو ورود خانه با آن مواجه می شویم. جا کفشی ها بسیار کاربردی هستند و برای نظم بخشیدن به کفش های شما و مهمانان ساخته شده اند. مثل خیلی از لوازم مورد نیاز و ضروری برای منازل، برای خرید جاکفشی چوبی باید به ابعاد و اندازه آن توجه داشته باشید.

هم اکنون این کالاها در اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند و راه اصولی و مناسب در خرید یک جاکفشی چوبی مناسب این است که به فضای مورد نظر که قرار است میزبان جاکفشی جدید باشد توجه داشته باشید. از این رو توصیه ما این است که قبل از انتخاب جاکفشی چوبی، ابعاد فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید.

یکی از مهم ترین مسائل و یا مشکلاتی که دکوراسیون خانه ها با آن رو به رو می شویم، نحوه قرار گرفتن وسایل در خانه است. افراد زیادی از این که چطور برای وسایل مختلف خود، جای مناسبی پیدا کنند اطلاعی ندارند.

جا کفشی ها یا در بخش راه پله ها یا در بخش وردی خانه قرار می گیرند تا بتوانید هنگام ورود به خانه کفش هایتان را جفت کنید و در آن قرار دهید. بهتر است در هر صورت جاکفشی به درب ورودی نزدیک باشد تا افراد برای قرار دادن کفش ها و ورود به خانه به زحمت نیفتند.

جاکفشی۲

جاکفشی

جاکفشی ها در انواع بسیار متنوعی تولید می شوند و شکل های ظاهری بسیار مختلفی دارند، جاکفشی های قفسه ای، آینه دار، کشویی و... در بازار وجود دارند و شما می توانید طبق بودجه و سلیقه ای که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. جاکفشی های چوبی علاوه بر جذابیتی که دارند از استحکام کافی هم برخوردار هستند و می توانند به راحتی با دیگر اجزای داخلی خانه شما هماهنگ شوند.

 قیمت جاکفشی چوبی به جنس چوب به کار رفته و ابعاد آن بستگی دارد. همینطور اگر طرفدار جاکفشی های آینه دار یا کنسولی هم باشید باید هزینه بیشتری درنظر بگیرید. گروه عاج با فروش انواع جاکفشی در متریال مرغوب و همینطور با بهترین قیمت بازار توانسته است رضایت شما عزیزان را به دست آورد. برای خرید جا کفشی متناسب با بودجه و سلیقه خود به این سایت مراجعه کنید و از میان محصولات ارائه شده به راحتی چند کلیک خرید خود را کامل کنید!

تخت خواب چوبی

تخت خواب اولین و مهمترین اجزای کامل کننده هر اتاق خواب است که نوع چوبی آن بسیار متداول است. تخت خواب های چوبی می توانند کامل کننده دکوراسیون اتاق خواب های شما باشند و در انواع مختلف دوطبقه، کشودار، دو خوابه و یک خوابه به فروش می رسند.

تخت-خواب

تخت-خواب۲

زمانی که در انتخاب ارتفاع مناسب تخت خواب به توافق رسیدید پارامتر بعدی که باید مورد توجه شما قرار بگیرد متراژ و زاویه های اتاق خواب شماست، چرا که شاید تخت خوابی که از نظر شما کاملا مناسب است با ابعاد اتاق شما همخوانی نداشته باشد و انتخاب خوبی برای فضای موردنظر نباشد.

برای خرید و تهیه تخت خواب چوبی باید دقت خود را بالا ببرید، زیرا تخت خواب علاوه بر اینکه باعث داشتن یک خواب آسوده برای شما می شود، اتاق خواب را نیز می تواند بسیار دلنشین و جذاب کند. و همچنین از نظر فیزیکی باید تخت خواب شما استاندارد های لازم را برای یک خواب مناسب و راحت داشته باشد.

تخت-خواب۳

از آن جایی که همه ما یک سوم عمر خود را در خواب به سر می بریم یک تخت خواب استاندارد ضمانت کننده خواب راحت برای شماست و می تواند در سلامت شما هم نقش داشته باشد!

قیمت تخت خواب چوبی به نوع تخت خواب، جنس متریال استفاده شده برای ساخت آن و همینطور سایز آن بستگی دارد. برای خرید یک تخت خواب شیک و جذاب که از بهترین چوب های موجود در بازار تولید شده باشد و همینطور قیمت مناسبی هم داشته باشید می توانید به وب سایت فروشگاهی عاج مراجعه کنید و از میان محصولات ارائه شده سفارش خود را ثبت کنید!

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها