|
کدخبر: 224770

راهنمای پیدا کردن بهترین قیمت خرید روز استرچ پالت بند

اصناف راهنمای پیدا کردن بهترین قیمت خرید روز استرچ پالت بند

چیدمان بسته‌ها و جعبه های قرار گرفته بر روی پالت باید کاملا منظم باشد تا بر اثر حمل و نقل دچار ریزش و صدمه نگردند. در کل چیدمان این کالاها بایستی منظم و مطلوب انجام گردد. علاوه بر آن در زمان قرار دادن محصولات بر روی پالت باید آستانه تحمل پالت و وزن محصول مد نظر قرار داده شود. ارتفاع کالای روی پالت از مواردی است که بی توجهی به آن، باعث ریزش پالت ها را، به دنبال خواهد داشت. در ادامه می‌خواهیم شما را با نحوه خرید و قیمت استرچ پالت بند، و نحوه بسته بندی، با این محصول را به شما یاد بدهیم.

پالت-پیچی۱

پالت پیچی

بعد از آن که کالا بر روی پالت قرار گرفت حال باید آن را محکم نمود. به منظور محکم کردن کالاها بر روی پالت، راه های مختلفی وجود دارد که از بین آن ها می توان استفاده از تسمه (برای وسایل فلزی و سنگین)، طناب پیچی ( برای بستن کالاهایی با شکل های نا متقارن ) ، استفاده از رول‌های فیلم استرچ پالت بند و شیرینگ را نام برد که بسته به نوع محصول از یکی از این روش برای مهار محصولات کمک گرفته خواهد شد.

فیلم استرچ Stretch Film

از مهم‌‌ترین نایلون های بسته بندی استرچ در صنعت، می‌توان به نایلون استرچ پالت بند اشاره کرد؛ چون استرچ پالت بند، یک فیلم نایلونی با کشسانی فوق‌العاده، بالا است که در صنعت بسته بندی، اسباب، کشی و… طرفدار دارد. فیلم استرچ پالت بند با این همه طرفدار امروزه سخت گیر می‌آید. علت آن هم این است که چون قیمت آن به سرعت رو به تغیر است. بسیاری از مصرف کنندگان چون نیاز واجبی به فیلم بسته بندی پالت بند دارند، به دنبال قیمت مناسب خرید استرچ پالت بند هستند، ولی بعضی از تولید کنندگان با بالا رفتن قیمت مواد اولیه در بورس کالا، قیمت را بالا می‌برند اما موقع پایین آمدن قیمت، قیمت را پایین نمی‌آورند.

مشخصات فیلم استرچ بسته بندی پالت بند

۱.قیمت مناسب استرچ پالت بند

یکی از مزایای کلیدی بسته‌بندی با استرچ پالت، مقرون به صرفه بودن آن است. که نسبت به انواع دیگر بسته‌بندی قیمت کمتری دارد. علاوه بر این تجهیزات موردنیاز برای بسته‌بندی استرچ پالت بند ارزان‌تر از انواع دیگر بسته‌بندی است.

۲.محافظت از کالاها و محصولات

فیلم استرچ پالت بند چندین دهه است که برای محافظت و ایمنی محصولات در برابر رطوبت و گرد و غبار استفاده می‌شود. این نوع بسته‌بندی ایمن است و می‌توان با استفاده از فیلم‌های دارای خاصیت UV در مقابل نور خورشید از کالا محافظت کرد.

۳.سازگاری استرچ پالت با انواع کالا ها

بسته‌بندی با استرچ پالت بسیار تطبیق‌پذیر است و تقریبا برای هر نوع کالایی به‌کار برده می‌شود. کشش آن برای انواع سطوح و با هر شکل قابل استفاده است. همچنین می‎‌توان قابلیت های anti uv ¡ ضخامت ۱۰ تا ۱۲ میکرون نیز اضافه کرد.

محصولات می توان تنها با یک لایه از این نایلون‌ها به بسته‌بندی پرداخت و برای بعضی از محصولات دیگر نیز باید چند لایه از نایلون را دور محصول پیچیده تا به صورت کاملی بسته بندی انجام شود. از نکات مهمی که در این جا باید اشاره کنیم عرض نایلون و قطر آن است. که بنا بر نوع محصول متفاوت است.

پالت-بند

ویژگی‌های استرچ پالت بند

مثلا در استرچ پالت بند قدرت الاستیک و چسبندگی بالای این روکش، عامل اصلی نگه‌داشت وسایل است که درمقابل ضربه و پارگی از مقاومت بالایی برخوردارند. مواد اولیه به کار رفته در تولید استرچ پالت کیفیت مطلوب تری داشته باشد، دوام این محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد. ویژگی های یک استرچ پالت مرغوب و باکیفیت دارای مشخصات زیر است:

  • ۵ لایه بودن استرچ پالت
  • نازکی و سبک بودن
  • کشسانی فوق‌العاده و دارای مقاومت بالا
  • بالاترین میزان چسبندگی
  • درخشندگی و شفافیت بالا
  • عرض‌های موجود بین ۵ تا ۱۵ متر
  • مناسب برای استفاده دستی و دستگاهی
  • رنگ‌های موجود شفاف، آبی، قرمز، زرد و …
  • ضخامت استرچ پالت‌بند بین ۱۲ تا ۴۰ میکرون
  • عرضه استرچ پالت‌بند به‌صورت کیلویی

قابلیت کشسانی بالا ؛ مهم ترین ویژگی در خرید استرچ پالت بند

با اهمیت ترین ویژگی که در هنگام خرید استرچ پالت بند باید به آن توجه نمایید ، قابلیت کشسانی آن است.به خاصیت تغییر شکل بازگشت پذیر (ارتجاعی) مواد ، کشسانی یا الاستیسیته (Elasticity) می گویند.

 اگر فیلم موردنظر از خاصیت ارتجاعی یا حدّ کشسانی (نقطه زمانی از نیرو که ماده، فراتر از آن، رفتار کشسانی ندارد) خوبی برخوردار نباشد ؛ در اثر کوچکترین فشار یا نیروی کششی ، در نقطه موردنظر دچار پارگی شده و دیگر آن قسمت قابل استفاده نخواهد بود. اگر این اتفاق چندین مرتبه رخ دهد، حجم زیادی از سلفون به هدر رفته و این موضوع از لحاظ صرفه اقتصادی به نفع مشتری نمی‌باشد.

راهنمای خرید استرچ پالت بند

«کاربرد استرچ پالت بند در صنایع های مختلف، باعث راحتی کار و کاهش هزینه بسته بندی های پر هزینه شده است. به همین علت اکثر تولیدی ها و فروشنده ها از خرید استرچ پالت بند استقبال می‌کنند؛ زیرا قیمت استرچ پالت بند به نسبت کیفیت و ویژگی های این محصول کاملا مقرون به صرفه است. با اضافه کردن افزودنی هایی که به درخواست مشتری، متناسب با نوع کاری که با استرچ پالت انجام می‌دهند، مخصوصا برای انتقال کالاهای نو که در طول مسیر باعث هر گونه اتفاقی می‌شود؛ نو نگه داشتن کالا، به خاطر استرچ پالت از دست نمی‌رود و باعث می‌شود، فیلم های استرچ پالت بند بسیار کاربردی تر از سال های قبل شود.»

استرچ

قیمت روز استرچ پالت بند

قیمت استرچ پالت‌بند به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه دائما تغییر می‌کند، زیرا قیمت استرچ پالت بند بر حسب کیلو گرم محاسبه می‌شود که به علت تغییر قیمت لحظه ای مواد اولیه در بورس کالا و رقابت بین تامین کننده‌های مواد، نمی‌شود در سایت، قیمت‌ها را ثبت کرد. ولی ‌می‌توان در گوگل دنبال سایت‌هایی بود که تولید کنندگان، معتبری در خصوص فروش استرچ‌های پالت بند هستند.

یکی از سایت‌هایی که در فروش استرچ پالت بند، قیمت‌های مناسبی دارد، شرکت نوآوران کیهان پلاستیک پارسام است. این شرکت ارائه کننده بهترین قیمت خرید استرچ پالت بند، در روز است. کافی است وارد سایت keyhan-plastic.com شوید و با توجه به سفارش خود با این شرکت تماس بگیرید، تا کارشناسان فروش این شرکت در خرید شما، راهنمای شما باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها