|
کدخبر: 231901

ساک پارچه ای و چاپ ساک پارچه ای: پارچینه

ساک دستی یکی از هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود که برای عرضه محصولات به کار گرفته شده و این کیسه ها به جای کیسه های پلاستیکی قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فروشندگان می‌توانند محصولات خود را با استفاده از ساک پارچه ای به مشتریانشان ارائه کنند و این کیسه های پارچه ای دارای دوام بالایی بوده و بسیار زیبا و شیک هستند و با ارائه دادن محصولات با استفاده از کیسه پارچه‌ای، می توانید به مشتریانتان این حس را انتقال دهید که به آنها اهمیت می دهید و بسته بندی بسیار خوبی را برای محصولاتتان ارائه می کنید که این بسته بندی دوستدار محیط زیست است و همچنین محصولات با استفاده از آن به راحتی حمل می گردد.

کیسه پارچه ای

به طور کلی کیسه پارچه ای در انواع برزنتی و غیر بافته به تولید می‌ رسد که نوع برزنتی آن قیمت بالاتری دارد اما ساک دستی با جنس غیر بافته قیمت ارزان تری دارد و در تنوع بالایی ارائه می‌شود. یکی از ویژگی های بسیار خوب سا‌ک دستی پارچه‌ای این است که می توانید چاپ ساک پارچه ای را داشته باشید، در واقع با استفاده از چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی بسیار مناسب و ارزان قیمت برای محصولات شما فراهم خواهد شد. فرقی نمی کند که محصولات فروشگاهی شما چه نوعی باشد و می توانید انواع این محصولات را در حجم های کوچک با استفاده از کیسه پارچه ای ارائه کنید.

کیسه پارچه ای ها می توانند تحمل وزنی گاهاً تا حدود ۲۰ کیلوگرم را داشته باشند. فروشگاه پارچینه یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده ساکهای پارچه ای در کشورمان است که محصولاتی بسیار با کیفیت و ارزان قیمت را به دست مصرف کنندگان می رساند، بنابراین چنانچه قصد خرید انواع کیسه پارچه ای و یا دریافت خدمات چاپ ساک پارچه ای را دارید به سایت پارچینه مراجعه فرمایید و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای

 همانطور که گفته شد ساک های پارچه ای برای فروشندگان به عنوان بسته بندی شکیل و زیبا بسیار مهم بوده و علاوه بر ویژگی های منحصر به فردی که دارد مانند قیمت ارزان ، دوام و استحکام بالا و...، می تواند وسیله ای بسیار مناسب در جهت تبلیغات برند شما باشد. چاپ ساک پارچه ای می تواند برای انواع کیسه های پارچه ای غیر بافته مورد استفاده قرار گیرد و شما در چاپ ساک پارچه ای میتوانید انواع اطلاعات، لوگو ، شکل ها و غیره را به چاپ برسانید. خدمات چاپ ساک پارچه ای توسط شرکت پارچینه با بهترین کیفیت چاپ به شما ارائه می شود. بنابراین افراد با مراجعه به سایت پارچینه می‌توانند از خدمات فروش کیسه پارچه ای و چاپ آن برخوردار شوند و با هزینه بسیار مناسب این خدمات را دریافت کنند.

کیسه پارچه ای

ویژگی کیسه پارچه ای

  •  سازگار با محیط زیست
  • کیسه پارچه ای سازگار با محیط زیست بوده و به همین جهت هیچ نوع آسیب را به محیط زیست وارد نمی‌کند زیرا کاملاً تخریب پذیر می باشند.
  • استحکام بالا
  • کیسه پارچه ای دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و قادر به تحمل وزن انواع کالا ها بوده و به راحتی پاره نمی شود و بنابراین میتوان مدتها از آن استفاده کرد.
  • ضد آب
  •  پارچه های کیسه دستی ضد آب می باشند بنابراین ارائه کالا با استفاده از این کیسه ها در روزهای بارانی نیز امکان پذیر بوده و با توجه به جنس این ساک های پارچه ای، بسیار کاربردی برای تمام فصل ها می باشد.
  • وزن سبک
  •  وزن سبک بسته بندی بسیار مهم بوده و ساک پارچه ای دارای وزن بسیار سبک می باشد تا بتوان کالاها را با استفاده از آن به راحتی جا به جا کرد.
  • ابعاد مختلف
  • کیسه پارچه ای ها در ابعاد مختلفی به تولید می‌ رسند که با توجه به حجم کالا ها می‌توان آن را خریداری کرد بنابراین شما می‌توانید از سایزهای متنوع این ساک های پارچه ای بهره مند شوید.
  • قابل استفاده مجدد
  •  ساک پارچه ای به دلیل استحکام و ماندگاری بالا این قابلیت را دارد که بتوان از آن مدت ها استفاده کرد و آن را پس از شستشو نیز دوباره مورد استفاده قرار داد.

چاپ ساک پارچه ای

 چاپ ساک پارچه ای از دیگر ویژگی ها و مزایای این کیسه های پارچه ای می باشد و با استفاده از چاپ ساک پارچه ای شما میتوانید تبلیغاتی بسیار کم هزینه و کاربردی را برای خود داشته باشید بنابراین شما با استفاده از چاپ ساک پارچه ای می توانید اطلاعات لازم را بر روی این ساک دستی ها درج کنید که این چاپ به صورت دائمی بوده و در شستشو از بین نمی رود.

مقرون به صرفه

 هزینه خرید ساک پارچه ای بسیار مناسب بوده، بنابراین برای انواع کالا ها صرفه اقتصادی دارد. این کیسه ها به دلیل این که مدت ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند ، می‌ تواند تبلیغات شما را با استفاده از چاپ ساک پارچه ای ، در مدت زمان بیشتری انجام دهند.

قابل بازیافت

 ساک های پارچه ای صد در صد قابل بازیافت بوده و پس از استفاده می توان آن را بازیافت کرد، بنابراین هیچ گونه آسیبی را به محیط زیست وارد نخواهد کرد.با توجه به اینکه کیسه های پلاستیکی قدیمی به محیط زیست آسیب زیادی وارد می کردند و تجزیه ناپذیر بودند، کیسه پارچه ای مورد استفاده قرار گرفت زیرا این کیسه ها علاوه بر قابلیت بازیافت، تجزیه‌پذیر نیز می باشند و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند.

کیسه پارچه ای

فروش کیسه پارچه‌ای در تنوع بالا

کیسه پارچه ای ها به دلیل اینکه از جنس اسپان باند و یا پارچه‌ های بی بافت ساخته می‌شوند، بسیار مقاوم هستند و این نوع پارچه ها بدون هیچ دوختی به تولید می‌رسند و طی فرایندی با استفاده از دستگاه های مخصوص ساخته می شوند، به همین جهت مقاومت و انعطاف این پارچه ها بالاتر از سایر پارچه های هم وزن بوده و مناسب برای چاپ ساک پارچه ای می باشد فروشگاه پارچینه انواع محصولات از قبیل کیسه و ساک های پارچه را در تنوع بسیار بالا از نظر ابعاد، رنگبندی و غیره در نظر گرفته است تا مشتریان عزیز بتوانند مناسب با محصولاتشان ، این محصولات را تهیه کنند.با توجه به فروش مستقیم کیسه پارچه‌ای، قیمت‌گذاری برای محصولات پارچینه ، ارزان در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه امروزه تبلیغات یکی از ضروری ترین موارد برای هر کسب و کاری است ، با داشتن تبلیغات موثر، می‌توان فروش بالایی را کسب کرد. راه های مختلف برای تبلیغات وجود دارد که با هزینه های مختلف عملی می گردند، تبلیغات با استفاده از چاپ ساک پارچه ای یکی از روش های عالی و پر بازده بوده که با کمترین هزینه انجام خواهد شد. در واقع شما برای این کار به نیروی تبلیغاتی نیاز ندارید و هزینه‌ های چاپ بنر و کاتالوگ و غیره که با هزینه‌های بالایی انجام می شود ، از میان خواهد رفت و تنها شما در زمان خرید ساک پارچه ای از شرکت پارچینه، سفارش چاپ ساک پارچه ای را نیز ارائه می کنید تا با کمترین هزینه این کار انجام گیرد و بتوانید علاوه بر داشتن بسته بندی شیک و جذاب، تبلیغات را نیز انجام دهید. خدمات چاپ ساک پارچه ای با کیفیت بسیار بالا و با استفاده از مواد اولیه مرغوب توسط شرکت پارچینه ارائه می شود و افرادی که تمایل به دریافت خدمات چاپ ساک پارچه ای دارند، می توانند با مراجعه به سایت پارچینه سفارش خود را ثبت نمایند و یا با همکاران ما تماس بگیرند.

https://parchine-co.com/

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها