|
کدخبر: 201707

بهترین شرکت دکوراسیون جهت دکوراسیون لوکس اداری

سبک زندگی بهترین شرکت دکوراسیون جهت دکوراسیون لوکس اداری

بسیاری از افراد ساعات زیادی از شبانه روز را در محیط کار اداری سپری می کنند . بنابراین می توان گفت نحوه ی چیدمان دکوراسیون اداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد .

ادارات و یا شرکت های بسیار زیادی در سطح شهر وجود دارد که افراد زیادی در آن ها مشغول به کار هستند . امروزه تقاضا برای دکوراسیون اداری لوکس به شدت افزایش یافته است . این سبک از طراحی داخلی علاوه بر زیبایی بصری که ایجاد می کند ، کاربرد فراوانی نیز دارد

راحتی و در عین حال شیک بودن این محیط ، یکی از دو شرط اصلی برای آغاز طراحی دکوراسیون اداری است . محیط لاکچری یک اداره علاوه بر جذب مشتری ، تاثیر بسیار زیادی در راندمان کاری و روحیه ی کارمندان نیز می گذارد .

در این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد دارد تا شما کاربران محترم را با ویژگی های دکوراسیون لوکس اداری آشنا کند .

نظم

وجود نظم در محیط احساس آرامش را نیز به همراه خواهد داشت . لازم است در دکوراسیون داخلی یک اداره ، همه چیز با نظم سر جای خود قرار بگیرد . می توان به منظور ایجاد نظم بیشتر ، تعدادی قفسه نصب کرد تا وسایل غیر ضروری در آن جا قرار بگیرد .

چیدمان هوشمندانه ی وسایل نظیر میز و صندلی و مبلمان نیز می تواند در نظم محیط تاثیر گذار باشد . از این جهت به شما توصیه می شود در این راه از افراد متخصص یاری بگیرید .

رنگ

رنگ ها در هر جایی از یک محیط به چشم می خورند بنابراین هیچ گاه نباید از اهمیت آن غافل شوید . می توان به منظور طراحی دکوراسیون اداری ، از رنگ های شاد در  دیوارها ، کف پوش ، مبلمان و ... استفاده کرد .

رنگ های خنثی نیز تاثیر بسیار زیادی در لاکچری شدن محیط اداری می گذارد . از جمله این رنگ ها می توان به  کرم ، بژ ، طوسی کمرنگ و ... اشاره کرد .

جالب است بدانید که رنگ محیط می تواند در روند کاری کارمندان تاثیر بگذارد . برای مثال استفاده از رنگ تیره ، باعث تاریک شدن محیط و در نتیجه کاهش کارایی کارمندان می شود .

نور محیط

روشنایی محیط باید به نوعی باشد که کارمندان بتوانند بدون احساس خستگی به کار خود بپردازند . خوب است بدانید که روشنایی کم باعث خستگی چشم و در نهایت خواب آلودگی می شود . از طرفی نور زیاد نیز به چشم ها آسیب می رساند . بنابراین بهتر است در این زمینه تعادل را رعایت کنید . شما می توانید به منظور افزایش جذابیت محیط ، از چراغ های تزئینی نیز استفاده کنید .

میز و صندلی

متریال های گوناگونی برای میز و صندلی اداری موجود می باشد . از جمله آن ها می توان به چوب ، شیشه و ... اشاره کرد . راحتی اولین نکته ای است که باید در انتخاب میز و صندلی در نظر داشت . زیرا کارمندان مدت زیادی در روز از میز و صندلی استفاده می کنند .

بهتر است رنگ این وسایل با محیط هم خوانی داشته باشد تا در جذابیت فضا تاثیر زیادی بگذارد .

پارتیشن بندی

می توان برای منظم تر کردن هر چه بیشتر و تقسیم بندی فضا ، از پارتیشن بندی نیز در طراحی داخلی استفاده کرد . پارتیشن می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای محیط های کوچک اداری باشد . خوب است بدانید که در نصب پارتیشن به افراد متخصص نیازمند هستید . زیرا تقسیم بندی فضاها باید به بهترین روش صورت بگیرد .  شرکت معماری هیرادانا می تواند گزینه ی مناسبی به این منظور باشد .

دیوارها

استفاده از کاغذ دیواری با طرح های مینیمال و رنگ های خنثی در دکوراسیون اداری می تواند شما را بیشتر به سمت دکوراسیون لوکس سوق دهد .

بهتر است در هنگام انتخاب کاغذ دیواری و یا رنگ دیوارها ، به وسایل و دیگر آیتم های موجود توجه کنید ، تا از بروز هر نوع نا هماهنگی جلوگیری شود .

اکسسوری

استفاده از اکسسوری در طراحی داخلی اداری ، نکته ای است که کمتر کسی به آن توجه می کند . استفاده از گیاهان ، آکواریوم ، ساعت های فانتزی و ... می تواند در زیبایی محیط تاثیر بسیار زیادی داشته باشد .

بهتر است از این آیتم ها به اندازه ی معمول استفاده کنید تا باعث شلوغی محیط کار نشود .

اتاق مدیریت

یکی از مهم ترین قسمت های یک اداره و یا شرکت ، اتاق مدیریت می باشد . استفاده از میز و صندلی با کیفیت ، وجود نظم ، استفاده هوشمندانه از رنگ ها تنها بخشی از نکاتی است که باید به آن توجه کرد . لازم است بدانید که برای چیدمان این قسمت ، باید از افراد حرفه ای یاری بجویید . شرکت دکوراسیون هیرادانا با تجربه ی کافی در این زمینه می تواند به شما در نحوه ی دکوراسیون اداری لوکس و چیدمان دکوراسیون اداری یاری ببخشد .

متراژ محیط

وسایل باید بر اساس متراژ محیط انتخاب شوند . اگر فضای کمی در اختیار دارید ، می توانید از وسایل ترکیبی در عین حال کم جا استفاده کنید . در هنگام چیدمان وسایل باید این نکته را در نظر داشته باشید مسیر کافی برای رفت و آمد نیز وجود داشته باشد .

محیط استراحت

بهتر است قسمتی از اداره را برای استراحت کارمندان اختصاص دهید . کارکنان می توانند در این قسمت استراحت کنند و یا چای و غذا میل کنند . وجود چنین اتاقی می تواند در روند کاری کارمندان تاثیر گذار باشد و از خستگی آن ها جلوگیری کند .

کلام آخر:

در این مقاله شما کاربران محترم را با دکوراسیون لوکس اداری و ویژگی های آن آشنا کردیم . شما می توانید با رعایت برخی نکات ، به آسانی به یک دکوراسیون اداری لوکس دست پیدا کنید .

شرکت معماری هیرادانا در زمینه ی طراحی داخلی ، بازسازی ساختمان ، چیدمان دکوراسیون و ... فعالیت می کند . بنابراین می توان این شرکت را گزینه ی مناسبی به منظور دکوراسیون اداری در نظر داشت . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در این شرکت تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه از آن ها بپرسید .

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها