|
کدخبر: 197729

آشنایی با ۵ برند مطرح و لاکچری ساعت زنانه جهان

در این مطلب قصد داریم شما را با ۵ برند مطرح طراحی و ساخت ساعت مچی زنانه که لوکس و لاکچری هستند آشنا کنیم.

سبک زندگی آشنایی با ۵ برند مطرح و لاکچری ساعت زنانه جهان

ساعت زنانه گاهی انقدر زیبا و خاص طراحی می‌شود که یک خانم آن را هم‌رده جواهرات ارزشمند خود می‌بیند. اگر قصد دارید همسر، شریک احساسی یا عشق زندگی خودتان را غافلگیر کنید و نمی‌دانید حقیقتا چه هدیه‌ای برای او مناسب است. پیشنهاد ما به شما این است که یک ساعت مچی زیبا برای او بخرید تا همیشه با نگاه کردن به آن یاد شما باشد. هر خانمی خانه‌دار یا شاغل در طول روز به یک ساعت برای آگاه شدن از زمان نیاز دارد. علاوه براین ساعت‌ها را می‌توان در جشن، مهمانی، مراسم رسمی و حتی یک پیاده روی روزانه استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با ۵ برند مطرح طراحی و ساخت ساعت مچی زنانه که لوکس و لاکچری هستند آشنا کنیم.

مشخصات یک ساعت زنانه مناسب کدام است؟

یک ساعت مچی مناسب باید حس زنانگی بیشتری به خانم‌ها بدهد و طراحی آن به نحوی باشد که لطافت و زیبایی دست خانم‌ها را بیش از پیش نمایان سازد.

برخی از ساعت‌ها با بندهای دستبند مانند برای مراسم رسمی خاص طراحی شده‌اند که علاوه بر اینکه زمان را نشان می‌دهند یک اکسسوری تزئینی ارزشمند به شمار می‌آیند.

ساعت‌های لوکس و مجلسی اغلب آنالوگ هستند و در طراحی آن اعداد و عقربه‌ها نقش حیاتی ایفا می‌کنند. اگر قصد دارید ساعت را به عنوان یک هدیه خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که بیشتر به جنبه تزئینی و زیبایی‌شناسی هدیه خود تمرکز کنید، اغلب خانم‌ها دوست دارند ساعت‌هایی هدیه بگیرند که بتوانند به عنوان اکسسوری تزئینی و جواهر به آن نگاه کنند. البته هستند خانم‌هایی که ساعت هوشمند و اسپورت را بیشتر می‌پسندند اما شاید این موارد انتخاب خوبی برای هدیه دادن نباشند.

در این مطلب بیشتر به سراغ برندهای لوکس و خاص می‌رویم که ساعت‌های ویژه‌ای طراحی کرده‌اند که برای هدیه دادن گزینه بسیار مناسبی هستند.

ساعت مچی‌های شنل

شنل از معروف‌ترین برندهای مد جهان است که به شکوه و زیبایی مشهور است. تمام مدل‌های ساعت مچی این برند بسیار باشکوه هستند و جذابیت منحصر به فردی دارند که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. اولین کلکسیون ساعت شنل در سال ۱۹۸۷ عرضه شد که سر و صدای زیادی به پا کرد، پیش از این شهرت اصلی این برند به لباس‌های خاص و طراحی‌های چشمگیرش بود.

طی سال‌های اخیر ساعت‌های شنل تنها جنبه زیبایی ندارند بلکه به کمک فناوری، پیشرفت‌های چشمگیری داشته و علاوه بر نشان دادن زمان کاربردهای دیگری هم دارند. در طراحی و ساخت بعضی از مدل‌های این برند از الماس و جواهرات گرانبها استفاده شده است که قیمت آن‌ها را چند برابر یک ساعت معمولی می‌کند.

مدل‌های متنوع ساعت امگا

امگا مدعی است ساعت‌های زنانه ارائه شده توسط این برند بی‌نقص و بی‌نظیر هستند، بدنه برخی مدل‌های این شرکت از جنس طلا است و در طراحی و ساخت بسیاری از این ساعت‌ها الماس و جواهرات گرانبها بکار برده شده است. تاریخچه پر شکوه این برند و استفاده رسمی مسابقات المپیک از این ساعت‌ها برای رکورد گیری یا استفاده از ساعت امگا توسط فضانوردان باعث شده داشتن یک مدل از محصولات این برند حس خاص بودن را به افراد منتقل کند.

بسیاری تصور می‌کنند امگا برند مخصوص ساعت‌های اسپورت و ورزشی است اما در میان مجموعه‌های مختلف این برند ساعت‌های لوکس و لاکچری ویژه خانم‌ها زیاد هستند به عنوان مثال مدل لیدی ماتیک که در دو طرح ارائه شده با الماس تزئین شده و بدنه‌ای از جنس طلا دارد. الماس‌های یک مدل این محصول الماس کدر و مدل دیگر الماس درخشان دارند که جلوه خاصی به آن بخشیده است.

ساعت مچی زنانه برند رولکس

امکان ندارد صحبت از ساعت‌های برند لوکس ولاکچری به میان بیاید و نامی از رولکس نباشد. این برند لوکس سوئیسی با شهرت گسترده دل بسیاری از خانم‌ها را در سراسر جهان برده و خیلی‌ها دوست دارند حداقل یک مدل از این ساعت‌ها را داشته باشند.

هدف این برند ارائه ساعت‌های زیبا و ماندگار است که به بخشی از خاطرات مشتریان تبدیل شود. طراحان خاص و شناخته شده این برند بسیاری از مدل‌های لوکس را راهی بازار کرده‌اند که تا مدت‌ها همه درباره آن‌ها صحبت می‌کردند. لیدی دیت جاست پرل مستر یکی از معروفترین آن‌ها است که یک تکه جواهر خیره کننده و خاص دارد که خود به تنهایی بسیار ارزشمند و گرانقیمت است.

برند امپریوآرمانی

همانطور که از نامش پیدا است این برند ساعت مچی متعلق به برند ایتالیایی جرجیو آرمانی است که از سال ۱۹۷۵ وارد بازار شده و در کنار ساعت ساعت، در تولید لباس، عینک، جواهرات و دکوراسیون داخلی منزل هم فعال است. برندهای این مجموعه بسیار زیاد است و برای سلیقه‌های مختلف طراحی شده است. ساعت‌های این مجموعه اغلب بسیار لوکس هستند و بسیاری از سلبریتی‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. آن‌ها که به خرید ساعت مچی برند و شناخته شده علاقه دارند می‌توانند به سراغ ساعت‌های امپریو آرمانی بروند که در مقایسه با سایر نام‌های تجاری قیمت مناسبی هم دارند.

برند سیکو

این برند ژاپنی بیش از آنکه لوکس باشد به قدرت و عمر طولانی مشهور است اما برخی مدل‌های آن بسیار خاص هستند و برای خریداران ویژه طراحی شده‌اند. به دلیل زیبایی و کارایی بالا این برند در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و به توجه به قیمت مناسب محصولات انتخاب بسیاری برای هدیه دادن است. گرانترین ساعت‌های این برند تا ۲۰۰۰ دلار قیمت دارد که در مقایسه با محصولات لوکس برخی برندها اصلا گران نیست. اگر به دنبال ساعتی هستید که به راحتی خراب نشود سیکو برای شما انتخاب خوبی است.

ساعت-مچی-سیکو

گالری نیک یک فروشگاه تخصصی عرضه و فروش انواع ساعت‌ مچی و اکسسوری است، شما در این ساعت می‌توانید انواع ساعت زنانه را از بهترین و محبوب‌ترین برندهای مورد علاقه ایرانیان مشاهده کنید و ضمن مقایسه مدل‌ها و قیمت‌ها هدیه دلخواه خود را انتخاب کنید. تمامی محصولات این فروشگاه از نمایندگی‌های معتبر برند در سراسر کشور تهیه شده و دارای ضمانت نامه واقعی هستند. پس از سفارش خرید شما بدون دریافت هزینه جابه‌جایی به صورت رایگان هرکجای ایران که بخواهید تحویل داده خواهد شد. اگر می‌خواهید ساعت زنانه را به عنوان هدیه به عزیزان خود بدهید بهتر است به سلیقه و خواست او توجه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها