|
کدخبر: 193897

برای حرفه ای شدن در رشته اکستنشن مو چه مراحلی را باید طی کنم؟

آموزش اکستنشن مو از جمله دوره های آموزشی پرمخاطب آرایشگری است که می تواند موهای شما را بلند، پرپشت، و زیبا نشان دهد.

سبک زندگی برای حرفه ای شدن در رشته اکستنشن مو چه مراحلی را باید طی کنم؟

در میان دوره های آموزش آرایشگری، دوره اکستنشن مو می تواند شما را به سرعت به موفقیت و درآمدهای بالا برساند. زیرا به ابزار زیاد و گران قیمتی نیاز ندارد و همچنین طرفداران زیادی نیز دارد.

برای کسب موفقیت در رشته اکستنشن مو و تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای در این زمینه، مراحلی وجود دارد که باید آن ها را طی کنید. برای آگاهی از این مراحل و فوت و فن های حرفه ای شدن با ما همراه باشید.

درباره رشته اکستنشن مو چه میدانید؟

اکستنشن مو در واقع یکی از ساده ‌ترین روش ها برای افزایش حجم، طول و یا تغییر رنگ موهایتان است. اکستنشن ها الیاف موی طبیعی یا مصنوعی هستند که با روش های مختلف لابه لای موهای شما چسبانده می شوند و مانند موهای طبیعی خودتان به نظر می رسند.

از طرفی، امروزه انواع اکستنشن مو به بازار معرفی شده است که باعث شده گزینه بیشتری برای انتخاب نوع اکستنشن در اختیار داشته باشید و بتوانید با توجه به نیاز خود و نوع و جنس موهایتان، نوع و روش مناسب را انتخاب کنید.

مراحل حرفه ای شدن در رشته اکستنشن مو

 موفقیت در رشته اکستنشن مو نیز مانند سایر رشته های آرایشگری آموزش خوب و حرفه ای و تمرین و پشتکار زیاد نیاز دارد. اما برای اینکه بدانید چطور شرایط را برای آموزش و تمرین خود مهیا کنید، لازم است به نکاتی که در ادامه به آن ها می پردازیم دقت و توجه کافی داشته باشید:

آموزش اکستنشن مو

۱. انتخاب یک آموزشگاه حرفه ای

در صورت انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای می توانید تمام آموزش های لازم را به بهترین شکل و از طریق مربیان کارآزموده دریافت کنید. زیرا یک آموزشگاه خوب از اساتید با تجربه و متدهای آموزشی جدید و به روز برای آموزش شما استفاده می کند.

بعلاوه، چنین آموزشگاهی خود را ملزم می داند که از سرفصل های به روز و استاندارد برای آموزش هنرجویان خود استفاده کند و ابزارهای جدید و با کبفیتی را نیز در اختیار آن ها قرار دهد.

۲. شرکت در دوره آموزش اکستنشن مو

دوره آموزش اکستنشن مو شما را با انواع ابزار مورد نیاز آشنا می کند و تمام اصول و تکنیک های کار را به صورت تئوری و عملی به شما آموزش میدهد.

یک دوره آموزش اکستنشن خوب و حرفه ای تمام سرفصل های مهم و استاندارد را که از سوی سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده است، به هنرجویان ارائه می دهد و از مدل های واقعی و مصنوعی برای آموزش آن ها استفاده می کند.

۳. تمرین و پشتکار زیاد

موفقیت بدون تمرین و پشتکار غیرممکن است. اکستنشن مو نیز از این قضیه مستثنی نیست و برای مسلط شدن به مباحث آموزشی باید بسیار تمرین کنید. بیشترین فرصت تمرین و تکرار باید در دوره آموزشی برای شما فراهم شود. زیرا می توانید تحت نظارت مربی تمرین کنید و بلافاصله اشکلات خود را برطرف کنید.

۴. استفاده از ابزار مرغوب و باکیفیت

یکی از موارد بسیار مهم برای موفقیت شما در رشته اکستنشن مو، استفاده از ابزار و اکستنشن های با کیفیت است. اگر از مهارت بالایی برخوردار باشید و به تمام تکنیک های کار مسلط باشید، اما از ابزار با کیفیتی استفاده نکنید، نتیجه مورد نظر مشتری حاصل نخواهد شد و بنابراین مشتری های خود را از دست خواهید داد.

۵. برقراری ارتباط موثر با مشتری

از آنجایی که شما در این شغل به طور مستقیم با مشتری در ارتباط هستید، بنابراین علاوه بر کار خوب و حرفه ای، باید رفتار حرفه ای را نیز بیاموزید و بتوانید رضایت مشتری را از هر لحاظ جلب کنید.

کسانی که برای اکستنشن موهایشان به شما مراجعه می کنند، علاوه بر کار خوب، از شما توقع احترام و رفتار مناسب نیز دارند. اگر می خواهید مشتری های شما باز هم به شما مراجعه کنند و خود تبلیغی برای کار شما باشند، باید بتوانید با رفتار خوب و ارائه کار حرفه ای آن ها را از خود راضی نگه دارید.

دوره آموزش اکستنشن مو

آشنایی با آموزشگاه رز سرخ

 آموزشگاه رز سرخ از جمله آموزشگاه های آرایشگری است که انواع دوره های آموزش آرایشگری همچون آموزش رنگ مو ، کراتینه مو، کاشت ناخن، میکروبلیدینگ و غیره را برگزار می کند. رز سرخ با تربیت آرایشگران موفق و حرفه ای به بازار کار توانسته است که جایگاه خوبی را در میان سایر آموزشگاه های آرایشگری به دست آورد. آنچه آموزشگاه رز سرخ را از سایر آموزشگاه ها متمایز می نماید، همکاری با اساتید خوب، استفاده از تکنیک های به‌روز است که موجب می شود هنرجو بدون هیچ مشکلی وارد بازار کار شود. از دیر ویژگی های این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در آموزشگاه رز سرخ سرفصل ها به صورت استاندارد و متناسب با نیاز جامعه تعیین می شوند.
  • در پایان هر دوره به هنرجویان مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می شود تا به کمک آن بتوانند میزان مهارت و تخصص خود را اثبات کنند.
  • دوره ها در آموزشگاه رز سرخ به صورت گروهی، نیمه خصوصی و خصوص برگزار می شوند.
  • ابزار و لوازم آرایشی که در این آموزشگاه استفاده می شود کاملا با کیفیت و به‌روز است.
  • در  این آموزشگاه شما در کنار مربیان و اساتید با سابقه و حرفه ای آموزش می بینید.
  • شهریه کلاس های آموزشی با توجه به کیفیت بالای آموزش بسیار مقرون به صرفه است.
  • تمام آموزش ها به صورت تئوری و عملی و بر روی مدل های طبیعی و مصنوعی ارائه می شوند.
  • پشتیبانی طولانی مدت آموزشگاه از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی باعث می شود هنرجویان هر زمان که احساس نیاز کنند بتوانند مشاوره بگیرند و اشکالات خود را برطرف کنند. 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com   اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.  

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها