|
کدخبر: 184524

کداک اولین چاپ جهانی مدرن چاپ دیجیتال را رونمایی می کند

کداک اولین چاپ جهانی را در مورد راه حل های تجاری تقاضا اعلام می کند.

کداک از اعلام اولین اجرای انقلابی KODAK PRINERGY On Demand Business Solutions در Modern Litho هیجان زده است. این یک گام دیگر در توسعه راه حل های نرم افزاری جامع مبتنی بر هوش مصنوعی توسط Kodak است که به چاپگرها کمک می کند تا خودکارتر ، کارآمدتر و سودآورتر شوند. تصمیم مدرن لیتو برجسته دیگری در همکاری موفق طولانی مدت بین کداک و چاپگر چاپ دیجیتال مستقر در ایالات متحده است.آنها با این روش می توانند بنرهای گردشگری مانند تور آنتالیا را با هزینه بسیار کم تولید کنند.

چاپ-دیجیتال-1

این شرکت با رتبه بندی در ۱٪ چاپگرهای برتر آمریکای شمالی ، پنج مرکز تولید را در میسوری اداره می کند. مجلات ، چاپ بروشور و کاتالوگ ها ، نامه های مستقیم و چاپ تجاری بزرگترین بخش خدمات آنها را تشکیل می دهند ، علاوه بر این نمونه کارها شرکت شامل وب به چاپ ، نشریات دیجیتال و خدمات گرافیکی علامت گذاری و نمایش است. این شرکت به عنوان یک چاپگر G۷ Master Certified ، در زمینه جبران ورق با ورق با کیفیت بالا تخصص دارد اما خدمات دیجیتال ، استفاده از CTP و فناوری چاپ دیجیتال Kodak و همچنین صفحات بدون پردازش KODAK SONORA را نیز ارائه می دهد. اکنون سالهاست که تولید با استفاده از KODAK PRINERGY Workflow کنترل و مدیریت می شود.

یک گام مهم استراتژیک برای آینده

کداک اخیراً به پلتفرم مبتنی بر ابر KODAK PRINERGY On Demand تغییر یافته است که میزبان Microsoft Azure است. با این حال ، آنها به هدف خود نرسیده بودند: یکپارچه سازی از پایان به پایان و اتصال برای یک کسب و کار بی نظیر و گردش کار و سئو سایت با استفاده از ERP شخص ثالث و نرم افزار ویترین فروشگاه. PRINERGY On Demand Business Solutions چشم انداز را به واقعیت تبدیل کرد.

چاپ-دیجیتال-2

وی افزود: "ما از پشتیبانی ارسالی قدیمی خود برای ادغام قابلیت های ایمیل ، CRM و MIS با PRINERGY پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت نمی کردیم. علاوه بر این ، آنها در تطبیق نرم افزار برای همگام شدن با تغییر مقررات مالی ، مالیاتی و تدارکات ، کند عمل کرده اند. ”گفت جیم تومبلینسون ، معاون عملیاتی شرکت. در مقابل ، KODAK و مایکروسافت به عنوان یکی از مهمترین ویژگیهای Office و Business به PRINERGY On Demand Business Solutions کمک خواهند کرد. مایکروسافت پاسخگو است و سرمایه گذاری های مداوم را برای سرعت بخشیدن به اتصال انجام می دهد. با توجه به چالش های پیش روی ما ، این یک مزیت بزرگ است و ما از استفاده از نیرو هیجان زده ایم. "

 

 

با انتخاب PRINERGY On Demand Business Solutions ، راه حل های مقیاس پذیر ، خودکار و پایان به پایان را از طریق چند فروشنده گرفته تا نرم افزارهای کامل و تک فروشنده ارائه می دهد. این نوآوری از Kodak ترکیبی از ERP ، قابلیت MIS با ابزارهای همکاری ، وب به چاپ ، CRM و Microsoft Office با گردش کار تولید PRINERGY On Demand در یک بستر کاملاً یکپارچه و مبتنی بر ابر است. Kodak این نرم افزار را با تجزیه و تحلیل اختصاصی چاپ و قابلیت های هوش مصنوعی ارتقا داده و پشتیبانی راه حل جامعی را با سرویس های مدیریت شده در زمان واقعی فراهم می کند.

"در گذشته ، ما همیشه مجبور بودیم با ارائه دهندگان نرم افزارهای مختلف درگیر شویم تا شرایط ادغام و اتصال خود را برآورده کنیم. این هزینه زیادی برای ما وقت ، تلاش و هزینه داشت - اغلب بدون ارائه نتایج مطلوب "، تامبلینسون ادامه داد. "همسان سازی گردش کار پیش از تولید ما برای مطابقت با جریان تولید پیشرو در صنعت و تولید ، چاپ مدرن شناخته شده است ، یکی از مولفه های اصلی برنامه استراتژیک ما است. ما اعتقاد داریم این محصول نوآورانه از Kodak و شرکای آن راه حلی است که برای مدرن لیتو به دست خواهد آورد. Kodak's PRINERGY On Demand Business Solutions سرانجام آنچه را که بدنبال آن بوده ایم به ما می دهد: یک راه حل کامل و تک فروشنده که از هر لحاظ انتظارات یکپارچه سازی و اتصال ما را برآورده می کند. "

اظهار نظر تاد بیگر ، معاون رئیس ، چاپ کداک.

"چاپ دیجیتال مدرن ، دیدگاه ما در مورد یک سیستم کاملاً متصل را به اشتراک می گذارد که باعث اتوماسیون ، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل های عملی می شود. همه اینها از ویژگیهای PRINERGY On Demand Business Solutions است که بهره وری ، و سودآوری قابل توجهی را برای مشتریان ما به ارمغان می آورد.

اجرای PRINERGY On Demand Business Solutions هم اکنون در Modern Litho در حال انجام است. راه حل جدید کداک در حال حاضر قرار است در ماه اکتبر سال جاری در کلیه امکانات این شرکت به طور کامل اجرا شود.

سخن نهایی:

این نشاندهنده رشد صنعت چاپ دیجیتال است و راهی است که شرکت پرینت آرمانی در آن قرار دارد.شما برای سفارش محصولات چاپی خود مانند کاتالوگ و بروشور و هدایای تبلیغاتی و حتی کارت ویزیت با ما در ارتباط باشید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر