|
کدخبر: 178131

معرفی پارتیشن شیشه ای فریم لس

در صورتی که شما در محیط کاری خود به دنبال آن هستید تا بتوانید عناصر مختلفی را در کنار یکدیگر داشته باشید باید به سراغ پارتیشن شیشه ای یا اداری بروید.

سبک زندگی معرفی پارتیشن شیشه ای فریم لس

در صورتی که شما در محیط کاری خود به دنبال آن هستید تا بتوانید عناصر مختلفی را در کنار یکدیگر داشته باشید مثل طراحی مدرن و مینیمال، زیبایی ، انتقال نور و... باید به سراغ پارتیشن شیشه ای یا اداری بروید البته برای افرادی که میخواهند بهترین نوع پارتیشن را استفاده کنند تا یک فضای دلباز و زیبا را در کنار حفظ حریم خصوصی داشته باشند پارتیشن شیشه ای یا اداری به عنوان بهترین نوع پارتیشن به شما پیشنهاد می شود. پارتیشن بندی شیشه ای در طراحی های متنوع و انواع متفاوتی ساخت و تولید می‌شود که به منظور خرید پارتیشن شیشه ای یا اداری باید به قیمت، اندازه، طرح و رنگ، ویژگی ها، نصب و غیره دقت کنید. پارتیشن شیشه ای مات ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد و به راحتی می توانند نور را در فضا پخش کند. با وجود اینکه استفاده از پارتیشن ها برای جداسازی محیط انجام می‌شود بلکه تفکیک فضا را به بهترین شکل انجام می‌دهد اما به دلیل اینکه از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنید فضای مورد نظر به هیچ عنوان کوچک به نظر نخواهد آمد.

موارد انتخابی شیشه بالکن

موارد مختلف وجود دارد که ما را تشویق می کند تا از شیشه بالکن استفاده کنیم. شیشه بالکن به عنوان یک محافظ برای تراس و بالکن محسوب می‌شود و می‌توان آن را جزو محبوبترین و پر مصرف ترین محصولات بدانیم که در صنعت شیشه از آن استفاده می کنند. در شیشه بالکن از دو پروفیل آلومینیوم استفاده می کردند که بر روی ساختارهای سقف و کف می باشند. زمانی که شما محافظت از بالکن را به وسیله شیشه بالکن انجام دادید از مبلمانی باید استفاده کنید که دوام بیشتری داشته باشد و وقتی شیشه بالکن به صورت ثابت نباشد از یک قفل کلیدی روی دستگیره ها اضافه می گردد تا برای افراد امنیتی بیشتری لحاظ گردد.

پارتیشن-شیشه-ای-2

قیمت کرکره برقی

یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب کرکره برقی برای ما مهم است قیمت کرکره برقی می باشد. قیمت این محصول با توجه به نوع و جنس کرکره برقی تعیین می گردد. عوامل متعددی وجود دارد که در قیمت کرکره برقی نقش اساسی داشته اند مثل نوع تیغه، ارتفاع و عرض مکان و....

برخی از افراد با این سوال روبرو می‌شوند که آیا در هزینه کرکره برقی محل نصب نیز تاثیرگذار است یا خیر؟ باید بدانید محل نصب کرکره برقی و مکانی که قرار است در آن نصب شود هیچ گونه تاثیری بر قیمت نخواهد داشت.

یکی از ارزان ترین نمونه های کرکره برقی به کرکره برقی آلومینیومی اختصاص دارند که نسبت به کرکره برقی های دیگر دارای قیمت پایین تری می باشد.

آیا شیشه سکوریت می شکند؟

 یکی از رایج‌ترین سوال های که مشتریان می پرسند این است که آیا شیشه سکوریت میشکند یا خیر؟ در نگاه اول شاید این سوال کمی برای شما تعجب برانگیز باشد اما باید بدانید که یکی از مهمترین امتیازهایی که در خصوص شیشه سکوریت وجود دارد استحکام شیشه سکوریت و مقاومت آن در مقابل فشارهای وارد شده و ضربات می باشد.

اما این شیشه ها تحت شرایطی ممکن است دچار شکستگی نیز شوند و شرایط خاصی برای شکستن آنها ایجاد می‌شود و به صورت کلی دارای ایمنی فوق العاده ای هستند و حتی گاهی به عنوان مقاوم ترین شیشه ها از آنها یاد می‌شود. زمانی که نام شیشه را در ذهنتان تجسم می کنید به یاد یک شکستنی می‌افتید اما در خصوص شیشه سکوریت تفاوتی که با شیشه های معمولی دارد نحوه تولید آنها و چسبندگی بین لایه های مختلف در زمان تولید آن ها می باشد که موجب می شود تا شیشه سکوریت از استحکام بالایی برخوردار باشند و به راحتی با ضربه های معمولی نشکند و دچار آسیب نگردد.

پارتیشن-شیشه-ای-3

شیشه حمام چه ویژگی های دارد؟

شیشه حمام که برای تفکیک فضا مورد استفاده قرار می گیرد و دارای استحکام فوق‌العاده‌ای می باشد و معمولاً از نوع سکوریت است. شیشه حمام در اصل همانند یک دیوار عمل می‌کند با این تفاوت که این دیوار مانعی برای ورود هوا یا نور نمی باشد. افزون بر این که جدا سازی فضا به واسطه شیشه حمام نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ورود باکتری و غیره دارد و موجب می‌شود که این موارد به دیگر بخش های منزل نفوذ نکند بلکه از تاثیر هوای مرطوب حمام قسمت ها نیز جلوگیری می نماید. شیشه حمام دارای مزیت های فوق العاده ای می باشد که می توان به سبک بودن درب  اشاره نمود و به راحتی درب قابل حرکت بوده و به دلیل این است که درب ها دارای قاب هستند، همانطور که اشاره کرده‌ایم استحکام خوبی دارند.

تاثیر آینه کاری در فضاهای مختلف منزل

آینه کاری منزل می تواند برای قسمتهای مختلف انجام شود و در واقع وقتی به شکل خلاقانه‌ای استفاده کرده‌اند می‌توانند فضای کاملاً زیبا و دلنشین را به وجود بیاورد و تاثیر بسزایی در روحیه افراد خواهد داشت آیا نه کاری منزل اگر بصورت ساده انجام شود قطعاً زیبا خواهد بود اما اگر به شکل حرفه ای در منزل پیاده سازی شود مزیت های بیشماری را به دنبال خواهد داشت منزل نسبت به روشهای دیگر هزینه بسیار پایینی دارند و بهتر است که به جای روش‌های در مواقعی که با کمبود بودجه روبرو هستید از آینه کاری منزل استفاده کنه به صورت کلی در زمان‌های قدیم و در ایران از تکنیک زیباسازی و دکوراسیون در معماری با توجه به آینه کاری استفاده می شده است امروزه نیز استفاده از آینه کاری به سبک جدید مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و طرفداران خاص خود را داشته است آینه کاری منزل می تواند در بخش های مختلف از منزل مثل اتاق خواب اتاق پذیرایی سالن و غیره انجام گردد

چرا لاکوبل؟

شیشه دکوراتیو که از یک قسمت رنگ شده باشد را با عنوان شیشه لاکوبل می‌شناسند.

شیشه لاکوبل به شیشه ای گفته میشود که از یک سمت رنگی هستند. شیشه لاکوبل به صورت کلی دارای ۲ نوع متفاوت هستند که میتوان آنها را این گونه معرفی کرد: دسته اول شیشه های هستند که به راحتی بتوان نور از آنها عبور کند و اجسامی که در پشت شیشه هستند قابل مشاهده هستند و با عنوان شیشه رنگی ترانسپورت شناخته می گردند. اما دسته دوم به شیشه های گفته می شود که اجسام پشت شیشه قابل دید نمی باشد و ما قادر نخواهیم بود که آنها را ببینیم و نور را از خود عبور نمی دهند و با عنوان شیشه لاکوبل رنگی شناخته می گردند. شیشه لاکوبل به منظور پوشش برای دیوارهای درونی ساختمان استفاده میگردند و ضخامت مختلف و تنوع دارند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها