|
کدخبر: 174735

معرفی انواع شیشه حمام

در خصوص جداسازی فضای سرویس بهداشتی با حمام با شیشه حمام حتماً باید موارد اصولی و مناسب استفاده گردد.

سبک زندگی معرفی انواع شیشه حمام

شیشه حمام انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها با توجه به شرایط مورد نظر قابل استفاده است: شیشه حمام ریلی که در پشت شیشه ثابت شیشه متحرک به شکل کشویی حرکت می‌کند و کاربردهای بسیار زیادی دارد و می‌تواند برای محیطهای مختلف استفاده شود. شیشه حمام لولایی نیز مدل دیگری است که به شکل لولا باز و بسته خواهد شد. مورد دیگر شیشه تک درب می باشد. هر کدام از این انواع شیشه حمام با توجه به نظر طراح و سلیقه کارفرما اجرا می شود.

خصوصیات شیشه بالکن ریلی

یکی از اصلی ترین خصوصیت هایی که در خصوص شیشه بالکن ریلی وجود دارد ایمن بودن آن می باشد به این معنی که شیشه هایی که در شیشه بالکن ریلی مورد استفاده قرار می‌گیرند سکوریت هستند. مزیت های دیگری نیز شامل شیشه بالکن میباشد که شما میتوانید از آنها بهره مند شوید. اگر تصمیم دارید یک گلخانه ی کوچک داشته باشید یا میخواهید از تراس خود در هر فصلی استفاده کنید بهترین گزینه شیشه بالکن است. البته برای خانواده های که بچه های کم و سن سال دارند محافظت نقش مهمی در استفاده از شیشه بالکن خواهد داشت. میتوان از نمونه شیشه بالکن ثابت یا شیشه بالکن جمع شو با توجه به سلیقه تان استفاده کرد.

شیشه-آگهی۲

چند تکنیک در خصوص آینه کاری منزل

گاهی بسیاری از افراد قبل از اینکه آینه کاری منزل را انجام بدهند می‌خواهند بهترین موقعیت ها را شناسایی کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن آینه کاری انجام بدهند. شما می توانید آینه را پشت کمد های کوتاه بگذارید تا این تصور به وجود بیاید که در پشت کمد ها نیز فضایی وجود دارد؛ همچنین بر روی دو دیوار کنار یکدیگر آینه ها را میتوانید نصب کنید تا انعکاس نور بیشتری را داشته باشد و موجب امتداد یافتن فضا گردد البته آینه کاری منزل سلیقه‌ای بوده و هر کسی می‌تواند با توجه به سلیقه خود از آن استفاده کند. در آشپزخانه هایی که فضای کوچکی دارند مخصوصاً آنهایی که پشت سینک پنجره وجود نداشته است می‌توان با ساختن یک پس زمینه زیبا به وسیله آیینه فضا را بزرگتر جلوه داد.

چه نوع دربی مناسب است؟

با توجه به کاربردهای متعدد و نیازهای متفاوت از ساختمان‌ها در خصوص درب اتوماتیک شیشه ای متخصصین این نوع درب ها را در طراحی های متفاوت به بازار عرضه نموده است تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود و تمامی نیازهایی که دارند اقدام به استفاده از یک نمونه درب اتوماتیک شیشه ای کنند. تنوع مدل برای درب اتوماتیک شیشه ای سبب شده است تا موارد استفاده هر درب با یکدیگر متفاوت باشد. درب اتوماتیک شیشه ای از نمونه گردان در برخی از فروشگاههای بزرگ و بانک ها استفاده می گردد. این نمونه درارای طراحی خاص و بی نظیر بوده و علاقمندان زیادی نیز داشته اند و به راحتی افراد می‌توانند به صورت همزمان ورود و خروج داشته باشند. درب اتوماتیک شیشه ای گردان جلوه ی زیبایی به محیط می‌دهند و می‌توان فضای مورد نظر را لاکچری جلوه داد. برای محل ها مثل فروشگاههای لوکس به منظور جلب نظر مشتری نیاز به درب ورودی زیبا بوده که این نمونه یک پیشنهاد عالی خواهد بود.

لزوم استفاده از شیشه های مقاوم و سکوریت

در هر جایی که نیاز باشد که در برابر هر گونه ضربه، فشار و آسیبی از شیشه مقاوم استفاده کنیم نام شیشه سکوریت مطرح می شود. شیشه سکوریت قابلیت فرم دهی و برش را نداشته است و هرگونه سوراخ کردن و برش باید قبل از سکوریت کردن شیشه صورت بگیرد. شیشه سکوریت در صنعت ساختمان سازی برای سازه های فاقد قاب مثل درب ورودی ها قابل استفاده است. البته در هر مکانی که احتمال وجود صدمه به انسان‌ها مطرح باشد شیشه سکوریت نیز میتوان استفاده کرد. در برخی از لوازم خانگی نیز شیشه سکوریت را بکار می برند مثل سینک‌های شیشه‌ای با طرح‌های کار شده بر روی شیشه. سکوریت کردن نوعی فرآیند حرارتی محسوب می شود که بر روی شیشه ها قابل انجام است و آن ها را برای مصارف مختلف آماده می کند.

شیشه-آگهی۳

خصوصیت و مزیت پارتیشن شیشه ای یا اداری

امروزه به دلیل اینکه استفاده از پارتیشن ها فراگیر شده است و جایگزین بسیار خوبی در برابر روش های سنتی و قدیمی محسوب می‌شوند دارای مزیت های متنوع هستند که این مزیت ها با مدل های مختلف پارتیشن ها گسترده تر شده اند. امکان استفاده از نور طبیعی در پارتیشن شیشه ای یا اداری، جلوه های متنوع و زیبا، برتری نسبت به دیگر محصولات، مقرون به صرفه بودن پارتیشن شیشه ای یا اداری، عایق صدا، قابلیت قرارگیری پرده، عدم کهنگی به عنوان مهمترین مزیت های این پارتیشن های شیشه ای مطرح می‌شوند. لازم است بدانید پارتیشن های شیشه ای یا اداری بر اساس فریم آنها تقسیم بندی می شود که فریم های آلومینیومی، فریم های چوبی، پارتیشن های بدون فریم دسته بندی پارتیشن ها به شمار می روند.

انواع شیشه لاکوبل

قابل ذکر است که شیشه لاکوبل دارای تنوع رنگ زیادی هستند و در رنگ مختلف عرضه می گردد. شیشه لاکوبل دارای انواع مختلفی بوده ولی به صورت عمده می توان شیشه لاکوبل را به دو گروه اصلی تقسیم بندی کرد: شیشه لاکوبل مات که در این مدل از شیشه نور را از خود عبور نمی دهد و شیشه لاکوبل ترنسپرنت نور را از خود عبور می دهد. البته نمونه دیگری از شیشه لاکوبل نیز با عنوان لاکوبل تی وجود دارد که می‌تواند می‌توان آن را سکوریت کرد و حتی با دمای ۶۵۰ درجه حرارت خواهد پذیرفت. شیشه لاکوبل در سه وضعیت رنگی ساده ، مات و متالیک میتوان خریداری نمود و با ضخامت های شش تا بیست میل قابل عرضه می باشد.

افزایش امنیت با استفاده از کرکره برقی

معمولا یکی از مکان‌هایی که مورد سرقت قرار می گیرد فروشگاه های تجاری هستند. اگر شما رستوران دارید یا صاحب فروشگاهی هستید قطعا دوست دارید در محیط کار خود حداکثر امنیت را لحاظ کنید و این کار با استفاده از کرکره برقی برای شما انجام می شود. شما می توانید در کنار دیگر عناصر امنیتی مثل دوربین های مدار بسته، دزدگیر ها و غیره از کرکره برقی نیز استفاده کنید. ویژگی امنیتی کرکره برقی آن است که شیشه‌ها، دیوارها، درز درها را می پوشاند و به همین جهت محافظت بیشتری را لحاظ می‌کند. البته جدا از اینکه استفاده از کرکره برقی موجب می شود تا محیط مورد نظر از سارقان در امان باشد بلکه در برابر هرگونه آب و هوا و ورود گرد و غباری محل موردنظر را محافظت می نماید. بعضی از افراد برای پنجره خانه هایشان از کرکره برقی پنجره ای استفاده می کنند که این گزینه نیز بسیار عالی بوده و آلودگی‌های صوتی محل مورد نظر را تا میزان زیادی کاهش می دهد. همچنین متعادل سازی دمای محیط از دیگر مزیت های استفاده از کرکره برقی می باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها