|
کدخبر: 166664

کاشت موی پرتراکم در بهترین کلینیک پوست و موی تهران

کلینیک فوق تخصصی پوست و موی هلیا، به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات پیوند مو در تهران در این متن به روش‌هایی که منجر به رشد پرتراکم مو می‌شوند اشاره خواهد کرد.

سبک زندگی کاشت موی پرتراکم در بهترین کلینیک پوست و موی تهران

به طور کلی شایع‌ترین علت ریزش مو در زنان و مردان، آلوپسی آندروژنتیک است که بیشتر به عنوان ریزش مو با الگوی مردانه شناخته می‌شود. یکی از روش‌های به شدت پرطرفدار در زمینه مراقبت از زیبایی، کاشت موی طبیعی با بهره گیری از موی خود فرد زیباجو، به دنبال کم پشت یا طاس شدن سرشان می‌باشد. پیوند مو یک روش طبیعی، غیر تهاجمی و تضمینی می‌باشد که جهت بازگرداندن مو به سر، ابرو و ریش بسیار موثر واقع شده است. کاشت موی پرتراکم در بهترین کلینیک پوست و موی تهران می‌تواند اعتماد به نفس را دوباره در وجود خانم‌ها و آقایان زنده کند. کاشت مو روشی است که در آن یک پزشک آموزش دیده، فولیکول مو را از ناحیه‌ای تحت عنوان بانک مو یا منطقه اهدا کننده به ناحیه طاس یا کم تراکم سر منتقل می‌کند. قیمت کاشت مو در کلینیک پوست و مو هلیا بسته به میزان ریزش مو و وجود یک بانک موی مناسب برای تهیه گرافت متغیر است. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از هزینه کاشت مو در سال ۱۴۰۰ با ما تماس بگیرید.

کاشت مو بدون جای زخم

روش FUE یا Follicular Unit Extract، به عنوان یک روش پیوند مو بدون باقی گذاشتن جای زخم، در حال حاضر دارای استاندارد طلایی برای کاشت مو می‌باشد. FUE یک روش پیشرفته ترمیم موی کم تهاجمی است که نیازی به بخیه زدن در پایان کاشت مو ندارد. با استفاده از FUE، هر بار یک فولیکول مو از ناحیه اهدا کننده سر فرد (به طور معمول ناحیه پشت سر) استخراج می‌شود. سپس فولیکول‌های استخراج شده پس از بررسی دقیق با میکروسکوپ، به مناطق کم پشت یا طاس سر پیوند زده می‌شوند. FUE را می‌توان به صورت دستی (روش سنتی) یا از طریق یک دستگاه برقی جدید که توسط پزشک کنترل می‌شود، به طور سرپایی و یک روزه انجام داد. این روش برای افرادی که دچار طاسی‌های گسترده هستند، زمانبر خواهد بود.

کلینیک_هلیا

کاشت مو به روش میکروگرافت توسط دکتر خراسانی

برای کاشت مو به روش میکروگرافت از یک دستگاه (هولدینگ) برقی جهت بیرون کشیدن گرافت‌های مو از نواحی که تعداد فولیکول مو زیاد و متراکم دارد، استفاده می‌شود. این روش یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنیک‌های پیوند طبیعی مو است که به عنوان مشتقی نیمه خودکار از روش FUE به حساب می‌آید و از فناوری جدید و هوشمند استفاده می‌کند. طی این روش، فولیکول‌های مو توسط دستگاه مورد نظر، با مکش از پوست سر خارج می‌شود. به این ترتیب جراح نیازی به ایجاد برش برای کاشت فولیکول‌های جدید مو نخواهد داشت. کاشت مو به روش میکروگرافت در مقایسه با متدهایی مثل FUE و FUT باعث کاهش ضربه و آسیب به فولیکول‌های مو می‌شود. تصور می‌شود که این کاهش ضربه بتواند میزان بقای موهای پیوندی را بهبود بخشد. پیوند مو به روش میکروگرافت معمولاً بین ۴ الی ۱۰ ساعت (بسته به گستردگی طاسی) طول می‌کشد؛ با این حال بسیار دقیق است و دارای نتایج فوق العاده طبیعی و پرحجم خواهد بود. کاشت مو به روش میکروگرافت با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی کاشت مو به عنوان یکی از بهترین و روش‌های کاشت مو شناخته می‌شود که در سال ۲۰۱۸ رسما معرفی شد. کاشت مو میکروگرافت کلینیک هلیا با بالاترین میزان تراکم توسط پزشک حاذق این مجموعه انجام می‌گیرد.

کاشت مو SUT

در حالت کلی SUT نیز از متد FUE پیروی می‌کند و طی این روش تعداد ۳۵۰۰ الی ۱۰۰۰۰ فولیکول مو از ناحیه اهدا کننده (غالبا در پشت سر) توسط یک هولدینگ مخصوص استخراج می‌شود. این تعداد گرافت، برای درمان طاسی‌های گسترده سر بسیار مناسب است. در واقع با روش SUT، تمام دغدغه‌های ناشی از استرس داوطلبان برای عوارض جانبی و تاثیر نهایی کاشت مو به طور کل به دست فراموشی سپرده خواهد شد. کاشت مو اس یو تی به عنوان یکی از جدیدترین متدهای کاشت موی سر در کلینیک هلیا واقع در شهر تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازخوردهای کاشت مو با این روش در سراسر دنیا در مدت زمان کوتاه، بسیار چشمگیر و دلگرم کننده بوده است، زیرا این متد بدون دخالت دست و با نظارت دقیق پزشک حین مراحل استخراج و کاشت انجام می‌گیرد. این ویژگی احتمال خطای انسانی و عفونت را نیز به نزدیک صفر می‌رساند. طی گزارشات اخیر کلینیک‌های زیبایی مطرح دنیا، رویش موها پس از کاشت موی طبیعی به روش SUT تقریبا ۱۰۰ درصدی خواهد بود. این متد کوتاه‌ترین زمان برای کاشت مو را لازم دارد، دوره نقاهتش بسیار کوتاه است (حدود ۴ الی ۷ روز) و روشی کاملا مکانیزه و بدون خونریزی می‌باشد.

مزایای کاشت مو

موثر‌ترین روش برای بازگرداندن مو

معمولا جای زخم و اسکاری باقی نمی‌گذارند (به جز روش FUT)

استخراج و پیوند تعداد بسیار زیادی گرافت مو، برای افزایش تراکم مو

دارای دوره نقاهت کوتاه هستند

کاشت در یک جلسه چندساعته پایان می‌پذیرد

بیشترین و طبیعی‌ترین تراکم پس از رویش موها را خواهد داشت

دارای کاربرد ویژه برای افرادی است که دچار طاسی کم یا گسترده شده اند، می‌باشد.

مناسب برای هر نوع الگوی ریزش موی سر است.

قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد.

از کم‌خطرترین روش‌های موجود در دنیا جهت بازگرداندن مو به حساب می‌آید.

هزینه کاشت مو در کلینیک پوست و مو هلیا چقدر است؟

محاسبه هزینه روش کاشت مو تا حد بسیار زیادی به حجم کار، انتخاب نوع روش درمانی و تعداد فولیکول‌های موجود روی سر و بدن فرد داوطلب بستگی دارد. شما عزیزان برای اطلاع از هزینه کاشت مو خود می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید. برای رزرو نوبت مشاوره حضوری نیز با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۶۸۷۷۳۲ تماس حاصل بفرمایید.

کاشت موی پرتراکم در بهترین کلینیک پوست و موی تهران

ما سعی نمودیم به طور جامع بهترین و جدیدترین روش‌های کاشت مو را برای شما عزیزان توضیح دهیم. با این حال پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین متد، ابتدا به امر، صحبت و مشاوره حضوری با یک پزشک حاذق است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت روش‌های مختلف کاشت مو در کلینیک هلیا https://heliaclinic.com/ و همچنین دریافت نوبت، با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما به تمامی سوالات و ابهامات شما هم وطنان عزیز پاسخ خواهند داد.

منبع:

https://robbreport.com/lifestyle/health-wellness/the-best-hair-transplant-method-for-men-2903069/

ارسال نظر