|
کدخبر: 127779

شیلد یک‌بارمصرف را بازهم استفاده کنیم؟

شیلد را هم باید مثل ماسک پارچه‌ای چندوقت یک ‌بار تمیز و ضدعفونی کنید.

سبک زندگی شیلد یک‌بارمصرف را بازهم استفاده کنیم؟

این روزها استفاده از شیلد صورت برای مقابله با کرونا رواج دارد. این محصول در مقابل سرفه و عطسه دیگران، از ما محافظت نمی‌کند و کارایی آن محدود به محافظت از چشم‌ها است. بنابراین برای کسانی کاربرد دارد که می‌خواهند علاوه بر ماسک، وسیله محافظتی دیگری هم به صورت داشته باشند

سوالی که بسیاری از مردم ممکن است بپرسند این است که آیا می‌توان شیلد را هم ضدعفونی کرده و دوباره از آن استفاده کرد. پاسخ مثبت است. برای انجام این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

 ابتدا پارچه‌ای آغشته به مواد شوینده بردارید و روی قسمت داخلی شیلد بکشید (به‌جای پارچه، از دستمال تمیزکننده هم می‌توانید استفاده کنید).

 سپس پارچه‌‌ای را به مواد ضدعفونی‌کننده آغشته کنید و آن را روی قسمت بیرونی شیلد بکشید. البته به‌جای پارچه، از دستمال ضدعفونی‌کننده هم می‌توانید استفاده کنید.

 پارچه دیگری بردارید و آن را به آب خالی یا الکل آغشته کنید. با این پارچه، قسمت بیرونی شیلد را از آثار ضدعفونی‌کننده پاک کنید؛

 شیلد را در هوای آزاد بگذارید تا خشک شود. فراموش نکنید که پس از ضدعفونی کردن شیلد، حتما دستانتان را با آب و صابون بشویید.

البته استفاده از شیلد، به‌تنهایی کافی نیست و توصیه نمی‌شود. فراموش نکنید که شیلد را هم باید مثل ماسک پارچه‌ای چندوقت یک ‌بار تمیز و ضدعفونی کنید.

ارسال نظر