|
کدخبر: 127563

چگونه شیلد صورت بسازیم؟ (آموزش تصویری)

در این گزارش مراحل ساخت شیلد صورت را جزء به جزء با هم مرور خواهیم کرد.

وسایل لازم:

 طلق پلاستیکی شفاف

 کش ۱ یا ۲ سانتی متری

 قیچی

 پانج

چگونگی ساخت شیلد صورت:

برای ساخت شیلد صورت در ابتدا لازم است که طلق را طبق الگوی تصویر زیر برش دهید. پیشنهاد ما این است که طول و عرض طلق را ۲۷ در ۲۷ انتخاب کنید. الگویی مانند تصویر روی طلق رسم کنید و برش بزنید. سپس با پانچ دو سوراخ در دو طرف طلق مطابق تصویر ایجاد کرده و سپس الگوی دیگر را بکشید، برش بزنید و مانند تصویر سوراخ هایی روی آن ایجاد کنید. سپس مانند تصویر تا سوراخ های پانچ برش بزنید.

شیلد-1

برای اندازه گیری کش شیلد محافظ صورت، اندازه پشت سر به همراه مقداری از کش که روی طلق می آید و گره می خورد را در نظر بگیرید و برش بزنید. دقت کنید که کش بزرگ نباشد. در غیر این صورت پس از قرار دادن شیلد روی صورت، سر می خورد و می افتد. اما اگر اندازه کش کوچک باشد، پس از قرار دادن شیلد روی صورت، کش تنگ بوده و باعث فشار به سر و اذیت شدن می شود.

پس از اندازه گیری کش و بریدن آن، کش را از سوراخ های ایجاد شده توسط دستگاه پانچ عبور دهید و گره بزنید. دقت کنید که طرز رد کردن کش باید به گونه ای باشد که گره کش به سمت بیرون طلق باشد.

شیلد-2

شیلد-3

نکته:

به جای کش خیاطی می توانید از کش های (تسمه) پلاستیکی استفاده کنید.

روش دوم برای ساخت شیلد صورت:

برای ساخت شیلد محافظ صورت، یک طلق شفاف را برداشته و به شکل یک مربع به ابعاد طول و عرض صورت خود برش بزنید. مثلا ۲۷ در ۲۷ یا هر ابعاد دیگری که مناسب صورت شما باشد. سپس گوشه های آن را با قیچی کمی قوس دهید و گرد کنید. با استفاده از دستگاه پانچ دو گوشه بالای آن را در حدود ۲ سانت جلوتر و ۲ سانت پایین تر سوراخ کنید. در این مرحله باید از درزگیرهای ابری استفاده کنید. به این ترتیب که بین دو سوراخ پانچ را اندازه بگیرید و درزگیر را به اندازه آن برش بزنید در نهایت حدود دوسانت پایین تر از بالاترین قسمت طلق یعنی از کنار سوراخ های ایجاد شده با پانج، درزگیر را بچسبانید.

حال کش ۲ سانتی را به اندازه سرتان برش دهید و از سمت بیرون سوراخ به سمت داخل عبور دهید و با کوک یا دو بار منگنه کردن به صورتی که سوزن های منگنه به سمت بیرون باشد، آن را محکم کنید.

شیلد-4

نکته:

از درزگیرهای مخصوص لوله استفاده نکنید. چرا که این درزگیرها قرار است روی پیشانی قرار بگیرند و نباید شما را اذیت کند.

 

منبع: پاپکو

ارسال نظر