|
کدخبر: 287706

آیا هزینه‌های خرید و نگهداری ملک در قبرس شمالی را می‌دانید؟

راه و مسکن آیا هزینه‌های خرید و نگهداری ملک در قبرس شمالی را می‌دانید؟

اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک یکی از پویاترین روش‌های سرمایه‌گذاری و اقامت دائم در این جزیره امنِ مدیترانه‌ای است و همین امر باعث شده تا در چند سال اخیر، کشور قبرس به دلیل جاذبه‌های توریستی و اقتصادی به انتخاب شماره یک سرمایه‌گذاران بین‌المللی تبدیل شود. انتخاب این جزیره زیبا توسط سرمایه‌گذاران صرفاً به دلیل طبیعت بکر و چشم‌نوازش نیست، بلکه رشد اقتصادی مخصوصاً در حوزه ملک باعث شده تا نظر سرمایه‌گذاران زیادی به این مروارید مدیترانه‌ای جلب شود. با خرید ملک در قبرس نه‌تنها به سودآوری بالایی می‌رسید؛ بلکه از اقامت دائم این کشور امن به همراه خانواده‌تان برخوردار می‌شود. برای خرید ملک در قبرس شمالی لزوماً نیازی نیست تا تمام مبلغ را ابتدای معامله به‌صورت یکجا پرداخت کنید، شما می‌توانید تنها با پرداخت 30% مبلغ نه‌تنها در جزیره رؤیایی قبرس دارای ملک شوید؛ بلکه اقامت دائم این کشور را برای خود و خانواده‌تان اخذ نمایید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان اقامت قبرس شمالی با خرید ملک دریو تا انتهای این مطلب همراه دریو باشید.

هزینه‌های خرید و نگهداری ملک در قبرس شمالی

قبل از اقامت قبرس شمالی با خرید ملک در وهله اول باید نوع و دلیل آن را مشخص کنید، چراکه در قبرس شمالی معمولاً به دو هدف ملک خریداری می‌شود: خرید ملک به‌قصد زندگی، خرید ملک به‌قصد سرمایه‌گذاری. در وهله دوم نیز باید منطقه مناسب با علاقه و روحیه‌تان را پیدا کنید چراکه در قبرس شمالی برای انواع ملک و نوع آن گزینه‌های زیادی نظیر آپارتمانی، ویلایی، نزدیک به دریا، نزدیک به جنگل، در مرکز شهر و ... وجود دارد.

هزینه خرید ملک هم نسبت به نوع ملک در قبرس شمالی متفاوت است. به‌جز قیمت ملک خریداری شده حدوداً بین 5% الی 16% قیمت کل ملک برای انجام مراحل اداری اختصاص می‌یابد که پرداخت این مبلغ بین فروشنده و خریدار توافقی است (هزینه‌های جانبی مانند حق انتقال سند، کنتور برق، آب، برق و گاز نیز از دیگر هزینه‌های جانبی است که معمولاً این حق انشعاب 1500 یورو هزینه برمی‌دارد). اگر قصد اقامت قبرس شمالی با خرید ملک را دارید حدوداً باید مبلغی بین 250.000 یورو الی 2 میلیون یورو بسته به نوع ملک: ویلایی، آپارتمانی، نزدیک به جنگل، مرکز شهر، ملک با متراژی بالا یا کم و ... سرمایه‌گذاری کنید.

همین موضوع مهم پس از خرید ملک میزان هزینه‌های آب، برق و گاز در قبرس شمالی است. اول‌ازهمه باید بدانید که در قبرس شمالی هزینه‌های آب، برق و بخصوص گاز به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار معقول‌تر است. در جدول زیر می‌توانید این هزینه‌ها را با واحد لیر ترکیه مشاهده کنید.

هزینه‌های ماهانه قبض برق و آب و...

هزینه (لیر ترکیه)

اینترنت

TRY 95.00

آب

TRY 80.00

گاز

TRY 200

برق هر kWs

TRY 0.98

برای اطلاعات بیشتر پیرامون اقامت قبرس شمالی با خرید ملک به‌صورت رایگان با کارشناسان دریو در تماس باشید.

خرید-ملک-در-قبرس-شمالی-2

شرایط وام و خرید مسکن در قبرس شمالی

پس از پیدا کردن خانه مدنظرتان (با توجه به میزان بودجه‌ای که برای سرمایه‌گذاری در دست دارید) شما می‌توانید به‌صورت اقساط خانه را خریداری کنید. در گام نخست شما باید به همراه وکیل و یا نماینده قبرسی خود با صاحب‌ملک موردنظر پیرامون شرایط اقساط مذاکره کنید و بعد از آن با امضای قرارداد در مرحله پیش‌پرداخت برای مجوز خرید ملک در قبرس شمالی درخواست دهید. بعد از تأیید درخواست شما حالا باید برای اخذ وام‌های خرید مسکن اقدام کنید. در این روش تا 70% ارزش خانه به‌صورت وام به شما تعلق می‌گیرد و شما تنها 30% مبلغ اصلی قرارداد را باید نقداً پرداخت نمایید. در نظر داشته باشید که کلیه فرایندهای دریافت وام و بانکی توسط شرکت فروشنده و یا نماینده شما صورت می‌پذیرد.

شرایط بازپرداخت ملک‌ها هم برای مشتریان خارجی حداکثر ۱۵ ساله است که این امر برای بازپرداخت برای واحد پولیِ یورو ۲۵ ساله تقسیط می‌شود. با توجه به شرایطی که دارید برای نوع اقساط هم می‌توانید آن را به‌صورت ماهانه و یا هر سه ماه یکبار به بانک پرداخت نمایید. به دلیل ارزش یورو و ثباتی که دارد کارشناسان دریو معمولاً به متقاضیانی ایرانی همواره توصیه می‌کنند که وام را به یورو دریافت کنند تا علاوه بر مزیت ذکر شده از بهره پایین بانکی نیز برخوردار شوند.

مراحل خرید ملک چه به‌صورت نقد و چه به‌صورت اقساط به‌ظاهر ساده ولی در پروسه آن نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد تا علاوه بر خرید مناسب ملک و اخذ وام بلندمدت در این مسیر کمترین کمیسیون را پرداخت کرده و از دام کلاه‌بردارانی که خود را وکیل قانونی اقامت قبرس شمالی با خرید ملک معرفی می‌نمایند در امان باشید. در هرزمانی برای هرگونه اطلاعات بیشتر به‌صورت رایگان با کارشناسان باتجربه دریو در تماس باشید.

خرید-ملک-در-قبرس-شمالی-3

دریو مجری و مشاور سرمایه‌گذاری و اقامت در قبرس شمالی

برای متقاضیان عزیزی که قصد اقامت قبرس شمالی با خرید ملک را دارند دریو یکی از بهترین گزینه‌هاست. در این بازار با وجود هزاران شرکت‌های ساختمانی، انواع مختلف اقساط بانکی، وجود سندهای ملکی متفاوت و صدها قوانین دولتی اگر از دانش و تجربه معاملاتی و حقوقی برخوردار نباشید، ممکن است با ضرر هنگفتی مواجه شوید. خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این جزیره پرطرف‌دار به‌ظاهر ساده ولی مسیر پرپیچ و خمی است. ارائه درست مدارک، پیدا کردن ملکی مناسب با سوددهی بالا در کوتاه‌مدت، اخذ اقامت دائم برای شما و خانواده‌تان و دریافت اقساط بلندمدت با ارزی که کمترین بهره بانکی به آن تعلق می‌گیرد تنها موارد کوچک و انگشت شماری است که وکلا و کارشناسان متخصص دریو برای شما به ارمغان می‌آورند. از سویی دیگر به دلیل تقاضای بالای چند سال اخیر در حوزه سرمایه‌گذاری در کشور قبرس تعداد کلاه‌برداران و افراد سودجو نیز بیشتر شده است. هلدینگ دریو نیز باهدف ایجاد مسیری امن به‌دوراز هرگونه مشکل و ضرری برای متقاضیان عزیز ایرانی که قصد اقامت قبرس شمالی با خرید ملک را داشته‌اند، شکل گرفت و خدمت‌رسانی در طول سال‌های متمادی به سرمایه‌گذاران بی‌شماری گواهی بر این ادعا است. اگر شما هم برای تحقق اهدافتان به سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی فکر می‌کنید لطفاً از دیگر قسمت‌های سایت و مقالات تولید شده درباره قبرس شمالی بازدید کنید و برای هرگونه سؤال و مشاوره به‌صورت رایگان در هر لحظه از شبانه‌روز با کارشناسان متخصص دریو در تماس باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها