|
کدخبر: 225952

خانه در ساری چند؟ +‌جدول

در ساری آپارتمان‌های نوسازی وجود دارد که بهای هر مترمربع آن زیر ۱۰ میلیون تومان است اما در این شهر شمالی کمتر آپارتمان‌های کوچک متراژ وجود دارد و به همین دلیل قیمت تمام شده آپارتمان‌ها گاهی بالاتر از یک میلیارد تومان می‌شود.

 در شهر ساری قیمت آپارتمان‌های نوساز از زیر ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی محلات نرخ هر مترمربع آپارتمان نوساز به حدود ۷ میلیون تومان هم می‌رسد اما مشاوران املاک این شهر می‌گویند که در ساری معمولا متراژ آپارتمان‌ها زیاد است و با وجود آنکه قیمت هر مترمربع آپارتمان ممکن است در محلاتی چندان زیاد نباشد اما متراژ بالای خانه‌ها سبب می‌شود که قیمت تمام شده گاهی بالا باشد و در توان خرید بسیاری از افراد نباشد.

با این حال قیمت آپارتمان در ساری و در بهترین محلات این شهر از میانگین قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است و تنها عاملی که باعث می‌شود قیمت خانه‌های این شهر چند میلیارد تومانی شود متراژ بالای آپارتمان‌های ساری است. مشاوران املاک می‌گویند برای خرید خانه‌های ارزان در ساری هم باید به سند آن دقت کنید و درباره آن استعلام لازم را بگیرید. در ساری خانه‌های قولنامه‌ای ارزان‌تر معامله می‌شود.

در ادامه قیمت تعدادی از املاک این شهر را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک می‌بینید:

قیمت-مسکن-ساری

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها