|
کدخبر: 160570

اختصاصی گسترش نیوز:

بهانه جدید شرکت های هواپیمایی برای خوردن پول مردم!

افرادی که تست کرونایشان مثبت باشد و بلیت هواپیما گرفته باشند پولشان بازگردانده نمی‌شود.

راه و مسکن بهانه جدید شرکت های هواپیمایی برای خوردن پول مردم!

افزایش مسافرت ها با هواپیما در ایام نوروز همزمان با شیوع کرونا باعث ایجاد چالش های اساسی شده است. در این میان شرکت های هواپیمایی موظف هستند به خاطر رعایت پروتکل ها محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی برای پروازهای داخلی را در نظر بگیرند. اما در این میان پرواز به یک استان با محدودیت بیشتری مواجه شده است.

اگر قصد سفر به خوزستان با هواپیما را داشته باشید حتما باید تست کرونای شما منفی باشد. در غیر این صورت امکان سفر به این استان با هواپیما را نخواهید داشت. اما تمام ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود! در صورتی که تست کرونای شما مثبت باشد پول بلیط هواپیما نیز بازگردانده نمی‌شود.

تورج دهقان زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشور در همین رابطه امروز اظهار کرد: هر پروازی را مسئولان حوزه بهداشتی از ما بخواهند، کنسل می‌کنیم و پول بلیت‌های لغو شده به مردم باز می‌گردد اما اگر مسافری با تست کرونای مثبت پروازش لغو شود، به او بهایی پرداخت نخواهد شد. (ایسنا)

این موضوع می‌تواند باعث ایجاد نارضایتی شدید بین مسافران شود. رعایت پروتکل ها در پروازها موردی است که این روزها باید به شدت روی آن نظارت شود اما بازنگرداندن پول مسافران در صورت مثبت بودن تست کرونا موردی است که خارج از کنترل فرد است.

واقعیت اینجاست که هموطنان با مثبت شدن تست کرونا، از نظر روحی دچار مشکلات بسیاری خواهند شد. در این شرایط دولت به جای ایجاد بسترهای آرامش خاطر مسافران، طرحی را به اجرا گذاشته که هم رنج کرونا و هم درد از دست رفتن پول سفر را با هم به مردم تحمیل می‌کند!

امیدواریم مسئولان امر ساز و کار مناسب تری برای این مسئله در نظر بگیرند.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها