|
کدخبر: 160252

امتیاز ویژه به مسافران قطارهای رجا

شرکت رجا به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل عباس (ع) و امام زین العابدین (ع)، تسهیلات سفر با قطار را با نام طرح «میلاد» ارائه می‌دهد.

راه و مسکن امتیاز ویژه به مسافران قطارهای رجا

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات به صورت تخصیص امتیاز ویژه (۱۰۰ امتیاز) در باشگاه مسافران رجا برای بازه فروش و حرکتی ۹۹/۱۲/۲۵ الی ۹۹/۱۲/۲۹ امسال برای انجام سفرهای ضروری هم‌وطنان است، گفت: در قالب طرح مذکور، به مسافران با نام‌های مبارک «حسین»، «عباس»، «ابوالفضل»، «سجاد» و «زین‌العابدین» که در بازه‌های زمانی مذکور با قطارهای رجا سفر کنند یا از طریق کانال‌های فروش رجا (سایت رجا، آژانس‌های مسافرتی و فروش تلفنی ۱۵۳۹)، بلیت خریداری کنند تسهیلات مذکور ارائه می‌شود.

رضا عصاری افزود: به همین منظور در صورتی که افراد متقاضی در باشگاه مسافران رجا به نشانی club.raja.ir

ثبت نام کرده یا عضو باشگاه مسافران باشند، ۱۰۰ امتیاز ویژه تخصیص می‌دهد که می‌توانند در سفرهای آتی خود از مزایای باشگاه مسافران رجا برخوردار شوند.

 وی خاطرنشان کرد: اعمال این امتیازها بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر اعمال و انجام می‌شود.

 معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا در آستانه نوروز ۱۴۰۰ اعلام داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار "سفر هوشمند (سفر+سلامت)" با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی‌کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و... آغاز و اجرایی کرده است.

منبع: حمل‌ونقل ریلی رجا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها