|
کدخبر: 154649

تخفیف ۳۰ درصدی رجا در طرح میلاد

در قالب طرح میلاد، به مسافران با نام‌های مبارک "علی"، "امیر" و "امیرعلی" که در بازه زمانی حرکتی مذکور از طریق کانال‌های فروش رجا (سایت رجا، سامانه تلفنی ۱۵۳۹ و آژانس‌های مسافرتی ) بلیت خریداری کنند، ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

راه و مسکن تخفیف ۳۰ درصدی رجا در طرح میلاد

شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت امیرالمومنین امام علی (ع)، تسهیلات سفر با قطارهای این شرکت را به صورت تخفیف ۳۰ درصد با عنوان طرح "میلاد" ارائه می‌کند.

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکتی دوم لغایت هشتم اسفند ماه امسال برای انجام سفرهای ضروری هم‌وطنان است، گفت: در قالب طرح مذکور، به مسافران با نام‌های مبارک "علی"، "امیر" و "امیرعلی" که در بازه زمانی حرکتی مذکور از طریق کانال‌های فروش رجا (سایت رجا، سامانه تلفنی ۱۵۳۹ و آژانس‌های مسافرتی ) بلیت خریداری کنند، ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

رضا عصاری افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

وی با تأکید بر نام‌های اشاره شده اعلام کرد: سایر نام‌ها با ترکیب امیر یا علی مانند: محمد علی و... مشمول این طرح نمی‌شوند.

معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهارکرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار "سفر هوشمند (سفر+سلامت)" با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی‌کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و... آغاز و اجرایی کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر