|
کدخبر: 155635

آغاز فروش بلیت‌های نوروزی قطار از ۵ اسفند

فروش بلیت قطارهای شرکت رجا برای بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۹ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۵ اسفند ۹۹ آغاز می‌شود.

راه و مسکن آغاز فروش بلیت‌های نوروزی قطار از ۵ اسفند

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، از ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۵ اسفند ماه ۹۹، فروش اینترنتی بلیت قطارهای همه مسیرها به غیر از مسیرهای منتهی به شهر مشهد مقدس و بالعکس آغاز می‌شود.

رضا عصاری با بیان اینکه از ساعت ۱۲ همین روز بلیت قطارهای همه مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به غیر از تهران-مشهد و بالعکس به صورت اینترنتی عرضه می‌شود، گفت: بلیت کلیه قطارهای مسیر تهران-مشهد و بالعکس همچنین مسیرهای تهران-طبس، تهران-خواف، تهران-سمنان و بالعکس نیز به صورت اینترنتی از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۵ اسفند ۹۹ به فروش می‌رسد.

 وی در خصوص زمان فروش بلیت‌ قطارهای رجا به صورت حضوری از طریق نمایندگی‌های فروش مجاز اظهارکرد: از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه ۹۹ نیز فروش بلیت قطارهای کلیه مسیرها از طریق دفاتر فروش مجاز در سراسر کشور آغاز می‌شود.

 معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهارکرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار "سفر هوشمند (سفر+سلامت)" با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی‌کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و... آغاز و اجرایی کرده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها