|
کدخبر: 149043

ساخت ۱۳۸ هزار واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن

حق‌شناس گفت: از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی که قرار است از سوی دولت در سطح کشور ساخته شود ۱۳۸ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شود.

راه و مسکن ساخت ۱۳۸ هزار واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی که قرار است از سوی دولت در کشور ساخته شود ۱۳۸ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شود.

جواد حق‌شناس ظهر امروز اظهار کرد: از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی که قرار است از سوی دولت در سطح کشور ساخته شود ۱۳۸ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران مسئولیت احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۳۸ هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر را بر عهده‌گرفته است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: تا کنون از سوی این بنیاد زمین مورد نیاز ۶۴ هزار واحد مسکونی تامین شده و ۴۰ هزار نفر از متقاضیان نیز مبلغ۴۰ میلیون تومان اولیه خود را واریز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در طرح مسکن ملی ۱۱ هزار واحد نیز به صورت خودمالک هستند که تا کنون ۵ هزار نفر از آنها تعیین تکلیف شده‌اند از آغاز نام نویسی از متقاضیان مرحله دوم مسکن ملی خبر داد و گفت: برای اجرایی شدن مرحله دوم تا کنون در۵۰ شهر کشور زمین مورد نیاز برای متقاضیان شناسایی شده که کار نام نویسی از آنها به زودی آغاز خواهد شد.

منبع: یکتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها