|
کدخبر: 104501

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

پرونده مسکن مهر تا پایان سال بسته می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، اعلام کرد که تلاش دولت و وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل سریع مسکن مهر معطوف شده است و تا پایان امسال این پرونده بسته می شود.

راه و مسکن پرونده مسکن مهر تا پایان سال بسته می شود

حبیب الله طاهرخانی که روز یکشنبه به صورت سر زده از پروژه های مسکن مهر شهر جدید بازدید کرد ، افزود: پیمانکاران به این نکته توجه کنند که پرونده مسکن مهر باید در سال جاری بسته شود پس نیاز است که برای این امر، برنامه مطلوبی داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیمانکاران و مشاوران پروژه های مسکن مهر خواست ، اقدام لازم برای تسریع در اجرای این پروژه ها انجام دهند.

 طاهرخانی اظهار داشت: دستگاه های خدمات‌رسان بایستی هرچه سریع تر نسبت به احداث تاسیسات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر مانند تامین آب ، برق ، گاز و آسفالت محوطه ها اقدام کنند.

وی افزود: نیاز است دیگر دستگاههای خدمات‌رسان نیز با حساسیت پای کارآمده و مشکلات زیرساختی مسکن مهر را مرتفع نمایند تا با بهره برداری از مجتمع های مسکونیدر افزایش عرضه مسکن و کاهش التهاب بازار مسکن و در حقیقت کنترل قیمت مسکن و اجاره‌بها اقدام نمائیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات شهری در شهرهای جدید گفت: شرکت عمران شهرجدید هشتگرد باید نسبت به احداث فضای سبز و زیباسازی معابر و فضاهای شهری اقدام نماید.

 فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر به مردم ، تحویل سریع واحدهای مسکن مهر، تکمیل پروژه های روبنایی و زیربنایی،جذب مشارکت و سرمایه گذاری ها ، روند اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد مورد بررسی قرار گرفت.

شهرجدید هشتگرد دارای حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر است که بیشتر آنها تکمیل و واگذار شده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها