|
کدخبر: 104237

زمان اتمام پروژه مسکن مهر از زبان وزیر راه

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر تا ماه آینده بسته می‌شود، گفت: طرح اقدام ملی مسکن نیز در دستور کار قرار گرفته و تمام افراد واجد شرایط در قالب این طرح صاحب مسکن می‌شوند.

راه و مسکن زمان اتمام پروژه مسکن مهر از زبان وزیر راه

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، امروز شنبه در حاشیه بازدید از باند اصلی فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران افزود: تمهیدات جدیدی به دستور رئیس‌جمهوری تدارک دیده شده است که این طرح را به‌صورت فراگیر شروع کنیم تا ساماندهی مسکن با هدف خانه‌دار شدن مردم صورت گیرد.

وی بیان‌کرد: هم در بحث تعرفه زمین و هم تسهیلات و بکارگیری فناوری نوین اقدامات موثری در طرح ملی اقدام صورت می‌گیرد تا جریان تولید مسکن به جریان پایدار تبدیل شود.

او همچنین به اهتمام دولت برای توسعه بزرگراه‌ها و خطوط ریلی کشور اشاره کرد و گفت: محرومیت‌زدایی و ایمن‌سازی جاده‌ها از اولویت‌های کاری وزرات راه و شهرسازی است و در استان اردبیل هم احداث این مهم مورد توجه قرار گرفته تا هم تصادفات جاده‌ای کاهش یابد و هم در بحث راه‌سازی و احداث راه‌های روستایی توازن منطقه‌ای رعایت شود.

وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه افزود: این طرح پیشرفت خوبی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

اسلامی اظهار کرد: یکی از وعده‌های رئیس‌جمهوری در سفر به این استان تکمیل طرح راه‌آهن اردبیل – میانه بود که با توجه به پیشرفت قابل توجه پروژه خوشبختانه این وعده در حال تحقق است.

وزیر راه و شهرسازی هدف از سفر یک روزه خود به استان اردبیل را بازدید از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در دست اجرا در استان ذکر کرد و گفت: اغلب حوزه‌های ماموریتی وزارتخانه در این استان دارای پروژه‌های فعال از جمله باند اصلی فرودگاه اردبیل است که با تکمیل آن، هم ظرفیت و هم تجهیزات ناوبری ارتقا یافته و پیش‌بینی شده تا پایان شهریورماه افتتاح شود.

بازدید از بهسازی باند اصلی فرودگاه، بازدید از راه‌های در دست اجرا گرمی – بیله‌سوار، پارس‌آباد – مشگین‌شهر، راه‌های اصلی هشتجین- کوثر، اردبیل- سرچم و ایستگاه راه‌آهن از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل است.

 

منبع: تجارت نیوز
  • داود چرغانی ارسالی در

    متاسفانه با سیاست پول های مردم بدبخت را حدود ده سال جمع کردید و به دروغ با سیاست بازی اصول گرا و اصلاحات مردم را گول زده . آمریکا هم نه تنها به حقوق مردمش بلکه ب ا تروریست های داعش و... هم اینکار را نمی کنند مسکن مهر نفت اهواز ده سال پول ها ک امل واریز شده ولی هنوز خبری نیست باید می لیون ها تومان باید بدهیم به وکیل و پرون ده به دادگستری تا دولت را شکایت کنیم بنظ ر شما به این چی می گویند!

  • بازنشسته ارسالی در

    سلام اونقدر این وزیر بهم بدی کرد و دولت حقم و پایمال کرد ازتون عذرخواهی میکنم باید طوری دلم اروم بگیره . خدایا ارا به فاطمه زهرا این وزیر مسکن و شهرسازی و روحانی را ذلیل و تنگدست و نابودشون بگردان . دیگه خسته شدم جندین بار به همین وزیر نامه داد به رهبری نامه دادم هیچکسی نگفت چه مرگته . 12ساله پیش هرجی داشتم فروختم پرداختمش و در مسکن مهر مهیارکلاه ساری ثبت نام کردم اخه یک نجار و مسولیت ساخت چندین واحد را میدید نمیدونید عده ای خانواده را بدبخت میکنید اون نجار کارش ساخت اپارتمان های واحدهای چند هزاری ست . اون میدونه واحد بسازه .من تاکی باید چشم براه مسکنم باشم . دربدر بشید فراری بشید . . از شما خواهش میکنم به جاپ برسونید . الان بازنشستع تامین اجتماعی هستم از حداقل حقوق برخوردارم بخدا قسم مستاحرم . حتی حقوقن اجاره خونه ام تامین نمیکنه . چشمهام کم سو شده توان کار کردن ندارم . چطور زندگی کنم زتدگی منو این رژیم نابود کرد . انوقت وعده بهتر از زندگی دوران شاه را به ماها دادند این زندگی نیست گدایه . شرمنده گی . فقط نفس میکشیم . وزیرچرا باید دروغ بگه میگفت مسکن مهرها را تحویل دادیم لین جند تایی هم وجود داره مشگل قصایی و یا فنی داره . دروغگوی بدبخت

ارسال نظر