|
کدخبر: 102067

متقاضیان مسکن ملی منتظر پیامک باشند

پالایش متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن به اتمام رسید و از امروز به‌تدریج نتایج پالایش به تأیید شدگان، پیامک می‌شود.

راه و مسکن متقاضیان مسکن ملی منتظر پیامک باشند

پالایش متقاضیان مرحله دوم طرح مسکن ملی به اتمام رسید و از امروز نتایج پالایش به تأیید شدگان، پیامک می‌شود.

متقاضیانی که واجد شرایط هستند از امروز و به‌تدریج به آنها پیامک ارسال می‌شود. پذیرفته‌شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از ریزش ۵۰ درصدی ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم طرح اقدام ملی خبر داده و گفته است نیمی از کسانی که نام‌نویسی کردند، دارای مسکن شخصی هستند.

در این خصوص پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: از امروز و به تدریج نتایج پالایش‌ها به متقاضیان واجد شرایط پیامک می‌شود و پذیرفته‌شدگان برای احراز شرایط باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی در خصوص پالایش مسکن ملی، افزود: پالایش مسکن ملی در سه مرحله انجام شده و به اتمام رسیده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه هم‌اکنون نتایج پالایش مسکن ملی در اختیار استان‌ها قرار دارد، تاکید کرد: هم‌اکنون مشخص است که چه افرادی واجد شرایط هستند که این نتایج از طریق سامانه و با پیامک به متقاضیان واجد شرایط اعلام می‌شود.

اصلانی ادامه داد: متقاضیانی که واجد شرایط هستند، از امروز به تدریج به آن‌ها پیامک ارسال می‌شود؛ پذیرفته‌شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

گفتنی است با شیوع بحران کرونا، متقاضیان مسکن ملی از طریق سامانه به نشانی tem.mrud.ir و یا از طریق پیامک اقدام به ثبت نام کردند که پالایش بیش از یک میلیون متقاضی مرحله دوم انجام شده است. به گفته معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجموع ثبت نام کنندگان مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.

 

منبع: مشرق
  • ناشناس ارسالی در

    باسلام وخسته نباشید.داداشم مرحله دوم ثبت نام کرده ولی هنوزپیامکی دریافت نکرده هم ه امیدش به این خونست خیلی فشارروشه توروخ دابرسی کنید.مردم همه گرفتارن دیگه مشکل خ ونه ازهمه بزرگتر

  • ناشناس ارسالی در

    سلام. ماالان چند ماهه برامون نوشته در ان تظار تایید استعلام. لطفا مارو از بلاتکلی فی در بیارین. کل امیدمون خونه دار شدمون بعد خدا به این ماجرای مسکن ملیه. تشکر

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها