|
کدخبر: 312448

رویکرد جدید مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان

طی سال های اخیر، نمایشگاه ها به محلی برای زورآزمایی شرکت های بزرگ برای ارائه و شناساندن محصولات و خدمات خود تبدیل شده است و می توان قاطعانه گفت که هر سازمانی از ماه ها قبل برای حضور در این رویدادها برنامه ریزی می کند. امسال، در تاریخ 16 الی 19 آبان ماه، شاهد حضور بزرگان صنعت خودروسازی کشور در محل جدید نمایشگاه بین المللی شهر اصفهان خواهیم بود.

خودرو رویکرد جدید مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان

این نمایشگاه به مدت چهار روز و در بیش از یازده هزار متر فضای مسقف و چهل هزار متر فضای باز با حضور بیش از بیست خودروساز و زیر مجموعه های آنها برگزار می شود. این نمایشگاه در سال گذشته حدود هفده هزار بازدید داشته است که انتظار می رود با توجه به اطلاع رسانی خوبی که امسال صورت گرفته، این عدد تا بیست و پنج هزار بازدید برای سه روز نمایشگاه در سال 1402 افزایش یابد.

اصفهان2

مثل بسیاری از خودروسازان حاضر، مدیران خودرو نیز به همراه هر سه برند خود یعنی ام وی ام، فونیکس و اکستریم در این نمایشگاه و در سالن C حضور خواهد داشت و از محصولات جدیدی مثل X33 Cross  و Arrizo 5 Sport  رونمایی خواهد کرد. کراس لایف، مفهومی است که ام وی ام به تازگی و با تاکید خاصی بر روی خودرو جدید خود،X33 Cross، معرفی کرده است و گمان می رود که با توجه به طراحی، امکانات و قیمت این خودرو در مقایسه با سایر رقبا، به یکی از محصولات پرفروش این شرکت تبدیل شود. این خودرو در دو کلاس دستی و اتوماتیک به بازار خواهد آمد.  همچنین اگر علاقمند به خودروهای برقی هستید، خودرو Arrizo 5 EV هم در غرفه مدیران خودرو به نمایش گذاشته می شود و شما می توانید با امکانات بروز این خودرو بیشتر آشنا شوید. این شرکت اعلام کرده است که امسال با رویکرد و سبکی جدید در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و این تغییر از نوع خودروهایی که رونمایی خواهند شد تا شکل ظاهری غرفه نمایان خواهد بود. با توجه به این موضوع باید منتظر بازدید از غرفه این خودروساز مطرح کشور در این نمایشگاه باشیم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها