|
کدخبر: 305623

آریان یدک فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی

در عین حال که بسیاری از افراد بر این باور هستند که لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله جک و ام وی ام و لیفان در ایران با هیچ کمبودی مواجه نیست، اما همین چندی پیش خبرگزاری‌ها از زمین‌گیر شدن بسیاری از خودروهای چینی در تعمیرگاه‌ها به دلیل نبود و کمبود لوازم یدکی آنها پرده برداشتند. برخلاف خودروهای لوکس آلمانی و ژاپنی که هرچند قیمت‌های بسیار بالایی دارند، خودروهای چینی خیلی زود به زود نیاز به تعویض لوازم یدکی داشته و همین موضوع باعث افزایش نیاز جامعه برای خرید لوازم یدکی آنها شده است که در حال حاضر فروشگاه‌هایی مانند آریان یدک را می‌توانیم نعمتی برای گذر از این چالش در بازار لوازم یدکی ایران در نظر بگیریم.

خودرو آریان یدک فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی

در شرایط بسیار نابسامانی که در بازار لوازم یدکی ایران وجود دارد، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر که در درجه اول تمام قطعات یدکی خودروهای خارجی و چینی را در اختیار ما قرار دهد و در درجه دوم تمام قطعات یدکی مورد نظر را با قیمت‌های رقابتی و تضمین اصالت و کیفیت کالا عرضه نماید، یک اتفاق بسیار جذاب برای دارندگان خودروهای چینی خواهد بود و از این بابت ما می‌توانیم روی فروشگاهی مانند آریان یدک حساب باز کنیم. البته مزیت‌های دیگری نیز در فرایند خرید قطعات یدکی خودروهای چینی در فروشگاه آریان یدک وجود دارد که در ادامه به صورت کامل آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی

اگر بازارهای شهرهای مختلف را بگردید فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران مانند مور و ملخ ریخته است و تعداد بسیار زیادی از مغازه‌ها را می‌توانید در گوشه‌های خیابان‌ها پیدا کنید که در حال عرضه این قطعات هستند. نکته بسیار جالب در این باره این است که با وجود تعداد بسیار زیاد فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران باز هم شاهد کمبود بسیار زیاد قطعات برخی از خودروها هستیم و از این گذشته واقعاً پیدا کردن یک فروشگاهی که قطعات یدکی خودروهای چینی را با کیفیت عالی عرضه کند بسیار سخت است.

دقیقاً همین چالش‌های پیدا کردن یک فروشگاه معتبر که تمام لوازم یدکی خودروهای چینی را با کیفیت عالی و تضمین اصالت کالا عرضه نماید، ما را بر آن داشت تا به دنبال معرفی فروشگاه شناخته شده و معتبری مانند آریان یدک باشیم تا اگر به دنبال خرید قطعات یدکی خودروهای چینی هستید از این پس کمترین میزان چالش را داشته باشید.

لوازم-یدکی۱

چراغ برق بازار لوازم یدکی خودروهای چینی

مسلماً اگر خود شما نیز به دنبال خرید لوازم یدکی خودروهای چینی بودید، سعی می‌کردید تا از بازار چراغ برق تهران که مرکز فروش دائمی قطعات یدکی این خودروها است، خرید خود را نهایی کنید. در بازار چراغ برق تهران فروشگاه‌های بسیار زیادی وجود دارند که در حال عرضه این محصولات هستند و آریان یدک هم یکی از آنها است. البته نکته بسیار مهم این است که حتی در میان فروشگاه‌های موجود در بازار چراغ برق تهران هم شما باید به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه باشید تا هم کیفیت قطعات خریداری شده برای شما تضمین شده باشد و هم نگرانی از بابت قیمت بالای آنها نیز نداشته باشید.

فروش مستقیم لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله لوازم یدکی جک در آریان یدک اکنون به سابقه بیش از ۱۵ ساله رسیده است و همین موضوع باعث شده تا تعداد مشتریان بسیار زیادی در حال خرید قطعات یدکی مورد نظر خود از این فروشگاه باشند. اما همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم مزیت‌های بسیار زیادی در فرایند خرید قطعات یدکی خودروهای چینی از فروشگاه آریان یدک در اختیار شما قرار خواهد گرفت که لازم است تا آنها را نیز به شما معرفی کنیم تا اگر به دنبال یک خرید جذاب و بی‌دردسر هستید این نکات را نیز در نظر بگیرید.

1- خرید مستقیم و بی واسطه

اولین نکته برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله در فروشگاه آریان یدک این است که شما تمام مراحل خرید را به صورت مستقیم و بی‌واسطه انجام می‌دهید. آریان یدک با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه واردات مستقیم قطعات خودروهای چینی در حال حاضر به صورت مستقیم با کارخانجات اصلی تولید کننده این محصولات در ارتباط است و آنها را بدون هیچگونه واسطه‌ای وارد می‌نماید. این موضوع باعث شده تا در درجه اول قیمت این محصولات بهینه شود و در درجه دوم نیز خود تیم آریان یدک نسبت به کیفیت قطعات یدکی وارد شده اطمینان کامل و ۱۰۰ درصدی داشته باشند. 

2- خرید با قیمت رقابتی

عرضه مستقیم و بی‌واسطه قطعات یدکی خودروهای چینی و همچنین واردات عمده این محصولات از کارخانجات چین باعث شده تا گروه آریان یدک بتواند تمام محصولات مرتبط با خودروهای چینی را با قیمت‌های کاملاً رقابتی در بازار ایران عرضه کند. همانطور که می‌دانید پایین آمدن خیلی زیاد قیمت لوازم یدکی خودروهای خارجی می‌تواند نشانه‌ای برای کیفیت پایین آنها باشد و در این شرایط تنها فروشگاه‌هایی که وارد کننده مستقیم این محصولات هستند می‌توانند آنها را با قیمت‌های بهینه‌تر نسبت به سایر فروشگاه‌ها عرضه نمایند.

لوازم-یدکی۲

3- ارسال به تمام نقاط کشور

برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی در فروشگاه آریان یدک هیچ محدودیت جغرافیایی در کشور ایران وجود ندارد و شما از هر جایی از کشور ایران می‌توانید لوازم یدکی مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آنها را در اختیار داشته باشید. اتفاقا این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا در بسیاری از شهرها عرضه کننده مستقیم قطعات یدکی خودروهای چینی وجود ندارد و فروشگاه‌های موجود در آنها معمولاً محصولات خود را از سایر وارد کننده‌ها مانند خود آریان یدک تهیه کرده و به عنوان واسطه آنها را به دست مشتریان می‌رسانند.

4- تضمین اصالت کالا

در فرایند خرید قطعات یدکی خودروهای چینی در فروشگاه آریان یدک شما می‌توانید ضمانتنامه‌های مربوط به اصالت کالا را نیز دریافت کنید تا نگران کیفیت آنها نیز نباشید. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم  فروشنده‌هایی که وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه لوازم یدکی خودروهای چینی باشند نسبت به کیفیت این محصولات اطمینان کامل دارند. بنابراین ارائه تضمین اصالت کالا نیز فقط از عهده چنین فروشگاه‌هایی برمی‌آید. از تیم آریان یدک در این باره سوال کردیم آنها ادعا کردند که در صورت پایین بودن کیفیت قطعات یدکی عرضه شده و یا عدم وجود تطابق میان کیفیت آنها با کیفیت اعلامی از سوی تیم فروش، کاربران می‌توانند قطعه‌ای خریداری شده را مرجوع کرده و تمام مبالغ پرداختی خود را دریافت کنند.

5- مشاوره تخصصی خرید لوازم یدکی خودروهای چینی

وجود یک تیم حرفه‌ای و با سابقه بالای فروش لوازم یدکی خودروهای چینی در آریان یدک همچنین باعث شده تا امکان دریافت خدمات مشاوره تخصصی خرید این محصولات نیز برای کاربران وجود داشته باشد. در طول ساعات اداری شما می‌توانید با تماس با تیم فروش آریان یدک مشاوره تخصصی لازم برای خرید قطعات یدکی دریافت نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها