|
کدخبر: 294154

لوازم یدکی جیلی را از اعتماد یدک بخرید!

اگر به دنبال قطعات یدکی جیلی با کیفیت و اصلی برای خودروی جیلی هستید، به جای مناسبی آمده اید. فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک پاسخگویی تمام نیازهای شما به لوازم یدکی جیلی است.

سایت اعتماد یدک طیف گسترده ای از قطعات جیلی را شامل می شود، انواع لوازم یدکی موتور، سیستم تعلیق، جلوبندی، سیستم ترمز، سیستم تهویه، سیستم برقی و الکترونیکی، سیستم سوخت‌رسانی و … است. با خرید از اعتماد یدک مطمئن باشید که بهترین قطعات جیلی موجود در بازار را دریافت می کنید.

لوازم-یدکی

معرفی شرکت خودروسازی جیلی

شرکت خودروسازی جیلی (Geely) یک شرکت چینی است که در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و در ابتدا فعالیت خود را با تولید لوازم یخچال فریزر در چین آغاز کرد. شرکت جیلی در سال ۱۹۹۷ وارد عرصه تولید خودرو شد و در حال حاضر هفتمین خودروساز بزرگ چین محسوب میشود.

چرا باید لوازم یدکی خودروی جیلی را از اعتماد یدک بخریم ؟

در اعتماد یدک ما متعهد هستیم که بهترین تجربه خرید ممکن را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

  • گستره وسیعی از قطعات یدکی جیلی: اعتماد یدک طیف وسیعی از قطعات جیلی را در اختیار شما قرار میدهد تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانید قطعات با کیفیت و مورد نیاز خودروی خود را تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک همچنین اطلاعات دقیقی در مورد هر قطعه، از جمله مشخصات و عکس قطعه، اطلاعات محصول و کد فنی را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و قطعه‌ای مطمئن بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته در هفت روز هفته خریداری کنید.
  • تضمین کیفیت: لوازم یدکی اعتماد یدک تمامی قطعات جیلی خود را مستقیماً از بهترین سازندگان قطعات یدکی جیلی در چین تهیه می کند و تضمین می کنیم که قطعات ارائه شده  در اعتماد یدک، یا OEM هستند یا کیفیتی برابر به قطعات OEM ارائه می‌دهند.
  • قیمت‌های رقابتی: در اعتماد یدک شکا کی توانید قطعه ی مورد نظر خودتون رو با بهترین کیفیت و بهترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید و اطمینان داشته باشید که در برابر پولی که پرداخت میکنید بهترین جنس را دریافت میکنید
  • حمل و نقل سریع : در اعتماد یدک زمان شما ارزشمندترین عامل برای ماست. ما طیف وسیعی از گزینه های حمل و نقل سریع و قابل اعتمادی را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه می دهیم، تا قطعات یدکی را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. امکان ارسال قطعات یدکی بصورت اسنپ در تهران و بصورت چاپار، تیپاکس، بابری برای شهرستان‌ها فراهم است.
  • خدمات استثنایی به مشتریان: تیم اعتماد یدک به ارائه خدمات و پشتیبانی استثنایی به مشتریان اختصاص دارد تا اطمینان حاصل شود که شما یک تجربه خرید بدون دردسررا از سایت اعتماد یدک تجربه کنید. تیم پشتیبانی اعتماد یدک همواره آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.
  •  

لوازم-یدکی۲

خرید لوازم یدکی جیلی از اعتماد یدک

در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی اعتماد یدک ، قطعات و لوازم یدکی جیلی با کیفیت و اورجینال را که عمدتا به صورت شرکتی و وارداتی از کشور چین هستند را در دسته‌بندی‌های مختلف برای خودروهای جیلی s5، جیلی s3، جیلی j4، جیلی j5 و جیلی j3 ارائه می‌دهیم.

از نظر کیفیت نیز قطعاتی که در اعتماد یدک عرضه می‌شوند دقیقا دارای کیفیت قطعات فابریک می‌باشند. قطعات غیر شرکتی جیلی از نظر سطح کیفیت تنوع بسیار زیادی دارند. این قطعات غیر شرکتی که توسط وارد کننده‌های شخصی از کشور چین وارد می‌شوند، با توجه به اینکه با چه مشخصه‌های کیفی و با چه سطحی از دقت در تولید سفارش داده شده باشند می‌توانند کیفیت بسیار بالا و یا کیفیت بسیار پایینی داشته باشند. بنابراین برای خرید و استفاده از چنین قطعاتی باید به اندازه کافی شناخت در مورد آن برند وجود داشته باشد. اعتماد یدک تلاش دارد تا با ارتباط مستمر با مصرف کنندگان قطعات تست شده و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند.

دسته بندی لوازم یدکی جیلی در اعتماد

شما با اطمینان کامل از کیفیت لوازم یدکی ارائه شده در اعتماد یدک، میتوانید به بررسی و مشاهده قطعات یدکی مختلف عرضه شده در فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک بپردازید و قطعه خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی امکان خرید حضوری لوازم یدکی جیلی GC6 الیت و لوازم یدکی جیلی GC6 اکسلنت در فروشگاه اعتماد یدک نیز وجود دارد.

منظور از قطعات اصلی، شرکتی و یا اورجینال در لوازم یدکی خودروی جیلی چیست؟

اصطلاحاتی در بازار لوازم یدکی خودرو در مورد نوع قطعه خودرو استفاده می شود که برای برخی از مشتریان تفاوت‌های آنها مبهم است. انواع لوازم یدکی موجود در بازار بصورت زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • لوازم یدکی OEM: کالای Original Equipment Manufacturer (OEM) کالا یا قطعه ای است که توسط تولیدکننده قطعات یدکی که لزوما خود شرکت خودروساز نیست، برای خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی تولید می‌شود.
  • لوازم یدکی اصلی یا شرکتی: کالای OEM اگر توسط شرکت خودرو ساز با برند خودرو بسته بندی شود، این کالا، قطعه‌ی اصلی یا شرکتی نامیده می‌شود.
  • لوازم یدکی اورجینال: کالای OEM اگر با بسته‌بندی بدون برند خودرو یا بسته‌بندی دیگری وارد بازار شود، این کالا اورجینال یا اصلی است. لازم بذکر است که بخش اعظمی از لوازم یدکی اصلی بصورت عمده و روی جعبه‌های کارتنی بدون هیچگونه برند و نوشته‌ای وارد کشور می‌شوند.
  • لوازم یدکی افترمارکت یا وارداتی: قطعاتی است که توسط شرکت های تولید کننده دیگری ساخته می شود و در نتیجه دارای کیفیت های متفاوت و بسته بندی های متفاوتی از کالاهای OEM است. لوازم یدکی افترمارکت می‌توانند دارای برند یا بدون برند باشند. پس انواع مختلفی از لوازم یدکی افترمارکت برای خودروهای داخلی و خارجی و چینی در بازار وجود دارد و هر فروشنده تامین کننده متفاوتی دارد.

لوازم-یدکی۳

سخن آخر

در اعتماد یدک با ارائه خدمات و پشتیبانی در ساعات کاری به مشتریان، این امکان را فراهم میکنیم که شما با اطمینان و خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید. اگر در مورد قطعات ما سوال یا ابهامی دارید، تیم کارشناسان متخصص اعتماد یدک همیشه برای کمک به شما آماده هستند. ما همچنین یک خط مشی بازگشت بدون دردسر ارائه می دهیم، بنابراین می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید و بدانید که رضایت شما اولویت اصلی ما است.

در پایان، اگر به دنبال قطعات باکیفیت و قابل اعتماد و با قیمت مناسب برای ماشین جیلی خود هستید، به سایت اعتماد یدک به ادرس www.etemadyadak.com مراجعه کنید. همین امروز از وب سایت ما دیدن کنید سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان شما سفارش خود را تحویل بگیرید. برای خرید حضوری از اعتماد یدک می‌توانید به آدرس ما واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک ۴۰، طبقه همکف - کد پستی ۱۱۴۶۹۳۷۱۶۱ مراجعه بفرمایید. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی با شماره تماس 02191007023 تماس بگیرید.

 

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها