|
کدخبر: 289070 شروین اشیدری

گسترش‌نیوز گزارش می‌دهد؛

دست پر شرکت گواه در ۱۴۰۱

امروز شرکت گواه نشست خبری با حضور خبرنگاران برگزار کرد.

خودرو دست پر شرکت گواه در ۱۴۰۱

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت گواه اظهار کرد: سال گذشته وقتی کار را شروع کردیم ۷۵۰۰ خودروی گارانتی داشتیم به لحاظ تعدادی هیچ توجیهی نداشت. امسال ۲۱ هزار خودروی تحت پوشش گارانتی داریم.

وی ادامه داد: ما برای رفع مشکلات کارهای بسیار زیادی انجام دادیم. شرکتی که قدمت ۶۰ ساله دارد چرا باید عقب ماندگی تاریخی داشته باشد. ساختار قطعات و اجرت‌ها را اصلاح کردیم. زمانبندی و استانداردها را برطرف کردیم.

سنندجی اظهار کرد: رشد خرید قطعات به شدت افزایش پیدا کرده است. میزان جذب گارانتی هم بالا رفت. در کنار این موارد کیفیت کار نیز در طول یک سال اخیر افزایش یافت. این موارد اتفاقات بسیار بزرگی است.

مدیرعامل شرکت گواه در ادامه گفت: ما پیش از این هیچ پروفایلی از مشتریان نداشتیم. اما اکنون بیش از ۲۰۰ هزار مشتری را در کل کشور شناسایی کرده‌ایم. بر اساس این پروفایل مشتری برنامه‌ریزی کردیم برای هر مشتری یک گواه کارت بگیریم.

وی افزود: ما قول دادیم نمایندگی‌ها را به ۸۰ عدد برسیم. تا امروز هم تعداد نمایندگی‌ها را به ۷۵ مورد رسانده‌ایم. در نقاط مختلف کشور هم‌اکنون نمایندگی‌های گواه حاضر هستند. این مورد هم اتفاق بزرگی بود که به آن رسیدیم. مدیرعامل شرکت گواه ادامه داد: آموزش هم یکی از موارد بسیار مهم بود. سیستمی به اسم همراه آموزش طراحی کردیم. در سال ۱۴۰۲ این سیستم به مراکز استان‌ها اعزام خواهد شد. در نتیجه آموزش‌های لازم به راحتی انجام خواهد شد. در کنار این مورد بیش از ۱۲۰ تامین کننده را شناسایی کردیم.

وی افزود: امداد جاده‌ای هم خوشبختانه به جایی رسیده که با بیش از ۱۲۰ امدادگر در حال خدمات رسانی هستیم. با این سیستم رضایت مشتریان را به خوبی جذب کردیم. سنندجی در پایان گفت: شرکت گواه از شرکتی که همه تصور می‌کردند امکان رشد ندارد خوشبختانه خارج شده است. تغییرات بسیار زیادی در این حوزه به وجود آمد. امروز خوشحال هستیم که توانستیم بعد از یک سال گزارش خوبی را داشته باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها