|
کدخبر: 243266

واکنش معنادار بازار خودرو به مذاکرات وین

بازار خودرو امروز احتمالا تحت تاثیر اخبار حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین و طولانی شدن مذاکرات وین قرار گرفت و دست فرمان عوض کرد. امروز بیشتر خودروهای پرفروش افزایش قیمت را تجربه کردند و در این میان پژو ۲۰۶ تیپ دو ۴ میلیون تومان افزایش قیمت مجدد را به ثبت رساند و به این ترتیب از آخر هفته گذشته تاکنون ۶ میلیون تومان گران شده است.

گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز با افزایش ۴ میلیون تومانی قیمت به ۲۷۱ میلیون تومان رسید.  این در حالی است که این خودرو روز پنجشنبه هفته گذشته هم ۲ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود. پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما امروز ۴ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به نرخ ۳۲۳ میلیون تومان رسید.

 پژو پارس معمولی اما روی نرخ ۲۸۰ میلیون تومان به ثبات رسیده و در روزهای گذشته از این قیمت کوتاه نیامده است.

امروز قیمت سمند ال.ایکس هم یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به بهای ۲۷۱ میلیون تومان رسید.

خودروی دنا معمولی هم با ۵ میلیون تومان افزایش با قیمت ۳۷۱ میلیون معامله می شود.

پراید ۱۱۱ امروز دوباره افزایش قیمت را تجربه کرد و با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان خرید و فروش می شود و پراید ۱۳۱ امروز بدون تغییر قیمت همچنان با بهای ۱۷۲ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۵۱ هم امروز تغییرات قیمت نداشت و با نرخ ۱۶۵ میلیون تومان فروخته می شود.

تیبا معمولی اما با یک میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می شود و تیبا دو نیز به همین ترتیب و با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان در حال معامله است.

ساینا دنده‌ای امروز با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۱۹۸ میلیون تومان فروخته می شود و کوئیک دنده‌ای با یک میلیون تومان افزایش قیمت با بهای ۱۹۴ میلیون تومان عرضه شده است.

بهای کوئیک آر هم امروز بدون تغییر قیمت همچنان ۲۰۰ میلیون تومان است.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها