|
کدخبر: 241379

ریزش قیمت خودروی محبوب جوانان در بازار!

بازار خودرو در انتظار توافق وین به سر می‌برد و در حالی که از دو روز پیش نوسانات قیمت بیشتر مدل‌های پرفروش آن متوقف شده بود، امروز ریزش قیمت برخی انواع خودروهای پرفروش را تجربه کرد. به طوری که بهای پژو ۲۰۶ تیپ پنج امروز با ریزش ۱۱ میلیون تومانی قیمت مواجه شده است.

 گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که در بازار امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به ۲۶۵ میلیون تومان رسید و پژو پارس معمولی که ۳ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده بود، امروز با ۲ میلیون تومان کاهش دیگر با نرخ ۲۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود

پژو ۲۰۶ تیپ پنج با ۱۱ میلیون تومان عقبگرد قیمت، امروز با نرخ ۳۱۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

امروز قیمت سمند ال.ایکس بدون تغییر با بهای ۲۷۲ میلیون تومان فروخته می‌شود.

خودروی دنا معمولی هم که هفته گذشته بی‌وقفه صعودی بود امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ ۳۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۱۱ هم که یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت امروز ۴ میلیون تومان دیگر عقب نشست و با نرخ ۱۸۴ میلیون تومان معامله می‌شود و پراید ۱۳۱ هم که دیروز ۲ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده بود امروز یک میلیون تومان دیگر کاهش داشت و هم اکنون با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود اما پراید ۱۵۱ که دیروز با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان معامله می‌شد امروز ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت ۱۶۶ میلیون تومان رسید.

تیبا معمولی امروز ۲ میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرد و هم اکنون با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان معامله می‌شود و تیبا دو پلاس هم با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است.

ساینا دنده‌ای امروز یک میلیون تومان دیگر افزایش قیمت را تجربه کرد و به بهای ۱۹۵ میلیون تومان رسید و کوئیک دنده‌ای با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ ۱۹۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. بهای کوئیک.آر هم ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و هم اکنون در بازار با نرخ ۱۹۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر