|
کدخبر: 242890

دنده معکوس پژو و پراید در بازار خودرو!

با وجود آنکه علی باقری‌کنی، مذاکره کننده ارشد ایران گزارش داده که ایران و طرف‌های غربی بیشتر از همیشه به توافق نزدیک شده‌اند قیمت پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران یعنی پژو ۲۰۶ و پراید افزایشی بوده است!

گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز نسبت به دیروز ۲ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۲۶۷ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۶ تیپ پنج هم مشابه خودروی هم خانواده خود امروز ۲ میلیون تومان صعود کرد و با قیمت ۳۲۷ میلیون تومان معامله می شود.

 پژو پارس معمولی اما همچنان مشابه چند روز گذشته ثبات قیمت را تجربه کرده و امروز هم همچنان با نرخ ۲۸۰ میلیون تومان معامله می شود.

امروز قیمت سمند ال.ایکس کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و با بهای ۲۷۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

خودروی دنا معمولی هم یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و با بهای ۳۶۶ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ امروز دوباره افزایش قیمت را تجربه کرد و هم اکنون با یک میلیون تومان افزایش قیمت با نرخ ۱۸۷ میلیون تومان خرید و فروش می شود و پراید ۱۳۱  هم مشابه دیگر خودروی خانواده خود یک میلیون تومان صعود قیمت داشت و در حال حاضظ با بهای ۱۷۲ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۵۱ اما امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۱۶۵ میلیون تومان فروخته می شود.

تیبا معمولی امروز با قیمت ۱۸۱ میلیون تومان عرضه می شود و تیبا دو با کاهش یک میلیون تومانی قیمت با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان در حال معامله است.

ساینا دنده‌ای همچنان با نرخ ۱۹۶ میلیون تومان معامله می شود و کوئیک دنده‌ای با یک میلیون تومان کاهش قیمت ۱۹۳ میلیون تومان عرضه می شود.

بهای کوئیک آر هم امروز بدون تغییر قیمت همچنان ۲۰۰ میلیون تومان است.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها