|
کدخبر: 225013

قیمت برلیانس سر به فلک کشید

عجیب ترین افزایش قیمت، مربوط به خانواده برلیانس است. امروز در بازار، برلیانس H۳۲۰ اتوماتیک ۵۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

خودرو قیمت برلیانس سر به فلک کشید

 نسخه صندوق دار آن یعنی برلیانس H۳۳۰ نیز ۵۶۰ میلیون تومان اعلام شد. برخی از حواله دارها هنوز منتظر دریافت خودرو هستند. اما تاکنون خودرویی دریافت نکردند. اگر چه در بازار نسخه های صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۰ این خودرو یافت می شود!

تخت گاز کرمانی ها در افزایش قیمت

در محصولات کرمان موتور، قیمت جک جی۴ مدل ۱۴۰۰ با رینگ جدید و مانیتور، حدود ۴۴۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان اعلام شد. جک اس۳ نیز ۵۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. جک اس۵ با موتور دو لیتری ۸۲۰ میلیون تومان و نسخه نیوفیس، ۹۴۰ میلیون تومان قیمت خورد. وانت KMC T۸ نیز ۹۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. نکته جالب این است که برخی از محصولات کرمان موتور، تاکنون به مشتریان تحویل داده نشده و از موعد تحویل آن ها گذشته است. اما به وفور و به صورت کارتکس در بازار یافت می شود!

بهمنی های خوش قیمت در کارخانه، گران قیمت در بازار

بهمن موتور مدت ها است که با عرضه دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی، حضور خود در بازار کراس اوورها را تقویت کرده است‌. طبق آخرین پیش فروش بهمن موتور، قیمت کارخانه دیگنیتی پرایم ۷۹۵ میلیون تومان است. قیمت نسخه پنج نفره فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان و نسخه هفت نفره، ۷۴۷ میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت بازار این دو خودرو فراتر از یک میلیارد تومان است. فیدلیتی بسته به نوع رنگ و ظرفیت، حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. دیگنیتی نیز حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان از فیدلیتی گران تر است.

قیمت کارخانه محصولات بهمن نسبت به خیلی از خودروها، نسبت به امکانات ارائه شده، به صرفه تر است. این شرکت از طریق پیش فروش اینترنتی، اقدام به فروش فوری محصولات می کند. ظرفیت فروش چندان زیاد نیست و افراد کمی موفق به ثبت نام می شوند. البته همانند محصولات کرمان موتور، محصولات بهمن مثل دیگنیتی و فیدلیتی نیز به صورت سند سفید در پارکینگ نمایندگی ها وجود دارد.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها