|
کدخبر: 222994

اختصاصی گسترش نیوز؛

فروش فوری خودرو به خاطره ها پیوست!

اواخر ماه آبان پس از اعمال افزایش قیمت خودرو در ایران خودرو و سایپا مدیران عامل این دو خودروسازی اعلام کردند که هر هفته فروش فوری صورت می‌گیرد. اما پس از لغو افزایش قیمت ها توسط رئیس جمهور شرایط تغییر کرد.

خودرو فروش فوری خودرو به خاطره ها پیوست!

خودروسازان فروش فوری را فراموش کردند؛ این موردی است که می‌توان درباره دو خودروسازی ایران پس از لغو افزایش قیمت ها گفت. آخرین فروش فوری ایران خودرو مربوط به ماه آبان است که از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ این ماه صورت گرفت. درباره سایپا نیز آخرین فروش فوری مربوط به ۳ آبان است که تا دو روز پس از آن نیز ادامه داشت.

با توجه به این که قرار است به زودی تصمیماتی در ستاد تنظیم بازار در خصوص قیمت خودروهای داخلی صورت گیرد به نظر می‌رسد که خودروسازان منتظر اعلام قیمت های جدید هستند. آن ها در حال حاضر دیگر فروش فوری انجام نمی دهند و فقط اقدام به پیش فروش می‌کنند. چرا که فروش های فوری برای خودروسازان به گفته آن ها فقط ضرر است و سود آن در جیب دلالان می‌رود.

در حال حاضر ۲۳ روز از آخرین فروش فوری ایران خودرو و ۳۹ روز از آخرین فروش فوری سایپا گذشته است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این فروش های فوری بعد از اعلام قیمت های جدی دوباره شروع می‌شود یا خیر؟

 

ارسال نظر