|
کدخبر: 216015

نرخ محصولات ایران خودرو بعد از افزایش قیمت ها

قیمت محصولات ایران خودرو بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

ایران خودرو نیز قیمت های جدید خود را برای محصولات تولیدی اعلام کرد. به فاصله یک روز از اعلام قیمت های سایپا حالا ایران خودرو نسبت به بروزرسانی قیمت محصولات تولیدی خود اقدام کرده است.

ایران خودرو در لیست جدید قیمتی خود برای ۲۱ محصول خود قیمت اعلام کرده است.

در میان محصولات ایران خودرو که در جدیدترین لیست قیمتی آمده است، هایما S7 ، هایما S5 و تارا با گیربکس دستی با همان قیمت های مهرماه خود در لیست جدید حاضر هستند.

نکته قابل توجه دیگر در ارتباط با لیست جدید قیمتی ایران خودرو این است که قیمت دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به نسبت قیمت مهرماه حول و حوش یک درصد افزایش را به خود دیده است و از قیمت ۳۹۰ میلیون تومانی مهرماه با رشد قیمت ۵ میلیون تومانی در آبان ماه به قیمت ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

با توجه به اینکه از میان سه عضو خانواده ایران خودرو تنها برای پژو ۲۰۶ تیپ دو قیمت جدید اعلام شده است به نظر می رسد ایران خودرو دیگر علاقه ای به تولید محصولات خانواده ۲۰۶ ندارد و به زودی شاهد خروج کامل محصولات این خانواده از سبد محصولاتی ایران خودرویی ها خواهیم بود.

حذف پژو ۴۰۵ مدل SLX با موتور بنزینی نیز با توجه به اینکه قیمتی برای این خودرو در لیست جدید ایران خودرو دیده نمی شود، محتمل به نظر می رسد.

در جدول فوق قیمت آبان ماه و درصد رشد قیمت هر کدام از محصولات به نسبت قیمت های مهرماهی محصولات ایران خودرو آمده است.

 

 

قیمت-خودرو

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها