|
کدخبر: 202206

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار+ جدول

بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ درحالی که دلار نوسان رو به پایین داشت بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز ایران خودرویی ها پس از افت اندک قیمت روز گذشته، بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند تا همچنان شاهد بلاتکلیفی در بازار خودرو باشیم.

مقاومت بازار داخلی ها در برابر افت قیمت در حال ثبت شده که چهارشنبه طرح ساماندهی صنعت خودرو از مجلس رای اعتماد گرفت با این حال هنوز سدهای مقاومتی بسیاری در بازار داخلی ها و خارجی ها وجود دارد و فعالان بازار سعی دارند تا جایی که امکان دارد در خصوص افت قیمت مقاومت کنند.

 استپ قیمتی محصولات ایران خودرو امروز در بازار در حالی نمایان شده که سایپایی‌ها دست‌کم در ساعات اخیر در مسیر افت قیمت قرار گرفته‌اند.

 وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX »، «سمند LX با موتورEF۷ » و « سمند سورن پلاس » اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF۷ » در بازار ۲۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد « سمند سورن پلاس » نیز در بازار ۳۰۹ میلیونی شد از سوی دیگر «سمندLX » نیز بدون تغییر ۲۴۲ میلیون در بازار قیمت خورد.

در میان سایر پرتیراژهای ایران خودرو امروز « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر با قیمت ۲۹۲ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار ۲۸۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت-ایران- خودرو

 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر