|
کدخبر: 190005

این وانت حرف های زیادی برای گفتن دارد!

اسکودریا کامرون گلیکنهاوس SCG پیش از نمایش برنامه‌های زیادی برای تولید محصولات گوناگون داشته و به تازگی پیش‌نمایش پیکاپی هیدروژنی را انجام داده است.

خودرو این وانت حرف های زیادی برای گفتن دارد!

این شرکت اولین بار در ماه فوریه ایده‌ی تولید نسخه هیدروژنی از باجا بوت را پرورش داده بود. آن کانسپت هم‌اکنون به چیزی تبدیل شده که طبق گفته SCG یک کانسپت پیکاپ هیدروژنی بدون آلایندگی است. اگرچه نام این خودرو خیلی جالب به نظر نمی‌رسد اما قطعاً خود خودرو حرف‌های جالب زیادی برای گفتن دارد.

در تصاویر منتشر شده از این کانسپت می‌توانیم نمای جلوی مشابه با باجا بوت را ببینیم که با یک وینچ، فلاپ گیرا، سپر فولادی و چراغ‌های چهارتایی تکمیل شده است. در این بخش همچنین نوار نورانی LED بزرگی دیده می‌شود که روی سقف نصب شده است. به این موارد باید رینگ‌های مشکی با لاستیک‌های گیرا را اضافه کنیم. در بخش جانبی شاهد قوس‌های چرخ گیرا و شیشه‌های عقب پوشیده هستیم که دلیل این کار نصب تانک‌های هیدروژن در پشت سر راننده می‌باشد. SCG می‌گوید هدف این پیکاپ رسیدن به شعاع حرکتی فراتر از ۹۶۰ کیلومتر است.

یکی از بزرگ‌ترین سؤالات درباره این پیکاپ به قوای محرکه آن مربوط می‌شود. اگرچه بخش اعظم کارهای این پیکاپ توسط SCG انجام شده اما توسعه قوای محرکه هیدروژنی کار شرکت دیگری بوده است. احتمالاً این پیکاپ دنباله‌روی باجا بوت خواهد بود.

گلیکنهاوس امیدوار است پروتوتایپ این پیکاپ مفهومی را در سال جاری میلادی بسازد.

 

منبع: پدال

ارسال نظر