|
کدخبر: 189457

این لندروور با بقیه فرق دارد / قیمت ۲ میلیارد تومان!

لندروور به تازگی از شاسی‌بلند سفارشی دیفندر تروفی ادیشن رونمایی کرده است. این خودرو تنها به تعداد ۲۲۰ دستگاه و برای بازار آمریکا تولید خواهد شد و قیمت ۹۰ هزار دلاری خواهد داشت.

خودرو این لندروور با بقیه فرق دارد / قیمت ۲ میلیارد تومان!

این قدبلند سفارشی بر پایه دیفندر ۱۱۰ P۴۰۰ X-Dynamic SE شکل گرفته و در بخش ظاهری دارای پوششی شامل رنگ‌های مشکی و زرد است که این ترکیب رنگ از دیفندر ۸ سیلندر تروفی الهام گرفته است. به این موارد باید لوگوی سنتی لندروور روی درب‌ها را نیز اضافه کرد.

دیفندر تروفی ادیشن برای عملکرد بهتر در خارج جاده از فلاپ جلو، روف راک، نردبان بازشدنی، گلگیرهای متفاوت و کمپرسور باد یکپارچه سود می‌برد. همچنین خریداران می‌توانند یک وینچ قوی را نیز سفارش دهند. داخل کابین نیز کف‌پوش‌های لاستیکی وجود دارد.

این خودرو به‌صورت استاندارد با پکیج ظاهری مشکی عرضه می‌شود که تریم تیره‌رنگ را برای برخی عناصر به ارمغان آورده است. دیفندر تروفی ادیشن همچنین دارای سیستم تعلیق بادی، پکیج آب‌وهوای سرد، پکیج آفرود استاندارد و پیشرفته، سیستم دوربین دید عقب و دو قلاب بکسل است.

خریداران همچنین در رویداد یک‌روزه رقابت‌های آفرودر تروفی در کارولینای شمالی شرکت خواهند کرد. تیم اول این مسابقه در مسابقات مشابهی در اوایل سال ۲۰۲۲ که در بریتانیا برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

لندروور به سرعت در حال افزایش تعداد اعضای خانواده دیفندر است. این شرکت تائید کرده مدل سه ردیفه ۱۳۰ را از سال آینده روانه بازار خواهد کرد.

همچنین شایعاتی درباره دو نسخه پرقدرت از دیفندر به گوش می‌رسد که یکی مدل SVR با خروجی فراتر از ۶۰۰ اسب بخار بوده و ظاهراً بوولر نیز در حال آماده‌سازی یک نسخه بسیار خشن از این خودرو برای آفرود است.

منبع: پدال

ارسال نظر