|
کدخبر: 188665

قیمت ها در بازار خودرو شکسته شد

کارشناس بازار خودرو گفت: قیمت‌ها در بازار شکسته شده است، زیرا معامله‌ای صورت نمی‌گیرد همچنین فروشنده و خریداری نیز وجود ندارد و به شکل عمقی بازار خودرو در رکود است.

خودرو قیمت ها در بازار خودرو شکسته شد

فربد زاوه درباره وضعیت بازار خودرو و روند قیمت‌ها گفت: امسال بعد از عید نوروز میزان عرضه خودروهای صفر کیلومتر در بازار کاهش داشته است و این کاهش عرضه باعث بالا رفتن قیمت‌ها شد.

این کارشناس بازار خودرو در ادامه گفت: آمار تولید خودرو اردیبهشت‌ماه وزارت صمت نیز همین مسئله را اعلام می‌کند، ولی در آمار خردادماه به شکل عجیبی اعداد عرضه و تقاضا تغییر کرده به نظر آمار روزانه و ماهیانه را شرکت‌ها اعلام نمی‌کنند که چه تعداد تحویل داده‌اند.

وی افزود: میزان عرضه در ایران‌خودرو افزایشی نداشته و حتی کاهش نیز داشته است و علت این کاهش تولید این است که در اردیبهشت عرضه به بهانه افزایش قیمتی که شورای رقابت مطرح کرد ولی اعمال نکرد مقداری کاهش یافت و هم‌اکنون نیز بهانه کسری قطعات خودرو را در کاهش عرضه دارند.

زاوه بیان کرد: قیمت‌ها در بازار شکسته شده، زیرا معامله‌ای صورت نمی‌گیرد. بازار سردرگم سیاست‌های آینده است بنابراین تمایل خریدوفروش از طرف فروشنده‌ها زیاد نیست همچنین فروشنده و خریداری نیز وجود ندارد، و به شکل عمقی بازار خودرو در رکود است. قیمت‌ها نیز نوسان دارد، اما تغییرات شگرفی در قیمت‌ها رخ نداده و نوسانات قیمت شدید نبوده و مثبت است.

منبع: میزان
  • ناشناس ارسالی در

    این اشغالها قیمتشون باید یک دهم قیمت فعل ی بشه

  • Shahrokh ارسالی در

    کدوم خودروساز به اسم قطعه سازی واردات قطعه میکنند کدوم نیروی کار : منظورتون بچه های خودشون هستند
    چقدر احمقانه دولت دلار به بازار تزریق می‌کنه و خودرو انداز. با سامسونت دلارها را از بازار جمع می‌کنه و ومیبره چین قطعه میخره و برادران اسکله ای ترخیص میکنند. بعد یه نقاشی خارجیا واسشون میکشن و میبرن خدمت رهبری و میگن شما که میگی بچه دار شید واسه این بچه ملی یه اسم انتخاب کنید و ایشون انتخاب میکنن و دیدار کنندگان گریه میکنند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها