|
کدخبر: 188582

قیمت روز خودروهای کره ‌ای‌ در بازار + جدول

این روزها اکثر خودروهای صفر برندهای کره ای بالای یک میلیارد تومان قیمت خورده اند؛ با این وجود با چند صد میلیون تومان می توان صاحب خودروهای کارکرده این برندها شد.

رصد بازار خودروهای کره ای موجود حاکی از آن است که این روزها برای خرید خودروای صفر از برندهای کیا و هیوندای باید حداقل یک میلیارد تومان هزینه کرد؛ در حال حاضر خودرو توسان دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۷ هیوندای یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو سوناتا هیبرید تیپ یک این برند نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

با این وجود هزینه خرید خودروهای مونتاژ این برندها پایین تر است؛ در حال حاضر خرید خودرو آی ۲۰ مونتاژ ۷۸۰ میلیون تومان پول می خواهد و خودرو هیوندای النترا مونتاژ نیز این روزها به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود و خودرو هیوندای اکسنت مونتاژ نیز ۷۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در بین خودروهای برند کیا نیز وضعیت به همین منوال است و اکثر خودروهای این برند نیز این روزها بالای یک میلیارد تومان قیمت خورده اند؛ خودرو کیا سراتو اتوماتیک امروز یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو کیا اپتیما نیز این روزها به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. گفتنی است که خودرو کیا سراتو مونتاژ امرو به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت روز خودروهای کره ای در جدول زیر آمده است:

در این میان اما اکثر خودروهای کارکرده برندهای نام برده شده زیر یک میلیارد تومان قیمت دارند؛ در بین خودروهای هیوندای مدل ولستر ۲۰۱۴ آن در حال حاضر ۶۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است و هیوندای آ۳۰ مدل ۲۰۱۰ نیز در حال حاضر ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است و هیوندای توسان ۲۰۱۵ کارکرده نیز در حال حاضر ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و هیوندای سانتافه ۲۰۱۰ نیز در حال حاضر ۷۳۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای کارکرده برند کیا نیز خودرو کیا سراتو ۲۰۱۷ در حال حاضر ۸۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو کیا اپتیما ۲۰۱۳ نیز در حال حاضر ۸۷۹ میلیون تومان قیمت خورده است و کیا ریو سدان ۲۰۱۶ نیز در حال حاضر ۵۷۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

کره+جدول

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر