|
کدخبر: 187918

وانت جدید تویوتا لو رفت + تصاویر

تویوتا توندرا برای مدل ۲۰۲۲ خود وارد نسل جدید خواهد شد.

خودرو وانت جدید تویوتا لو رفت + تصاویر

این پیکاپ هنوز به‌صورت کامل معرفی نشده اما با وجود تصاویر جاسوسی و لو رفته زیاد و انتشار تیزرهای فراوان، حس می‌کنیم این خودرو کاملاً برای ما آشناست. امروز تکه دیگری از پازل توندرا جدید کامل شده و آن‌هم تصاویر و جزئیات کابین این خودرو می‌باشد.

اخیراً تصاویر جاسوسی کابین نسل جدید توندرا معرفی شده که در آن برخی بخش‌ها از نظرها پنهان شده‌اند. البته بخش‌های زیادی نیز قابل‌مشاهده هستند که تفاوت‌های زیادی را نسبت به نسل فعلی نشان می‌دهند. در این تصاویر می‌توانیم نمایشگر مرکزی سیستم اطلاعات سرگرمی را ببینیم که بالای داشبورد جا خوش کرده است. از نظر ما این خودرو که در تصاویر دیده می‌شود جزو تریم های ساده و رده میانی توندرا جدید است چراکه در تیزرهای قبلی نمایشگر بزرگ‌تری را دیده بودیم.

تاندار۲

همچنین بجای پشت آمپرهای دیجیتالی از نمونه‌های ساده و استاندارد استفاده شده هرچند به خاطر زاویه ثبت تصاویر نمی‌توان چنین چیزی را به‌صورت قطعی اعلام نمود. ما همچنین دکمه‌های زیادی در بخش زیرین نمایشگر می‌بینیم و بنابراین افرادی که به دنبال طراحی مینی مالیستی بودند شاید از این نظر ناامید شوند. ورودی‌های هوای بزرگ روی داشبورد نیز ما را به یاد طراحی خودروسازان دیترویتی می‌اندازد. شاید تویوتا خواسته با ترکیب کردن ویژگی‌های طراحی گوناگون نظر مشتریان بیشتری را جلب کند.

موضوع عجیب اینکه این تصاویر از کابین توندرا جدید به همراه تصاویری از دو پیکاپ کاملاً استتار شده منتشر می‌شوند. دلیل عجیب بودن این کار آن است که تویوتا قبلاً تصاویر این خودرو را منتشر کرده هرچند آن تصاویر تنها از بخش جلو و مدل TRD ثبت شده بودند. دیگر تریم های توندرا احتمالاً دارای ویژگی‌های خاص خود خواهند بود و همچنین ما بخش پشتی این خودرو را ندیده‌ایم.

تاندار۱

سوال این است توندرا جدید چه زمانی معرفی خواهد شد؟ تویوتا فعلاً زمان دقیق این کار را اعلام نکرده اما می‌دانیم این کار اواخر سال جاری میلادی انجام خواهد شد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها