|
کدخبر: 187693

شاهکار جدید ولوو را ببینید / قیمت ۱.۵ میلیارد تومان

اولین محصول تمام الکتریکی ولوو یعنی C40 ریشارژ قیمت پایه ۵۸,۷۵۰ دلاری (حدود ۱.۵ میلیارد تومان) خواهد داشت. به این ترتیب بهای خودروی موردبحث حدود هزار دلار کمتر از پولستار ۲ و حدود ۲ هزار دلار بیشتر از تسلا مدل ۳ فول خواهد بود.

خودرو شاهکار جدید ولوو را ببینید / قیمت ۱.۵ میلیارد تومان

ولوو همچنین اعلام کرده C40 ریشارژ در دو تریم پلاس و اولتیمیت عرضه خواهد شد. این خودرو دارای کابینی کاملاً عاری از چرم خواهد بود و از سیستم‌عامل اندروید برای سیستم اطلاعات سرگرمی استفاده خواهد کرد. همچنین در تریم اولتیمیت تجهیزاتی همچون مونروف پانورامیک، چراغ‌های LED، دستیار رانندگی خودکار، سیستم صوتی مرغوب هارمن کاردون، دید محیطی ۳۶۰ درجه و رینگ‌های ۲۰ اینچی منحصربه‌فرد دیده خواهد شد.

ولوو-برقی۱

C40 ریشارژ با هفت رنگ بدنه در دسترس بوده و خریداران می‌توانند کف‌پوش‌های آبی‌رنگ هماهنگ با صندلی‌ها، فرمان و شیفتر را سفارش دهند.

این خودرو بر پایه همان پلتفرم CMA ولوو XC40 بنا شده و در واقع نسخه کوپه از این کراس اوور کوچک می‌باشد. نیروبخش C40 ریشارژ یک جفت پیشرانه الکتریکی با قدرت ۴۰۲ اسب بخار و گشتاور ۶۶۰ نیوتون متر است که توسط باتری ۷۸ کیلووات ساعتی پشتیبانی می‌شوند. خودروی موردبحث شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای دارد.

اگرچه هنوز مشخصات فنی این خودرو در دسترس نیست اما XC40 ریشارژ با همین قوای محرکه شعاع حرکتی ۳۳۸ کیلومتری دارد. البته C40 ریشارژ در تست‌های اروپایی برد ۴۲۰ کیلومتر را بر جای گذاشته که بیشتر از شعاع حرکتی ۴۰۰ کیلومتری مدل XC40 ریشارژ می‌باشد.

ولوو-برقی۲

مشتریان می‌توانند از مارس ۲۰۲۱ با سپرده ۵۰۰ دلاری این خودرو را سفارش دهند. ولوو می‌خواهد این کراس اوور را از پاییز سال جاری در بلژیک تولید کند. اولین نمونه‌های C4 ریشارژ نیز از اواخر سال در دسترس خواهند بود.

شایان ذکر است خودروی یاد شده شامل ۷۵۰۰ دلار مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی فدرال خواهد بود.

منبع: پدال

ارسال نظر