|
کدخبر: 187548

شروع فروش خودروی جذاب کره ای

پنجمین نسل از کیا اسپورتیج در خانه به دست مشتریان رسیده است. این کراس‌اوور کامپکت کاملاً جدید همانند پسرعموی خود، هیوندای توسان از طراحی چشمگیر و نامتعارفی سود می‌برد که بحث‌های زیادی را پیرامون این سبک از طراحی ایجاد نموده است.

اولین نمونه تولیدی با رنگ سبز زیتونی، یک نسخه فول با تمامی امکانات و آپشن‌ها ازجمله چرخ‌های ۱۹ اینچی دو رنگ و چراغ‌های LED جلو است. طول این مدل ۴۶۶۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۵۵ میلی‌متر است که مطابق با نسخه بازار جهانی خواهد بود. درحالی‌که نسخه‌های اروپایی اسپورتیج که پاییز وارد بازار می‌شوند از فاصله بین دو محور کوتاه‌تری برخوردار خواهند بود. البته احتمالاً نسخه‌های اروپایی از خوشه‌های چراغ ساده‌تری نیز استفاده کنند.

کیا هم‌زمان با تحویل اولین مدل‌های اسپورتیج جدید، تصاویری از تریم‌های مختلف این خودرو را نیز منتشر کرده که حاوی نکات جالبی می‌باشند. مثلاً نسخه‌های رده پایین‌تر به‌جای نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دو تایی، از یک صفحه لمسی کوچکتر با دکمه‌های چرخشی یا حتی یک نمایشگر تک رنگ بسیار کوچک که انگار از خودروهای دهه ۹۰ میلادی جا مانده بهره می‌برند. علاوه بر این در این مدل‌ها از یک سیستم تهویه غیر اتوماتیک با تنظیمات دستی استفاده می‌شود.

البته تریم‌های پایه با حداقل امکانات می‌توانند باعث ارائه مدل‌های ارزان‌تر شوند. درعین‌حال که‌ تریم‌های لوکس و رده بالا هم همچنان از نمایشگرهای بزرگ و کنترل‌های لمسی و اتوماتیک سیستم تهویه دو ناحیه‌ای سود می‌برند.

منبع: پدال
  • سرباز بازنشسته ارسالی در

    خودرو سازان همه دزدند مردم راچپاول کردند هر کاری دوست دارند سر مردم میارند .هیچ ارگانی هم جلودارشان نیست دست دولت ومجلس هم در این چپاول در دست خودروسازهاست .اگر یک خورده غیرت دارید فکری بحال مردم بکنی د .البه غیرت وجود ندارد وجدان وجود ندارد .وای بحال مردم

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها