|
کدخبر: 187266

قیمت روز محصولات سایپا (۲۸ تیر)

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا امروز بدون تغییر به تعطیلات رفتند.

خودرو قیمت روز محصولات سایپا (۲۸ تیر)

تعطیلات ۶ روز تهران به دلیل شیوع کرونا موجب شد تا بازار محصولات سایپا بدون به پیشواز تعطیلات برود. ایجاد ثبات در بازار سایپایی ها در حالی رقم خورد که امروز دلار نیز شکل نزولی به خود گرفت و با این شرایط می توان گفت سایپایی ها همزمان با بازار دلار به استقبال تعطیلات رفتند.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو «کوییک معمولی» امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و قیمت «تیبا صندوقدار» نیز به ۱۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا۲» معمولی نیز امروز بدون تغییر در بازار ۱۴۰ میلیون تومان قیمت خورد. «کوییک R» نیز که روز گذشته افت قیمت در بازار داشت امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۶۱ میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می‌توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر این خودرو در بازار ۳۵۳ تا ۳۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود، اما با توجه به اینکه هنوز سند شاهین در رهن است و بسیاری تمایل به خرید و فروش های متفرقه ندارند نمی توان قیمت قطعی این خودرو را اعلام کرد.

منبع: ​اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها